Истина ли е това за газовия инжекцион?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2377
Регистриран на: 10.04.2008
Местоположение: СА
Кара: м си...

Мнение от plradev » 23 Фев 2009, 23:57

v_p_m написа:добре де за ко префклу4ване говорите кви 40 градуса :shock: изглежда аз сам с обикновена газова 6тото мооита винаги си пали на бензин и кат я изфорсирам над 2к си превклу4ва сама тва е си4ко може ли да не е ги а да с ие обикновена ? по ко да я позная


:shock: :shock: :shock: Колега ти сериозно ли ?!

Първото нещо по което можеш да я познаеш е по газовите дюзи,които се виждат!!Те са или на рейка,или след редуктор....Другото нещо е ЕКУ-то/компютър/.Третия признак е 2 пъти по-малкия изпарител...А щом така ти превключва от бензин на газ най-вероятно си с обикокновена газова с "автоматичен бутон"...

Ама ти ме шокира да не знаеш с каква уредба си... :shock:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 430
Регистриран на: 2.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от v_p_m » 24 Фев 2009, 0:46

е ко са 6окира6 не сам виждал просто и питам на4и си е обикновенна мислех 4е немое да са слой обикновена ма бг си4ко е измислил :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 366
Регистриран на: 17.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Volvo S60 ‘18, D4, e91 320dA

Мнение от Тонката » 12 Мар 2009, 20:19

Искам да ви се оплача...
Моят проблем като че ли се задълбочи.Вече на 2-рия,третия път при прехвърлянето не иска да върви,все едно няма газ...
Все пак след много опити на неутрална да форсирам на загряла кола проблема изчезва и си работи перфектно на газ...
Дали да махна за 5минути плюсовата клема на акумолатора!?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 4.02.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 М52B20
Детайли за колата: ...най-бавната в Пловдив :)

Мнение от sinster » 30 Мар 2009, 10:07

Хайде и аз да попитам нещо тук. От две седмици съм с 320i '97. Колата я купих нов внос от Италия. Има газова, но доста интелигентно направена, даже прекалено интелигентна. Колата съм я обслужил както трябва и всичко по нея работи много добре. Та, това което все още не си обяснавам е когато я карам на газ на дълъг път няма проблем, колата върви съвсем прилично и набира на 5-та без изобщо да се чуди ,но когато я карам на газ в града /това е по-рядко и само когато е загряла достатъчно/ си има собствено мнение кога да върви на газ и кога на бензин: напримен когато я жегна се изтегля прелично без да се чуди, но започва да свети лампичката на бензина, а когато се нормализират оборотите си хвърля пак на газ ??? Доколкото имам някаква информацив от човека, от когото закупих автомобила газта е с електронно подаване, дебитометър и други такива екстри, които признавам си не разбирам много.
Та въпроса ми е: Нормално ли е сама да решава какво да гори? :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1581
Регистриран на: 5.11.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от PeReZ » 30 Мар 2009, 12:35

Сигурно са ти направили настройки над определени обороти (4000 например) колата да минава на бензин за да ускорява. Явно в Италия тази настройка е доста модерна (много коли с такава настройка). Иди на газаджия да ти я настрои.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 4.02.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 М52B20
Детайли за колата: ...най-бавната в Пловдив :)

Мнение от sinster » 30 Мар 2009, 12:59

...адаш, благодаря за съвета. Но за жалост го прави и в ниските и затова не си го обяснявам.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 98
Регистриран на: 22.10.2007
Местоположение: Ст.Загора
Пол: Мъж

Мнение от moniglow » 30 Мар 2009, 17:11

Каква марка ти е ГИ ? Най добре е диагностика в сервиз,където поддържат тази марка .
Ако филтъра на газта не е сменян ,може при определено натоварване да недостига газ и да превключва.
При ГИ има датчик за налягането и при недостиг на газ колата си минава автоматично на бензин. Когато преминава от газ на бенз и обратно имаш ли звукова сигнализация?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 348
Регистриран на: 15.10.2007
Местоположение: *******
Пол: Мъж
Кара: с превишена скорост

Мнение от BH5482BH » 31 Мар 2009, 18:41

в самия ключ за превключване от гас на бенз има потенциометър от него се регулира на колко градуса да превключи, но по добре си го остави така не го пипай

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 15.03.2009
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: '520D 00'
Мечтае да кара: х6
Детайли за колата: м-окачване и всички екстри за модела без кожа.

Мнение от gorota » 31 Мар 2009, 19:10

Здравеите колеги аз преди време карах е36 със ги,мога да споделя само добри отзиви.Ако изкаш да запалиш директно на гас задържаш копчето на гаста и въртиш и тя пали на гас, знам защото ми беше заминала бензиновата помпа и неможех да запаля на бензин.А на колко градуса да превключва на гас се прави софтуерно, аз бях го направил на 30гр.
BMW

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 2.04.2008

Мнение от jekichan » 31 Мар 2009, 19:13

На мойто копче няма потенциометър за регулиране на градосите, но това със задържането силно ме заинтересова и после ще го пробвам. И колега ако не е тайна каква марка ти беше ГИ

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 15.03.2009
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: '520D 00'
Мечтае да кара: х6
Детайли за колата: м-окачване и всички екстри за модела без кожа.

Мнение от gorota » 31 Мар 2009, 19:22

Колега забравил съм,някъква маи българска беше имаше три нива на вървене,икономичен,стандартен,и спорт които може да го направят 20-30 кончета повече,но и расхода е голяям.Мога да ти кажа къде съм я слагал акао изкаж да знаеш преди година ми взе 1550лв.
BMW

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 2.04.2008

Мнение от jekichan » 31 Мар 2009, 19:27

Може да ми кажеш колега. Мойта я слагаха в Тояга Пловдив марката и е Томасето с БГ софтуер и юли миналата година ми взеха 1250лв.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 15.03.2009
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: '520D 00'
Мечтае да кара: х6
Детайли за колата: м-окачване и всички екстри за модела без кожа.

Мнение от gorota » 31 Мар 2009, 19:36

При един маистор във Костинброд много е добър,моята беше шестак затова беше толкова при,а във софия ми икаха 1800.Та маисторът работи на летиштето като ел, електроника на смолетите,и няма ел. инсталация която да му се опре.А и ми ъпдеитваше газовия инж.. със новата версия на няколко месеца. :winky:
BMW

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 139
Регистриран на: 19.06.2007
Местоположение: София-Duesseldorf

Мнение от radosi » 31 Мар 2009, 21:32

ЕЕе Мерсим много колега ! Това с задаржането на копчето не го знаех. Много удобно .. дори след като е запалена при задаржане на копчето обраща моментално на газ, и дори не претриса .. а ме излагаха че му трябвало време да измери налягането и да го настрое (налягането на газта в рейката) Хаха .. нещо цъкаше в ботилката отзаде явно дърпа много газ на порцийки, но пък от ауспоха не миришеше яко на газ при положение че катализатора едва ли върши нещо като е студен ;)
Моята газова е ловато и поддържа тази тарикатщина. И все пак си мисля че ще е най-добре да си тунинговам подаваното от датчика съпротивление/напрежение за температурата на водата за да минава автоматичнона газ при 15 градуса, а не да чака до 35 (минималното заводско), демек да побългарим и да скасим живота на някой модул (филтъра преди рейката) ;) че за седмица в студеното отиваха 5-6 литра в студени стартове :( колкото и да е скъп ще му избием парите за няколко месеца ;)
Ако тъщата върти дупе, щерка и си заслужава инвестицията ;)
Ако колата си върти задницата значи си заслужава емблемата!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 139
Регистриран на: 19.06.2007
Местоположение: София-Duesseldorf

Мнение от radosi » 31 Мар 2009, 21:34

:uups:
Последна промяна radosi на 31 Мар 2009, 23:08, променена общо 1 път
Ако тъщата върти дупе, щерка и си заслужава инвестицията ;)
Ако колата си върти задницата значи си заслужава емблемата!

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook