Запушен катализатор
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- obi_fix
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 488
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 525d '03
- Мечтае да кара: 760Li
- RadioDJ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 200320DM47TU
- Мечтае да кара: trabant ot novite
- Детайли за колата: super pila e:)
:)
Първо искам да ми отговориш как Гърнеджията ти разбра че е запушен?
На газ анализатор ли ти закачи колата? или майстора е от тея дето викат, - " А виждаш ли мирише на развалени яйца от ауспуха - Сигурация ти е запушен катализатора" Ако е от 2рите просто не му обръщай внимание и си карай колата.
Ако наистина ти е заминал катализатора, това може да се установи само с газанализатор, по никакъв друг начин не може. Иначе всеки дето слага гърнета гледа да махне някой катализатор, който после продава по 80-120лв. за перфектен до следващия балък дето му падне в ръцете и отново същата история с "Запушения катализатор".
Дали ти е железен или керамичен - отговора тук е, че катализаторите са вътре с градивен елемент керамика или неръждавейка и платиниево покритие върху тях.
За ламбда сондата( сондите) няма как да изгорят от махнат катализатор, но ако го махнеш сондата след катализатора ще ти трупа грешки в паметта на компа , защото ще отчита повишено съдържание на CO в изпускателната система и колата ти че бъде в авариен режим.
Моят съвет е да тестват ако толкова държиш катализатора в някой сервиз и само при 100 % сигурност че се е запушил да го сменяш с друг или да вземеш резонаторно гърне но и ламбда емулатор за 2рата сонда ( газаджиите предлагат и монтират такива) за да не ти се бъгне колата.
На газ анализатор ли ти закачи колата? или майстора е от тея дето викат, - " А виждаш ли мирише на развалени яйца от ауспуха - Сигурация ти е запушен катализатора" Ако е от 2рите просто не му обръщай внимание и си карай колата.
Ако наистина ти е заминал катализатора, това може да се установи само с газанализатор, по никакъв друг начин не може. Иначе всеки дето слага гърнета гледа да махне някой катализатор, който после продава по 80-120лв. за перфектен до следващия балък дето му падне в ръцете и отново същата история с "Запушения катализатор".
Дали ти е железен или керамичен - отговора тук е, че катализаторите са вътре с градивен елемент керамика или неръждавейка и платиниево покритие върху тях.
За ламбда сондата( сондите) няма как да изгорят от махнат катализатор, но ако го махнеш сондата след катализатора ще ти трупа грешки в паметта на компа , защото ще отчита повишено съдържание на CO в изпускателната система и колата ти че бъде в авариен режим.
Моят съвет е да тестват ако толкова държиш катализатора в някой сервиз и само при 100 % сигурност че се е запушил да го сменяш с друг или да вземеш резонаторно гърне но и ламбда емулатор за 2рата сонда ( газаджиите предлагат и монтират такива) за да не ти се бъгне колата.
Forced induction means torque,
torque means fun.
torque means fun.
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: :)
RadioDJ написа:Първо искам да ми отговориш как Гърнеджията ти разбра че е запушен?
На газ анализатор ли ти закачи колата? или майстора е от тея дето викат, - " А виждаш ли мирише на развалени яйца от ауспуха - Сигурация ти е запушен катализатора" Ако е от 2рите просто не му обръщай внимание и си карай колата.
Ако наистина ти е заминал катализатора, това може да се установи само с газанализатор, по никакъв друг начин не може. Иначе всеки дето слага гърнета гледа да махне някой катализатор, който после продава по 80-120лв. за перфектен до следващия балък дето му падне в ръцете и отново същата история с "Запушения катализатор".
Дали ти е железен или керамичен - отговора тук е, че катализаторите са вътре с градивен елемент керамика или неръждавейка и платиниево покритие върху тях.
За ламбда сондата( сондите) няма как да изгорят от махнат катализатор, но ако го махнеш сондата след катализатора ще ти трупа грешки в паметта на компа , защото ще отчита повишено съдържание на CO в изпускателната система и колата ти че бъде в авариен режим.
Моят съвет е да тестват ако толкова държиш катализатора в някой сервиз и само при 100 % сигурност че се е запушил да го сменяш с друг или да вземеш резонаторно гърне но и ламбда емулатор за 2рата сонда ( газаджиите предлагат и монтират такива) за да не ти се бъгне колата.
Браво колега.... само каде трябваше колегата да прочете тези неща по написани до сега теми ама ти го сервира на готово.....

19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани