проблем с паленето
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- drift_streets
-
-
- Мнения: 621
- Регистриран на: 4.05.2008
- Местоположение: там където и слънце не огравя
- Кара: Кольо
- Мечтае да кара: Параход с шпер
- Детайли за колата: ///М паркети
проблем с паленето
Колеги помагаите спешно. Значи давам на контакт и всичко е точно и въртя да запали и неще акумулатора е нов релето си цъка и така нататъка обаче неще да заварти да запали.На бутане пали,самнява ме да не са четките на стартера но все пак изкажете и вие мнение да не я разглобявам напразно
Колата е е36 318 ис

Последна промяна drift_streets на 28 Мар 2009, 21:48, променена общо 1 път
- djpamboss
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 434
- Регистриран на: 29.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Е36 318is M42 Passat B5.5 131hp
до вчера имах същия проблем в продължение на няколко дена , завъртам и само се чува едно ЦЪК и тва е , бяха замърсени четките , срещу 25лв ми го оправиха и сега е без проблем
- gorota
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 15.03.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: '520D 00'
- Мечтае да кара: х6
- Детайли за колата: м-окачване и всички екстри за модела без кожа.
- drift_streets
-
-
- Мнения: 621
- Регистриран на: 4.05.2008
- Местоположение: там където и слънце не огравя
- Кара: Кольо
- Мечтае да кара: Параход с шпер
- Детайли за колата: ///М паркети
А лесно ли се сваля стартера някои правил ли е тази опция щото много не се доверявам да я карам по сервизи 

- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
- drift_streets
-
-
- Мнения: 621
- Регистриран на: 4.05.2008
- Местоположение: там където и слънце не огравя
- Кара: Кольо
- Мечтае да кара: Параход с шпер
- Детайли за колата: ///М паркети
Абсолютно съм сигурен какво ли не пробвах махах клемите пак ги слагах
релетата сменвах че ги имам същите и неще и неще утре ще сваля стартера да видя в какво състояние са четките
релетата сменвах че ги имам същите и неще и неще утре ще сваля стартера да видя в какво състояние са четките

- gorota
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 15.03.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: '520D 00'
- Мечтае да кара: х6
- Детайли за колата: м-окачване и всички екстри за модела без кожа.
- drift_streets
-
-
- Мнения: 621
- Регистриран на: 4.05.2008
- Местоположение: там където и слънце не огравя
- Кара: Кольо
- Мечтае да кара: Параход с шпер
- Детайли за колата: ///М паркети
- gorota
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 15.03.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: '520D 00'
- Мечтае да кара: х6
- Детайли за колата: м-окачване и всички екстри за модела без кожа.
Четки,шалтер при мени беше 170лв преди 1-година.Но при мен ми казаха ,че картера бил по голям, защото моя мотор бил произвеждан 10-94 до 10-95.Незнам каква е разликата.Но ималло,ства въпрос за нивия ванос,тогава.
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
gorota написа:Не, на моята отне 6-часа.
Стартера е неудобен за сваляне , понеже болтовете са скрити на много кофти място и е трудно да се бръкне с инструмент да се развие.... но чак пък 6 часа .... аз съединител сменям за по-малко време ....
- drift_streets
-
-
- Мнения: 621
- Регистриран на: 4.05.2008
- Местоположение: там където и слънце не огравя
- Кара: Кольо
- Мечтае да кара: Параход с шпер
- Детайли за колата: ///М паркети
Проблема решен 10лв ми струваше.Проблема беше че колата беше натрупала грешки и я закачихме изчистихме ги и всичко е точно пали без проблем 

- gorota
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 15.03.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: '520D 00'
- Мечтае да кара: х6
- Детайли за колата: м-окачване и всички екстри за модела без кожа.
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани