M. The Next Chapter...
Модератор: Общи модератори
- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
- bivola
- E30 M3 Dreamer
-
- Мнения: 1153
- Регистриран на: 4.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: `90 E30 M50B20 , Fiat Punto Bertone
- Мечтае да кара: E30 M3
И на мен ми направи впечатление тоя бутон първо в Х6-цата , ама изглежда ще е злобен

Иначи уникални машини

Дилян Пенчев написа:МИнава се време, успокояваш се - караш супер лачена Е30-ка...която ти струва 20 бона![]()
![]()
И си викаш...аджеба аз що не си купих Е46... и в момента в който ти мине тая мисъл ти вече НЕ СИ МАНЯК
![]()

Не им е силата в СУВ сегмента,но пусти пари...Гледат,че в Щатите главно такъв тип коли се карат и при положение,че от там им идват 80 % от приходите,искат не искат ги правят!Тая надпревара за конски сили в джип,лично за мен е доста глупава,но важното е че има хора дет се връзват.БМВ доста се отклони от основната си идея и възгледи и лично мен ме дразнят с новите си идеи!Дано скоро да не почнат да правят ТИР-ове или бусове,защото хептем ще им падне реномето.От доста години са ми на сърцето,но с новите "издръжливи модели" и футуристични идеи,скоро няма да настигнат Мерцедес,колкото и да се опитват!Въпреки че,нищо чудно в близко бъдеще да се обединят,в този комерс напоследък,всичко се очаква!
Technische Daten BMW X6 M.
Karosserie
Anzahl Türen/Sitzplätze: 5/5
Länge/Breite/Höhe (leer) mm: 4.876/1.983/1.684
Radstand mm: 2.933
Spurweite vorne/hinten mm: 1.660/1.672
Wendekreis m: 12,8
Tankinhalt ca. l: 85
Kühlsystem inkl. Heizung l: 17,0
Motoröl l: 8,5
Getriebeöl: Dauerfüllung
Hinterachsengetriebeöl: Dauerfüllung
Leergewicht nach EU (DIN) kg: 2.380 (2.305)
Zuladung kg: 600
Zulässiges Gesamtgewicht kg: 2.905
Zulässige Achslasten v./h. kg: 1.400/1.520
Zulässige Anhängelast gebremst
(12%)/ungebremst kg: 3.000/750
Zul. Dachlast/Zul. Stützlast kg: 100/120
Kofferraumvolumen DIN 70020 l: 570–1.450
Luftwiderstand cx x A: 0,38 x 2,85
Motor
Bauart/Anzahl Zylinder/Ventile: V/8/4
Motorsteuerung: MSD85.1
Hubraum cm3: 4.395
Bohrung/Hub mm: 89,0/88,3
Verdichtung :1 : 9,3
Kraftstoff: ROZ 95 min.
Leistung kW/PS: 408/555
bei Drehzahl min–1: 6.000
Drehmoment Nm: 680
bei Drehzahl min–1: 1.500–5.650
Elektrik
Batterie/Einbauort Ah/–: 90/Gepäckraum
Lichtmaschine A/W: 210/2.940
Fahrwerk
Vorderradaufhängung:
Doppelquerlenkerachse; kleiner, negativer Lenkrollradius; Bremsnickreduzierung
Hinterradaufhängung:
Integralachse; räumlich wirkende Radaufhängung mit Anfahr- und Bremsnickausgleich
Scheibenbremse vorne: Vierkolben-Festsattel
Durchmesser mm: 395 x 36, belüftet
Scheibenbremse hinten: Einkolben-Faustsattel
Durchmesser mm: 385 x 24, belüftet
Fahrstabilitätssysteme:
DSC III (HDC, DBC, ABS, ASC-X, ADB-X, DTC, Anhängerstabilisierungskontrolle)
Lenkung:
Zahnstange-Servolenkung
Gesamtübersetzung Lenkung
19,5
Getriebeart:
6-Gang-Sport-Automatic mit Steptronic, elektronischem Gangwahlschalter und Schaltpaddles am Lenkrad
Getriebeübersetzung:
I : 1:4,171
II : 1:2,340
III : 1:1,521
IV : 1:1,143
V : 1:0,867
VI : 1:0,691
R : 1:3,403
Hinterachsenübersetzung : 1:3,909
Reifen vorne: 275/40 R20 106Y XL RSC
Reifen hinten: 315/35 R20 110Y XL RSC
Felgen vorne: 10J x 20 LM
Felgen hinten: 11J x 20 LM
Fahrleistungen
Leistungsgewicht
(DIN-Leergewicht) kg/kW: 5,6
Literleistung kW/l: 92,8
Beschleunigung
0–100 km/h s: 4,7
0–200 km/h s: 16,9
0–1.000 m s: 23,5
im 4./5. Gang 80–120 km/h s: 4,3/5,1
Höchstgeschwindigkeit km/h: 250 (275/Drivers Package optional)
Verbrauch im EU-Zyklus
Städtisch l/100 km: 19,3
Außerstädtisch l/100 km: 10,8
Insgesamt l/100 km: 13,9
CO2 g/km: 325
Sonstiges
Emissionseinstufung: EU 5
Perm. Allradantrieb,
Kraftverteilung: variabel

Karosserie
Anzahl Türen/Sitzplätze: 5/5
Länge/Breite/Höhe (leer) mm: 4.876/1.983/1.684
Radstand mm: 2.933
Spurweite vorne/hinten mm: 1.660/1.672
Wendekreis m: 12,8
Tankinhalt ca. l: 85
Kühlsystem inkl. Heizung l: 17,0
Motoröl l: 8,5
Getriebeöl: Dauerfüllung
Hinterachsengetriebeöl: Dauerfüllung
Leergewicht nach EU (DIN) kg: 2.380 (2.305)
Zuladung kg: 600
Zulässiges Gesamtgewicht kg: 2.905
Zulässige Achslasten v./h. kg: 1.400/1.520
Zulässige Anhängelast gebremst
(12%)/ungebremst kg: 3.000/750
Zul. Dachlast/Zul. Stützlast kg: 100/120
Kofferraumvolumen DIN 70020 l: 570–1.450
Luftwiderstand cx x A: 0,38 x 2,85
Motor
Bauart/Anzahl Zylinder/Ventile: V/8/4
Motorsteuerung: MSD85.1
Hubraum cm3: 4.395
Bohrung/Hub mm: 89,0/88,3
Verdichtung :1 : 9,3
Kraftstoff: ROZ 95 min.
Leistung kW/PS: 408/555
bei Drehzahl min–1: 6.000
Drehmoment Nm: 680
bei Drehzahl min–1: 1.500–5.650
Elektrik
Batterie/Einbauort Ah/–: 90/Gepäckraum
Lichtmaschine A/W: 210/2.940
Fahrwerk
Vorderradaufhängung:
Doppelquerlenkerachse; kleiner, negativer Lenkrollradius; Bremsnickreduzierung
Hinterradaufhängung:
Integralachse; räumlich wirkende Radaufhängung mit Anfahr- und Bremsnickausgleich
Scheibenbremse vorne: Vierkolben-Festsattel
Durchmesser mm: 395 x 36, belüftet
Scheibenbremse hinten: Einkolben-Faustsattel
Durchmesser mm: 385 x 24, belüftet
Fahrstabilitätssysteme:
DSC III (HDC, DBC, ABS, ASC-X, ADB-X, DTC, Anhängerstabilisierungskontrolle)
Lenkung:
Zahnstange-Servolenkung
Gesamtübersetzung Lenkung

Getriebeart:
6-Gang-Sport-Automatic mit Steptronic, elektronischem Gangwahlschalter und Schaltpaddles am Lenkrad
Getriebeübersetzung:
I : 1:4,171
II : 1:2,340
III : 1:1,521
IV : 1:1,143
V : 1:0,867
VI : 1:0,691
R : 1:3,403
Hinterachsenübersetzung : 1:3,909
Reifen vorne: 275/40 R20 106Y XL RSC
Reifen hinten: 315/35 R20 110Y XL RSC
Felgen vorne: 10J x 20 LM
Felgen hinten: 11J x 20 LM
Fahrleistungen
Leistungsgewicht
(DIN-Leergewicht) kg/kW: 5,6
Literleistung kW/l: 92,8
Beschleunigung
0–100 km/h s: 4,7
0–200 km/h s: 16,9
0–1.000 m s: 23,5
im 4./5. Gang 80–120 km/h s: 4,3/5,1
Höchstgeschwindigkeit km/h: 250 (275/Drivers Package optional)
Verbrauch im EU-Zyklus
Städtisch l/100 km: 19,3
Außerstädtisch l/100 km: 10,8
Insgesamt l/100 km: 13,9
CO2 g/km: 325
Sonstiges
Emissionseinstufung: EU 5
Perm. Allradantrieb,
Kraftverteilung: variabel

But does a human form display to those who dwell in realms of day
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
много съмнително с кайена
но амг-то го хапваме на закуска.
снимките на двигателя са уникални...
мога да гледам по цял ден такива неща... все едно съм в музей на модерното изкуство.... кефи ме колко е симпатичен е wastegate-а, а маслената помпа е едно малко чудовище... красота.

снимките на двигателя са уникални...
мога да гледам по цял ден такива неща... все едно съм в музей на модерното изкуство.... кефи ме колко е симпатичен е wastegate-а, а маслената помпа е едно малко чудовище... красота.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- ///Ivan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3390
- Регистриран на: 15.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 328i Turbo
- Мечтае да кара: BMW F10 M5
[steeN] написа:много съмнително с кайенано амг-то го хапваме на закуска.
снимките на двигателя са уникални...
мога да гледам по цял ден такива неща... все едно съм в музей на модерното изкуство.... кефи ме колко е симпатичен е wastegate-а, а маслената помпа е едно малко чудовище... красота.
И Кайена(Cayenne Turbos S MkII ) и МЛ63 ще са назад за момента, и като ускорениеи като поведение на писта, според мен, макар че учудващо М-ките са по тежки и от двата модела

But does a human form display to those who dwell in realms of day
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
cayenne turbo s
550 hp @ 6000 rpm
750 nm @ 2250 nm
точно този кайен... трудно



- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- ИлХиТо
- ентусиаст
-
- Мнения: 1319
- Регистриран на: 24.02.2008
- Местоположение: Варна/Разград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 Individual
- Мечтае да кара: BMW М5 Е34 Individual
- Детайли за колата: една сбъдната мечта
[steeN] написа:cayenne turbo s
550 hp @ 6000 rpm
750 nm @ 2250 nm
точно този кайен... труднонаписал съм го по-назад... няма смисъл да си повтарям мнението
мързи ме да смятам сега като има данните ама така го усещам... ще чакаме някой да се тества и да видим на практика
Не чак толкова трудно...точно този кайен 550 коня
0-100- 4.8
0-200- 17.2
Х5М е по-бързо ,с малко но по-бързо...
Ето го стария Турбо С срещу МЛ-а
http://www.facebook.com/ext/share.php?s ... bBc&ref=nf
http://www.facebook.com/ext/share.php?s ... bBc&ref=nf
Ето тук МЛ63 с 550коня Кайен
http://www.facebook.com/ext/share.php?s ... bBc&ref=nf
Не е чак толкова страшен

But does a human form display to those who dwell in realms of day
- bavareca112
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 2.02.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318 tds
- Мечтае да кара: Novata 5-ca
Здравйте незнам къде мога да напиша за проблеа ми затова реших да го напиша тук. Значи аз съм с електронния климатроник-нещо тези дни не мога да го стартитам.Тръгвам с колата и когато наи малко очаквам се стартира,пак изклучва угася дисплея пак пак светва.постоянно така и мн ме нерви.Например карам колата натискам + не светва карам 5 мин стартирасе бачка малко пак спира после на може въобще да не проработи за деня. на др ден пак се включва от какво може да е това
Ако някой знае МОЛЯ помогнете
Ако някой знае МОЛЯ помогнете
bavareca112 написа:Здравйте незнам къде мога да напиша за проблеа ми затова реших да го напиша тук. Значи аз съм с електронния климатроник-нещо тези дни не мога да го стартитам.Тръгвам с колата и когато наи малко очаквам се стартира,пак изклучва угася дисплея пак пак светва.постоянно така и мн ме нерви.Например карам колата натискам + не светва карам 5 мин стартирасе бачка малко пак спира после на може въобще да не проработи за деня. на др ден пак се включва от какво може да е това
Ако някой знае МОЛЯ помогнете
Пробвай тук http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewforum.php?f=8
Освен ако не искаш да дадеш повече гласност на проблеа

But does a human form display to those who dwell in realms of day
- ИлХиТо
- ентусиаст
-
- Мнения: 1319
- Регистриран на: 24.02.2008
- Местоположение: Варна/Разград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 Individual
- Мечтае да кара: BMW М5 Е34 Individual
- Детайли за колата: една сбъдната мечта
Броенете свърши, зверовете излизат от своята клетка
http://www.bmw.com/com/en/newvehicles/m ... _action=x6

http://www.bmw.com/com/en/newvehicles/m ... _action=x6
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани