Как се мери централния отвор на джанта?

Тук се обсъждат сервизите, магазините за авточасти, маслата, гумите и всички аксесоари за нашите БМВ-та.

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 152
Регистриран на: 12.04.2004
Местоположение: София

Как се мери централния отвор на джанта?

Мнение от theOnly » 31 Мар 2009, 15:24

Здравейте колеги, незнам дали тук е мястото на темата, но съм на път да взема джанти, за които продавача не е сигурен за централния отвор и искам да проверя преди това дали ще стане на колата ми, тъй като още нямам подходящи гуми и ще ги слагам при гумаджии по-късно. Ако джантата е оригинална на БМВ, пише ли го някяде централния отвор, или трябва да се мери, и как става това, откъде докъде и какво се мери? Трябва ми централния да е 74.1 за Е39. Мерси предварително

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1011
Регистриран на: 8.02.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от veso VTK » 31 Мар 2009, 20:04

---Отиваш при продавача,сваляш едната предна гума и слагаш джантата.Ако никъде не опира и влиза нормално както е при твойте оригинални,няма за какво да се притесняваш.Същото правиш и отзад.Това е най сигурния начин.Успех. ;)

с две лица
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
Пол: Мъж
Кара: на задно предаване

Мнение от Vlados » 31 Мар 2009, 21:39

veso VTK написа:---Отиваш при продавача,сваляш едната предна гума и слагаш джантата.Ако никъде не опира и влиза нормално както е при твойте оригинални,няма за какво да се притесняваш.Същото правиш и отзад.Това е най сигурния начин.Успех. ;)

Приблизително е така. Ако е малка разликата, може и да не я хване. Аз например си взех нови джанти от Е39, които при слагане си паснаха перфектно. При скорост над 80 км/ч обаче, предницата започва да тресе. Разликата между отворите на Е34 и Е39 е 1.5 мм. и влиза нормално. Може би трябва да влиза трудно, за да е както трябва. Все пак гумаджиите да кажат...
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1061
Регистриран на: 31.01.2004
Местоположение: София, 4-ти км
Пол: Мъж

Мнение от Tano » 31 Мар 2009, 22:06

Vlados написа:
veso VTK написа:---Отиваш при продавача,сваляш едната предна гума и слагаш джантата.Ако никъде не опира и влиза нормално както е при твойте оригинални,няма за какво да се притесняваш.Същото правиш и отзад.Това е най сигурния начин.Успех. ;)

Приблизително е така. Ако е малка разликата, може и да не я хване. Аз например си взех нови джанти от Е39, които при слагане си паснаха перфектно. При скорост над 80 км/ч обаче, предницата започва да тресе. Разликата между отворите на Е34 и Е39 е 1.5 мм. и влиза нормално. Може би трябва да влиза трудно, за да е както трябва. Все пак гумаджиите да кажат...


Затова са втулките, трябва не само на око да лягат точно а наистина да лягат плътно, за да се избегне това тресене.
Няма лесно или трудно влизане тука, не това определя дали стават или не стават. Определя го размера - толкова централен и толкова ширина на главината.

А колегата дето е пуснал темата - не, на джантите не пише колко им е централния отвор, по това за кой модел са разбираш какъв им е централния отвор. И за всеки случай си носиш едно шублерче ;)
Ние трябва да осигурим едно по добро бъдеще за България и нашите Български деца и Национал-Социализма е пътя за това

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 152
Регистриран на: 12.04.2004
Местоположение: София

Мнение от theOnly » 01 Апр 2009, 9:55

Благодаря колеги, ще го имам предвид :)

Назад към Сервизно обслужване на БМВ

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook