проблем ли е ако филтъра в купето го махна изобщо?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 726
Регистриран на: 16.06.2008
Местоположение: Kassel/Germany
Пол: Мъж
Кара: е39
Мечтае да кара: E38

проблем ли е ако филтъра в купето го махна изобщо?

Мнение от boywalking » 03 Апр 2009, 9:21

преди около 2 месеца си махнах филтъра в купето понеже беше много стар и парното едвам духаше.... след като го махнах е пушка, вътре става яко жега като го пусна и на студено си духа перфектно....
НО има ли проблем ако няма филтър ?
Жената е нежна струна, просто трябва да знаеш как да я опънеш...

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 03 Апр 2009, 9:40

Еми в купето ще влизат всякви боклуци, които преди са били спирани от филтъра... един чисто нов филтър няма да спира много въздушният поток, който имаш в момента... и като се сменя редовно няма да имаш грижи.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2104
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: F10

Мнение от (bubsa) » 03 Апр 2009, 9:47

Колегата ти го е казал много правилно,ако не ти пречи прахоляка си карай без филтър :mhihi:
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


...и всички разбират от всичко...

Да пишеш на БЪЛГАРСКИ език с ЛАТИНСКИ букви е като да пишеш с лайна по стената. Чете се, но не е приятно!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 27.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Разумно
Детайли за колата: Измамна

Мнение от beco109 » 03 Апр 2009, 11:03

Защо не си купиш едни хубав филтър с активен въглен да дадеш 30- 40 лева и да не се занимаваш с него поне годима. Като замирише на умряло коте :drinking: тогава си го смени. :driving:

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 03 Апр 2009, 11:42

beco109 написа:Защо не си купиш едни хубав филтър с активен въглен да дадеш 30- 40 лева и да не се занимаваш с него поне годима. Като замирише на умряло коте :drinking: тогава си го смени. :driving:


Чак "поне" година... едва ли... при тия условия в BG... но на 6 месеца да го сменя... пак си е добре... и не е някво охарчване... за по 40лв има хубави филтри... MANN например... а можеш да си намериш и някви дървета, по 20лв... има ги при "арабите"... поне 3-4 месеца издържат.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 03 Апр 2009, 11:47

Остави го без филтър е екстра, а цената на радяторите в прасето, които се скапват от кашата (прах+влага) сърху тях е чудена :idea:
Едното е 700, а другото 200, дали не си заслужава да има филтър :?:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 313
Регистриран на: 10.03.2006
Местоположение: София

Мнение от radio_manbg » 03 Апр 2009, 11:49

ми не е само прахоляка които ще влиза....
Има един датчик които като се зацапа повечко и даде фира ще берете доста повече ядове от 30 лв за филтър - прочетете темите писани по - ПРОБЛЕМИ С ПАРНОТО!

П.П.

vld написа:Остави го без филтър е екстра, а цената на радяторите в прасето, които се скапват от кашата (прах+влага) сърху тях е чудена :idea:
Едното е 700, а другото 200, дали не си заслужава да има филтър :?:


това имах в предвид
ИзображениеИзображение
Изображение
БЪЛГАРИЯ Е ВЕЛИКА ДЪРЖАВА
БЪЛГАРИТЕ - ВЕЛИК НАРОД

селянина с колелото
Аватар
Мнения: 316
Регистриран на: 14.08.2006
Местоположение: В колата Град: Враца/София
Пол: Мъж
Кара: тролей
Мечтае да кара: влак

Мнение от b0k0 » 03 Апр 2009, 17:43

най-евтиния вариянт /освен при арабите/ какъв е?
02' BMW E39 530d
96' BMW E36 316i coupe
95' Mercedes-Benz W202 C220
94' LADA 2104 (Червения лебед)
93' BMW E36 316i
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение БМВ във Facebook | www.kUkUrUkU.eU

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 03 Апр 2009, 18:19

Най евтиния филтър го гледах беше 12лв някъде... Делфи или нещо такова

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 633
Регистриран на: 8.02.2007
Местоположение: Silistra

Re: .

Мнение от BaHka » 03 Апр 2009, 19:29

То за 12 лв ще е толкова и филтър сигурно.... Не се излагайте колеги. Щом от филтри вземете да пестите докъде ще стигнете....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 164
Регистриран на: 4.10.2007
Местоположение: Чепърлинци
Пол: Мъж
Мечтае да кара: самолет с педали
Детайли за колата: BMW E 36 coupe 316i M43

Мнение от aisikterix » 05 Апр 2009, 12:48

На VALEO e 18лв без въглен .Но филтър требе да си има че радиатора на климатика става на лайна набива се с прахоляк и от кондензите става на керпич .Не го чакай после да става на работа .Друг е въпроса ако самия вентилатор не ти духа качествено тогава оправи него но не махай филтъра
ИзображениеИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2196
Регистриран на: 6.03.2008
Местоположение: гр. Свищов
Пол: Мъж
Кара: Peugeot 307 HDI

Мнение от Kambe » 05 Апр 2009, 13:18

мен не ми е ясно защо търсите най-евтиното когато става въпрос за вашия комфорт :roll: не би ли трябвало да е обратното или поне среден вариант
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 932
Регистриран на: 31.08.2008
Местоположение: София
Кара: e65

Мнение от Пилев » 05 Апр 2009, 14:11

Дори и най-евтиния е много по-добре отколкото без никакъв. А да спестиш 10 12 лева за да не сложиш филтър :shock: .Както ти казаха колегите по-горе после ще ти излезе доста по-скъпо! Аз като си сменях моя в срвиза дори и не погледнах какъв е и колко струва :uups: . И дори да не за да не се задръства радиатора, поне да не влиза толкова прах в купето и изсъхнали листя (то за есента де,но все пак).Все пак тази прах я вдишваш, колкото по-малко толкова по-добре.

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Мнение от vladi_a_i » 05 Апр 2009, 20:22

Значи аз си поръчах филтри и докато ми го доставиха си изпрах мойте и ги сложих обратно,обаче беше студено зимата и отложих монтажа им.Миналата седмица си ги смених с новите,а старите бяха хванали малко прах-та мисълта ми е по добре с него,че после не ми се мисли
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 164
Регистриран на: 4.10.2007
Местоположение: Чепърлинци
Пол: Мъж
Мечтае да кара: самолет с педали
Детайли за колата: BMW E 36 coupe 316i M43

Мнение от aisikterix » 05 Апр 2009, 21:43

Не винаги скъпия вариант е най рационалния.Понякога има среден вариант на проблема и е най удачен.Има колеги които се изхвърлят на незнам кво отгора като изтъкват че се возиме на БМВ-та.Момчета слезте на земята и разберете че не всеки път скъпото е ефикасно и изгодно.Значи има рационални варианти за нормална цена да си свършиш работа .Убеден съм в това и ше ви дам само един пример:
Когато ми се скапа задния лагер на главината и тръгнах да диря лагер(току що си бех взел БМВ то ) и по всички магазини дето минех като чуеха че карам БМВ и ми искаха за лагер над 70лв. и то незнаен какъв.След три дена лутане попаднах на един магазин за авточасти дето човека ми каза че задния лагер става от опел астра и ми предложи такъв за 24 лв и то немкси оригинален .Само дето е бил за астра и цената му е ниска иначе същия щото бил за БМВ е 70.Е как да не го зачукам аз на разните търговци и измамници.Още такива примери бих дал но мисля че не им е местото тука .Важното е да се ориентира човек на време и да позагуби същото за да намери правилния вариант.Успех на всички!!!
ИзображениеИзображениеИзображение

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook