Запушен катализатор

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 488
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 525d '03
Мечтае да кара: 760Li

Мнение от obi_fix » 30 Мар 2009, 13:31

керамичен или железен ми е катализатора ?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 91
Регистриран на: 5.07.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 200320DM47TU
Мечтае да кара: trabant ot novite
Детайли за колата: super pila e:)

:)

Мнение от RadioDJ » 30 Мар 2009, 15:55

Първо искам да ми отговориш как Гърнеджията ти разбра че е запушен?

На газ анализатор ли ти закачи колата? или майстора е от тея дето викат, - " А виждаш ли мирише на развалени яйца от ауспуха - Сигурация ти е запушен катализатора" Ако е от 2рите просто не му обръщай внимание и си карай колата.

Ако наистина ти е заминал катализатора, това може да се установи само с газанализатор, по никакъв друг начин не може. Иначе всеки дето слага гърнета гледа да махне някой катализатор, който после продава по 80-120лв. за перфектен до следващия балък дето му падне в ръцете и отново същата история с "Запушения катализатор".

Дали ти е железен или керамичен - отговора тук е, че катализаторите са вътре с градивен елемент керамика или неръждавейка и платиниево покритие върху тях.

За ламбда сондата( сондите) няма как да изгорят от махнат катализатор, но ако го махнеш сондата след катализатора ще ти трупа грешки в паметта на компа , защото ще отчита повишено съдържание на CO в изпускателната система и колата ти че бъде в авариен режим.
Моят съвет е да тестват ако толкова държиш катализатора в някой сервиз и само при 100 % сигурност че се е запушил да го сменяш с друг или да вземеш резонаторно гърне но и ламбда емулатор за 2рата сонда ( газаджиите предлагат и монтират такива) за да не ти се бъгне колата.
Forced induction means torque,
torque means fun.


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Re: :)

Мнение от milennyc » 30 Мар 2009, 17:11

RadioDJ написа:Първо искам да ми отговориш как Гърнеджията ти разбра че е запушен?

На газ анализатор ли ти закачи колата? или майстора е от тея дето викат, - " А виждаш ли мирише на развалени яйца от ауспуха - Сигурация ти е запушен катализатора" Ако е от 2рите просто не му обръщай внимание и си карай колата.

Ако наистина ти е заминал катализатора, това може да се установи само с газанализатор, по никакъв друг начин не може. Иначе всеки дето слага гърнета гледа да махне някой катализатор, който после продава по 80-120лв. за перфектен до следващия балък дето му падне в ръцете и отново същата история с "Запушения катализатор".

Дали ти е железен или керамичен - отговора тук е, че катализаторите са вътре с градивен елемент керамика или неръждавейка и платиниево покритие върху тях.

За ламбда сондата( сондите) няма как да изгорят от махнат катализатор, но ако го махнеш сондата след катализатора ще ти трупа грешки в паметта на компа , защото ще отчита повишено съдържание на CO в изпускателната система и колата ти че бъде в авариен режим.
Моят съвет е да тестват ако толкова държиш катализатора в някой сервиз и само при 100 % сигурност че се е запушил да го сменяш с друг или да вземеш резонаторно гърне но и ламбда емулатор за 2рата сонда ( газаджиите предлагат и монтират такива) за да не ти се бъгне колата.



Браво колега.... само каде трябваше колегата да прочете тези неща по написани до сега теми ама ти го сервира на готово..... :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 11.02.2009

Мнение от RAFA » 31 Мар 2009, 1:39

obi_fix написа:керамичен или железен ми е катализатора ?

С "железен" си ...
Само разбирачи в тоя форум...80% Инжинери на BMW

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook