Фаровете ми не искат да се регулират (компакт)

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 216
Регистриран на: 25.03.2008
Местоположение: София
Кара: 99' Е39 520i M52B20TU

Фаровете ми не искат да се регулират (компакт)

Мнение от thunderl » 29 Мар 2009, 14:26

Колеги, днес ходих да ми регулират фаровете, че ми се стори, че светят доста разкривено.

Човека човърка с един шестограм, но каза, че нито един от рефлекторите не реагира, въпреки, че се въртяха колелцата. Това регулиране от вътре също май не работи, но то не ме притеснява чак толкова много.

Въпросът ми е - сега на къде? Нови машинки, поправяне на сегашните или нови фарове? Сложих си ксенон скоро и болката е голяма...щото са зверски забити в земята :(

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Мнение от vladi_a_i » 29 Мар 2009, 14:36

Мойте бяха същите,отпред отгоре има по два болта за ключе номер осем-отвиваш ги,зад тях има пласмасови болтове за ключ 17-може и с пръсти да ги стенгеш малко,после стегаш с осмицата,ако не ти харесва отново същата процедура.По този начин дърпаш целия фар отгоре на вътре и вдигаш светлините. ;)
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 216
Регистриран на: 25.03.2008
Местоположение: София
Кара: 99' Е39 520i M52B20TU

Мнение от thunderl » 29 Мар 2009, 14:43

vladi_a_i написа:Мойте бяха същите,отпред отгоре има по два болта за ключе номер осем-отвиваш ги,зад тях има пласмасови болтове за ключ 17-може и с пръсти да ги стенгеш малко,после стегаш с осмицата,ако не ти харесва отново същата процедура.По този начин дърпаш целия фар отгоре на вътре и вдигаш светлините. ;)


Благодаря, колега - в краен случай и към това ще прибегна, ама ми се ще да мога да отида на едно нормално регулиране, да ми ги направят като хората - не да изкьоравя останалите шофьори. Така с ръчно нагласяне, ще ги докарам до там до където "на мене ми харесва" - ама дали ще са както трябва е друга тема :)

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Мнение от vladi_a_i » 29 Мар 2009, 14:47

Няма да ги изкьоравиш ;)
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 29 Мар 2009, 15:41

Моя съвер е да разглобиш фара и да видиш какво е състоянието на тези врътки , дето регулират рефлекторите , от вътрешната страна. Ако са се скапали потърси някой колега със счупени фарове и ги смени тези врътки . Не е кой знае каква философия.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 562
Регистриран на: 27.11.2008
Местоположение: Silistra
Пол: Мъж

Мнение от Makarov 2 » 29 Мар 2009, 17:26

metodi80 написа:Моя съвер е да разглобиш фара и да видиш какво е състоянието на тези врътки , дето регулират рефлекторите , от вътрешната страна. Ако са се скапали потърси някой колега със счупени фарове и ги смени тези врътки . Не е кой знае каква философия.




:yes: :yes: :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 748
Регистриран на: 7.09.2008
Кара: бавара

Мнение от Игнатов » 29 Мар 2009, 18:20

Makarov 2 написа:
metodi80 написа:Моя съвер е да разглобиш фара и да видиш какво е състоянието на тези врътки , дето регулират рефлекторите , от вътрешната страна. Ако са се скапали потърси някой колега със счупени фарове и ги смени тези врътки . Не е кой знае каква философия.




:yes: :yes: :yes:



моя съвет е: ако не си разглобявал фарове досега, да не ги пипаш, щото да не пускаш после тема във форума че търсиш фарове.....успех!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 29 Мар 2009, 19:19

моя съвет е: ако не си разглобявал фарове досега, да не ги пипаш, щото да не пускаш после тема във форума че търсиш фарове.....успех!


Ми те тия фарове , ако не са настроени добре и без това не му вършат кой знае каква работа , та ако случайно ги счупи , ще си направи услуга .....щото ще трябва да си купува нови!!!! Пък не мисля , че е кой знае какво да разглобиш един фар , ако си хамалин ще ги счупиш да ...... , ако обаче имаш дори малко усет и внимание , то няма да има никакъв проблем да ги разглобиш ....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 29 Мар 2009, 20:31

Не искам да ти скапвам кефа, но си счупил двата регулатора на централния болт (м/у двете крушки) за вертикалния реглаж.

И пак не искам да ти скапвам кефа, но 2те нови ремонтен комплект струват 60лв. и не са от Е36, понеже за компактските фарове няма ремонтни комплекти.

Няма смисъл да търсиш втора употреба, понеже няма да намериш никакви здрави.

Ако като бутнеш крушката, мърда целия рефлектор, проблема е ясен.
Също като караш по павета трябва да вибрира и да го виждаш.
Вибрира ли, ясен е проблема.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 971
Регистриран на: 17.03.2008
Местоположение: Тюркистан
Пол: Мъж
Кара: 'Е36'
Мечтае да кара: e92 m3

Мнение от Garribaldi » 29 Мар 2009, 20:56

vladi_a_i написа:Мойте бяха същите,отпред отгоре има по два болта за ключе номер осем-отвиваш ги,зад тях има пласмасови болтове за ключ 17-може и с пръсти да ги стенгеш малко,после стегаш с осмицата,ако не ти харесва отново същата процедура.По този начин дърпаш целия фар отгоре на вътре и вдигаш светлините. ;)


Това е процедурата в твоя случай ! :)
rrrrryyyyyymmmmm...
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 216
Регистриран на: 25.03.2008
Местоположение: София
Кара: 99' Е39 520i M52B20TU

Мнение от thunderl » 29 Мар 2009, 23:25

Благодаря ви приятели - машинките реших да не ги пипам и нямам време и възможност да отварям фаровете.

Настроих си ги от двата пластмасови болта над всеки фар - по-ниския го навих до край, колкото луфта под фара да стане колкото на другия. Сега поне не светят различно.

Колко перфектно са настроени по книга не знам, но мисля да не ги пипам повече - сега резултата ме задоволява, а и ми писна да съм такъв перфекционист.

Колкото и да имаш желание, понякога е по-добре да спреш и да се отпуснеш. В крайна сметка не може на кола на 15 години всичко да и е на 6 - то може де, но човек да има парите и времето :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 10.08.2007
Местоположение: Горна Оряховица

Мнение от i--v--o » 30 Мар 2009, 8:31

liloff написа:Не искам да ти скапвам кефа, но си счупил двата регулатора на централния болт (м/у двете крушки) за вертикалния реглаж.

И пак не искам да ти скапвам кефа, но 2те нови ремонтен комплект струват 60лв. и не са от Е36, понеже за компактските фарове няма ремонтни комплекти.


Да допълня нещо - не могат да се лепят с каквото и да било секундно лепило, защото на тази пластмаса не хваща здраво и се чупи пак при най-малко усилие. Проблемът е, че тези пластмасови болтове са и държачи на рефлектора отгоре и са под някакво напрежение, когато свети фарът след време се опичат и стават трошливи и при натягане в грешната посока се чупят. Според мен на 15-годишна кола трябва да се сменят.
Другото го е написал колегата :)
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 30 Мар 2009, 10:47

i--v--o написа:
liloff написа:Не искам да ти скапвам кефа, но си счупил двата регулатора на централния болт (м/у двете крушки) за вертикалния реглаж.

И пак не искам да ти скапвам кефа, но 2те нови ремонтен комплект струват 60лв. и не са от Е36, понеже за компактските фарове няма ремонтни комплекти.


Да допълня нещо - не могат да се лепят с каквото и да било секундно лепило, защото на тази пластмаса не хваща здраво и се чупи пак при най-малко усилие. Проблемът е, че тези пластмасови болтове са и държачи на рефлектора отгоре и са под някакво напрежение, когато свети фарът след време се опичат и стават трошливи и при натягане в грешната посока се чупят. Според мен на 15-годишна кола трябва да се сменят.
Другото го е написал колегата :)

Определено това е проблема и в този случай.
Няма смисъл от каквито и да е други съветти, защото са безполезни.
60лв. и хелата става като нова, иначе свети яко навсякъде и получаваш дълги отвсякъде ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 216
Регистриран на: 25.03.2008
Местоположение: София
Кара: 99' Е39 520i M52B20TU

Мнение от thunderl » 30 Мар 2009, 17:17

Ако дадете номенклатурен номер на това чудо, цена няма да имате. Не, че точно сега ще тръгна да ги сменям, ама да знам, ако ми дойде музата :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 30 Мар 2009, 17:27

С удоволствие :) Направо vld, ако искаш я прави полезна, че за 3-4и път го пишем как се оправя компактски фар. А и помниш какъв екшън беше като ги разглобявахме.

Part No: 63 12 0 027 924; 29.42 BGL
Лявата част на картинката я изхвърляш директно ;)
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook