Фаровете ми не искат да се регулират (компакт)
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- thunderl
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 216
- Регистриран на: 25.03.2008
- Местоположение: София
- Кара: 99' Е39 520i M52B20TU
Фаровете ми не искат да се регулират (компакт)
Колеги, днес ходих да ми регулират фаровете, че ми се стори, че светят доста разкривено.
Човека човърка с един шестограм, но каза, че нито един от рефлекторите не реагира, въпреки, че се въртяха колелцата. Това регулиране от вътре също май не работи, но то не ме притеснява чак толкова много.
Въпросът ми е - сега на къде? Нови машинки, поправяне на сегашните или нови фарове? Сложих си ксенон скоро и болката е голяма...щото са зверски забити в земята
Човека човърка с един шестограм, но каза, че нито един от рефлекторите не реагира, въпреки, че се въртяха колелцата. Това регулиране от вътре също май не работи, но то не ме притеснява чак толкова много.
Въпросът ми е - сега на къде? Нови машинки, поправяне на сегашните или нови фарове? Сложих си ксенон скоро и болката е голяма...щото са зверски забити в земята

- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Мойте бяха същите,отпред отгоре има по два болта за ключе номер осем-отвиваш ги,зад тях има пласмасови болтове за ключ 17-може и с пръсти да ги стенгеш малко,после стегаш с осмицата,ако не ти харесва отново същата процедура.По този начин дърпаш целия фар отгоре на вътре и вдигаш светлините. 

БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- thunderl
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 216
- Регистриран на: 25.03.2008
- Местоположение: София
- Кара: 99' Е39 520i M52B20TU
vladi_a_i написа:Мойте бяха същите,отпред отгоре има по два болта за ключе номер осем-отвиваш ги,зад тях има пласмасови болтове за ключ 17-може и с пръсти да ги стенгеш малко,после стегаш с осмицата,ако не ти харесва отново същата процедура.По този начин дърпаш целия фар отгоре на вътре и вдигаш светлините.
Благодаря, колега - в краен случай и към това ще прибегна, ама ми се ще да мога да отида на едно нормално регулиране, да ми ги направят като хората - не да изкьоравя останалите шофьори. Така с ръчно нагласяне, ще ги докарам до там до където "на мене ми харесва" - ама дали ще са както трябва е друга тема

- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Моя съвер е да разглобиш фара и да видиш какво е състоянието на тези врътки , дето регулират рефлекторите , от вътрешната страна. Ако са се скапали потърси някой колега със счупени фарове и ги смени тези врътки . Не е кой знае каква философия.
- Makarov 2
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 562
- Регистриран на: 27.11.2008
- Местоположение: Silistra
- Пол: Мъж
metodi80 написа:Моя съвер е да разглобиш фара и да видиш какво е състоянието на тези врътки , дето регулират рефлекторите , от вътрешната страна. Ако са се скапали потърси някой колега със счупени фарове и ги смени тези врътки . Не е кой знае каква философия.



Makarov 2 написа:metodi80 написа:Моя съвер е да разглобиш фара и да видиш какво е състоянието на тези врътки , дето регулират рефлекторите , от вътрешната страна. Ако са се скапали потърси някой колега със счупени фарове и ги смени тези врътки . Не е кой знае каква философия.
![]()
![]()
моя съвет е: ако не си разглобявал фарове досега, да не ги пипаш, щото да не пускаш после тема във форума че търсиш фарове.....успех!
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
моя съвет е: ако не си разглобявал фарове досега, да не ги пипаш, щото да не пускаш после тема във форума че търсиш фарове.....успех!
Ми те тия фарове , ако не са настроени добре и без това не му вършат кой знае каква работа , та ако случайно ги счупи , ще си направи услуга .....щото ще трябва да си купува нови!!!! Пък не мисля , че е кой знае какво да разглобиш един фар , ако си хамалин ще ги счупиш да ...... , ако обаче имаш дори малко усет и внимание , то няма да има никакъв проблем да ги разглобиш ....
Не искам да ти скапвам кефа, но си счупил двата регулатора на централния болт (м/у двете крушки) за вертикалния реглаж.
И пак не искам да ти скапвам кефа, но 2те нови ремонтен комплект струват 60лв. и не са от Е36, понеже за компактските фарове няма ремонтни комплекти.
Няма смисъл да търсиш втора употреба, понеже няма да намериш никакви здрави.
Ако като бутнеш крушката, мърда целия рефлектор, проблема е ясен.
Също като караш по павета трябва да вибрира и да го виждаш.
Вибрира ли, ясен е проблема.
И пак не искам да ти скапвам кефа, но 2те нови ремонтен комплект струват 60лв. и не са от Е36, понеже за компактските фарове няма ремонтни комплекти.
Няма смисъл да търсиш втора употреба, понеже няма да намериш никакви здрави.
Ако като бутнеш крушката, мърда целия рефлектор, проблема е ясен.
Също като караш по павета трябва да вибрира и да го виждаш.
Вибрира ли, ясен е проблема.
- Garribaldi
- ентусиаст
-
- Мнения: 971
- Регистриран на: 17.03.2008
- Местоположение: Тюркистан
- Пол: Мъж
- Кара: 'Е36'
- Мечтае да кара: e92 m3
vladi_a_i написа:Мойте бяха същите,отпред отгоре има по два болта за ключе номер осем-отвиваш ги,зад тях има пласмасови болтове за ключ 17-може и с пръсти да ги стенгеш малко,после стегаш с осмицата,ако не ти харесва отново същата процедура.По този начин дърпаш целия фар отгоре на вътре и вдигаш светлините.
Това е процедурата в твоя случай !

- thunderl
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 216
- Регистриран на: 25.03.2008
- Местоположение: София
- Кара: 99' Е39 520i M52B20TU
Благодаря ви приятели - машинките реших да не ги пипам и нямам време и възможност да отварям фаровете.
Настроих си ги от двата пластмасови болта над всеки фар - по-ниския го навих до край, колкото луфта под фара да стане колкото на другия. Сега поне не светят различно.
Колко перфектно са настроени по книга не знам, но мисля да не ги пипам повече - сега резултата ме задоволява, а и ми писна да съм такъв перфекционист.
Колкото и да имаш желание, понякога е по-добре да спреш и да се отпуснеш. В крайна сметка не може на кола на 15 години всичко да и е на 6 - то може де, но човек да има парите и времето
Настроих си ги от двата пластмасови болта над всеки фар - по-ниския го навих до край, колкото луфта под фара да стане колкото на другия. Сега поне не светят различно.
Колко перфектно са настроени по книга не знам, но мисля да не ги пипам повече - сега резултата ме задоволява, а и ми писна да съм такъв перфекционист.
Колкото и да имаш желание, понякога е по-добре да спреш и да се отпуснеш. В крайна сметка не може на кола на 15 години всичко да и е на 6 - то може де, но човек да има парите и времето

- i--v--o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 10.08.2007
- Местоположение: Горна Оряховица
liloff написа:Не искам да ти скапвам кефа, но си счупил двата регулатора на централния болт (м/у двете крушки) за вертикалния реглаж.
И пак не искам да ти скапвам кефа, но 2те нови ремонтен комплект струват 60лв. и не са от Е36, понеже за компактските фарове няма ремонтни комплекти.
Да допълня нещо - не могат да се лепят с каквото и да било секундно лепило, защото на тази пластмаса не хваща здраво и се чупи пак при най-малко усилие. Проблемът е, че тези пластмасови болтове са и държачи на рефлектора отгоре и са под някакво напрежение, когато свети фарът след време се опичат и стават трошливи и при натягане в грешната посока се чупят. Според мен на 15-годишна кола трябва да се сменят.
Другото го е написал колегата


- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
i--v--o написа:liloff написа:Не искам да ти скапвам кефа, но си счупил двата регулатора на централния болт (м/у двете крушки) за вертикалния реглаж.
И пак не искам да ти скапвам кефа, но 2те нови ремонтен комплект струват 60лв. и не са от Е36, понеже за компактските фарове няма ремонтни комплекти.
Да допълня нещо - не могат да се лепят с каквото и да било секундно лепило, защото на тази пластмаса не хваща здраво и се чупи пак при най-малко усилие. Проблемът е, че тези пластмасови болтове са и държачи на рефлектора отгоре и са под някакво напрежение, когато свети фарът след време се опичат и стават трошливи и при натягане в грешната посока се чупят. Според мен на 15-годишна кола трябва да се сменят.
Другото го е написал колегата
Определено това е проблема и в този случай.
Няма смисъл от каквито и да е други съветти, защото са безполезни.
60лв. и хелата става като нова, иначе свети яко навсякъде и получаваш дълги отвсякъде


- thunderl
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 216
- Регистриран на: 25.03.2008
- Местоположение: София
- Кара: 99' Е39 520i M52B20TU
Ако дадете номенклатурен номер на това чудо, цена няма да имате. Не, че точно сега ще тръгна да ги сменям, ама да знам, ако ми дойде музата 

15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани