Истина ли е това за газовия инжекцион?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
50 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
v_p_m написа:добре де за ко префклу4ване говорите кви 40 градусаизглежда аз сам с обикновена газова 6тото мооита винаги си пали на бензин и кат я изфорсирам над 2к си превклу4ва сама тва е си4ко може ли да не е ги а да с ие обикновена ? по ко да я позная



Първото нещо по което можеш да я познаеш е по газовите дюзи,които се виждат!!Те са или на рейка,или след редуктор....Другото нещо е ЕКУ-то/компютър/.Третия признак е 2 пъти по-малкия изпарител...А щом така ти превключва от бензин на газ най-вероятно си с обикокновена газова с "автоматичен бутон"...
Ама ти ме шокира да не знаеш с каква уредба си...


- Тонката
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 366
- Регистриран на: 17.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Volvo S60 ‘18, D4, e91 320dA
Искам да ви се оплача...
Моят проблем като че ли се задълбочи.Вече на 2-рия,третия път при прехвърлянето не иска да върви,все едно няма газ...
Все пак след много опити на неутрална да форсирам на загряла кола проблема изчезва и си работи перфектно на газ...
Дали да махна за 5минути плюсовата клема на акумолатора!?
Моят проблем като че ли се задълбочи.Вече на 2-рия,третия път при прехвърлянето не иска да върви,все едно няма газ...
Все пак след много опити на неутрална да форсирам на загряла кола проблема изчезва и си работи перфектно на газ...
Дали да махна за 5минути плюсовата клема на акумолатора!?
- sinster
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 4.02.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 М52B20
- Детайли за колата: ...най-бавната в Пловдив :)
Хайде и аз да попитам нещо тук. От две седмици съм с 320i '97. Колата я купих нов внос от Италия. Има газова, но доста интелигентно направена, даже прекалено интелигентна. Колата съм я обслужил както трябва и всичко по нея работи много добре. Та, това което все още не си обяснавам е когато я карам на газ на дълъг път няма проблем, колата върви съвсем прилично и набира на 5-та без изобщо да се чуди ,но когато я карам на газ в града /това е по-рядко и само когато е загряла достатъчно/ си има собствено мнение кога да върви на газ и кога на бензин: напримен когато я жегна се изтегля прелично без да се чуди, но започва да свети лампичката на бензина, а когато се нормализират оборотите си хвърля пак на газ ??? Доколкото имам някаква информацив от човека, от когото закупих автомобила газта е с електронно подаване, дебитометър и други такива екстри, които признавам си не разбирам много.
Та въпроса ми е: Нормално ли е сама да решава какво да гори?
Та въпроса ми е: Нормално ли е сама да решава какво да гори?

- sinster
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 4.02.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 М52B20
- Детайли за колата: ...най-бавната в Пловдив :)
- moniglow
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: 22.10.2007
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
Каква марка ти е ГИ ? Най добре е диагностика в сервиз,където поддържат тази марка .
Ако филтъра на газта не е сменян ,може при определено натоварване да недостига газ и да превключва.
При ГИ има датчик за налягането и при недостиг на газ колата си минава автоматично на бензин. Когато преминава от газ на бенз и обратно имаш ли звукова сигнализация?
Ако филтъра на газта не е сменян ,може при определено натоварване да недостига газ и да превключва.
При ГИ има датчик за налягането и при недостиг на газ колата си минава автоматично на бензин. Когато преминава от газ на бенз и обратно имаш ли звукова сигнализация?
- BH5482BH
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 15.10.2007
- Местоположение: *******
- Пол: Мъж
- Кара: с превишена скорост
в самия ключ за превключване от гас на бенз има потенциометър от него се регулира на колко градуса да превключи, но по добре си го остави така не го пипай
- gorota
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 15.03.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: '520D 00'
- Мечтае да кара: х6
- Детайли за колата: м-окачване и всички екстри за модела без кожа.
Здравеите колеги аз преди време карах е36 със ги,мога да споделя само добри отзиви.Ако изкаш да запалиш директно на гас задържаш копчето на гаста и въртиш и тя пали на гас, знам защото ми беше заминала бензиновата помпа и неможех да запаля на бензин.А на колко градуса да превключва на гас се прави софтуерно, аз бях го направил на 30гр.
BMW
- gorota
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 15.03.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: '520D 00'
- Мечтае да кара: х6
- Детайли за колата: м-окачване и всички екстри за модела без кожа.
Колега забравил съм,някъква маи българска беше имаше три нива на вървене,икономичен,стандартен,и спорт които може да го направят 20-30 кончета повече,но и расхода е голяям.Мога да ти кажа къде съм я слагал акао изкаж да знаеш преди година ми взе 1550лв.
BMW
- gorota
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 15.03.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: '520D 00'
- Мечтае да кара: х6
- Детайли за колата: м-окачване и всички екстри за модела без кожа.
При един маистор във Костинброд много е добър,моята беше шестак затова беше толкова при,а във софия ми икаха 1800.Та маисторът работи на летиштето като ел, електроника на смолетите,и няма ел. инсталация която да му се опре.А и ми ъпдеитваше газовия инж.. със новата версия на няколко месеца. 

BMW
- radosi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 19.06.2007
- Местоположение: София-Duesseldorf
ЕЕе Мерсим много колега ! Това с задаржането на копчето не го знаех. Много удобно .. дори след като е запалена при задаржане на копчето обраща моментално на газ, и дори не претриса .. а ме излагаха че му трябвало време да измери налягането и да го настрое (налягането на газта в рейката) Хаха .. нещо цъкаше в ботилката отзаде явно дърпа много газ на порцийки, но пък от ауспоха не миришеше яко на газ при положение че катализатора едва ли върши нещо като е студен
Моята газова е ловато и поддържа тази тарикатщина. И все пак си мисля че ще е най-добре да си тунинговам подаваното от датчика съпротивление/напрежение за температурата на водата за да минава автоматичнона газ при 15 градуса, а не да чака до 35 (минималното заводско), демек да побългарим и да скасим живота на някой модул (филтъра преди рейката)
че за седмица в студеното отиваха 5-6 литра в студени стартове
колкото и да е скъп ще му избием парите за няколко месеца 

Моята газова е ловато и поддържа тази тарикатщина. И все пак си мисля че ще е най-добре да си тунинговам подаваното от датчика съпротивление/напрежение за температурата на водата за да минава автоматичнона газ при 15 градуса, а не да чака до 35 (минималното заводско), демек да побългарим и да скасим живота на някой модул (филтъра преди рейката)



Ако тъщата върти дупе, щерка и си заслужава инвестицията
Ако колата си върти задницата значи си заслужава емблемата!

Ако колата си върти задницата значи си заслужава емблемата!
50 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани