Лампа на акумулатора
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- aisikterix
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 164
- Регистриран на: 4.10.2007
- Местоположение: Чепърлинци
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: самолет с педали
- Детайли за колата: BMW E 36 coupe 316i M43
Братле причини има много за да не свети лампата .
1. бушончето
2.Кабела кото е от динамото към зарядната лампа.
3.Самата платка където контактува лампичката на таблото.
4.смени си колектора на четките
Ако само при форсиране зарежда значи колекторчето и четките не правят добър контакт.Може да сменяш неколко пъти четки но като е износен колетора нема да стане .
Ако пък зарежда самото динамо в норми при нормални обороти.значи ти се губи връзката към контролната лампа което ше рече че или кабелчето дето е от динамото или е бушонякът.Или пък самото гнездо на лампата на таблото е презакано .По принцип като се даде колата на контакт се податва напрежение на възбудитеклните намотки(дебелия кабел) на динамото.Веригата за контролната лампа се затваря през четките посредством колекторите (тънкия кабел) на динамото(алтернатора)Има и един друг вариант който може да не ти свети лампата -това е ако има дефект в самото "реле зарядка" Те са капсуловани и не подлежи на ремонт .Чувал съм че и те прават проблеми.Така че вземи един съвсем елементарен мултицет и почни да мериш.Най напред от димамото тръгни да видиш дали зарежда в нормии ,после проследи дали след релето ти отива ток към зарядната лампа (тънкия кабел) .Бушоните виж и най накрая погледни дали ти идва ток в самото табло за лампата .Може и в обратен ред да почнеш.УСПЕХ
1. бушончето
2.Кабела кото е от динамото към зарядната лампа.
3.Самата платка където контактува лампичката на таблото.
4.смени си колектора на четките
Ако само при форсиране зарежда значи колекторчето и четките не правят добър контакт.Може да сменяш неколко пъти четки но като е износен колетора нема да стане .
Ако пък зарежда самото динамо в норми при нормални обороти.значи ти се губи връзката към контролната лампа което ше рече че или кабелчето дето е от динамото или е бушонякът.Или пък самото гнездо на лампата на таблото е презакано .По принцип като се даде колата на контакт се податва напрежение на възбудитеклните намотки(дебелия кабел) на динамото.Веригата за контролната лампа се затваря през четките посредством колекторите (тънкия кабел) на динамото(алтернатора)Има и един друг вариант който може да не ти свети лампата -това е ако има дефект в самото "реле зарядка" Те са капсуловани и не подлежи на ремонт .Чувал съм че и те прават проблеми.Така че вземи един съвсем елементарен мултицет и почни да мериш.Най напред от димамото тръгни да видиш дали зарежда в нормии ,после проследи дали след релето ти отива ток към зарядната лампа (тънкия кабел) .Бушоните виж и най накрая погледни дали ти идва ток в самото табло за лампата .Може и в обратен ред да почнеш.УСПЕХ
- aisikterix
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 164
- Регистриран на: 4.10.2007
- Местоположение: Чепърлинци
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: самолет с педали
- Детайли за колата: BMW E 36 coupe 316i M43
Значи според мен не ти прават четките добър контакт с колекторите или релето ти се ебава друго нема кво да е си мисля .Щом като ти пуска повече ток при форсиране е по вероятно да са четките и колекторчетата.В смисъл ако си сменял четки колекторите са изтъркани -самите четки- не достига една от двете до пълен контакт с колектора .и От там не идва ток до таблото за да го отчете лампичката .С какво динамо си ако искаш цъкни на скайпа ми :aisikterix
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани