проблем с паленето

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори


Аватар
Мнения: 621
Регистриран на: 4.05.2008
Местоположение: там където и слънце не огравя
Кара: Кольо
Мечтае да кара: Параход с шпер
Детайли за колата: ///М паркети

проблем с паленето

Мнение от drift_streets » 28 Мар 2009, 21:45

Колеги помагаите спешно. Значи давам на контакт и всичко е точно и въртя да запали и неще акумулатора е нов релето си цъка и така нататъка обаче неще да заварти да запали.На бутане пали,самнява ме да не са четките на стартера но все пак изкажете и вие мнение да не я разглобявам напразно :( Колата е е36 318 ис
Последна промяна drift_streets на 28 Мар 2009, 21:48, променена общо 1 път
Нищо неможе да спре жътвата важно е хедера да е здрав Изображение
"..... и един мармот завиваше шоколада в калници от Опел...." из дебрите на бмв-простаци.цоп Изображение

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 434
Регистриран на: 29.12.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Е36 318is M42 Passat B5.5 131hp

Мнение от djpamboss » 28 Мар 2009, 21:47

до вчера имах същия проблем в продължение на няколко дена , завъртам и само се чува едно ЦЪК и тва е , бяха замърсени четките , срещу 25лв ми го оправиха и сега е без проблем

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 15.03.2009
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: '520D 00'
Мечтае да кара: х6
Детайли за колата: м-окачване и всички екстри за модела без кожа.

Мнение от gorota » 28 Мар 2009, 22:10

Колега шалтер или четки на стартера имах същия проблем преди време на е36.


Аватар
Мнения: 621
Регистриран на: 4.05.2008
Местоположение: там където и слънце не огравя
Кара: Кольо
Мечтае да кара: Параход с шпер
Детайли за колата: ///М паркети

Мнение от drift_streets » 28 Мар 2009, 23:30

А лесно ли се сваля стартера някои правил ли е тази опция щото много не се доверявам да я карам по сервизи :roll:
Нищо неможе да спре жътвата важно е хедера да е здрав Изображение
"..... и един мармот завиваше шоколада в калници от Опел...." из дебрите на бмв-простаци.цоп Изображение

Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Мнение от ned_gm28 » 28 Мар 2009, 23:39

А сигурен ли си,че клемите на акумулатора са стегнати и контактуват добре?


Аватар
Мнения: 621
Регистриран на: 4.05.2008
Местоположение: там където и слънце не огравя
Кара: Кольо
Мечтае да кара: Параход с шпер
Детайли за колата: ///М паркети

Мнение от drift_streets » 28 Мар 2009, 23:44

Абсолютно съм сигурен какво ли не пробвах махах клемите пак ги слагах
релетата сменвах че ги имам същите и неще и неще утре ще сваля стартера да видя в какво състояние са четките :|
Нищо неможе да спре жътвата важно е хедера да е здрав Изображение
"..... и един мармот завиваше шоколада в калници от Опел...." из дебрите на бмв-простаци.цоп Изображение

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 15.03.2009
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: '520D 00'
Мечтае да кара: х6
Детайли за колата: м-окачване и всички екстри за модела без кожа.

Мнение от gorota » 29 Мар 2009, 0:29

Не, на моята отне 6-часа.


Аватар
Мнения: 621
Регистриран на: 4.05.2008
Местоположение: там където и слънце не огравя
Кара: Кольо
Мечтае да кара: Параход с шпер
Детайли за колата: ///М паркети

Мнение от drift_streets » 29 Мар 2009, 0:35

А каква е цената на четките :roll:
Нищо неможе да спре жътвата важно е хедера да е здрав Изображение
"..... и един мармот завиваше шоколада в калници от Опел...." из дебрите на бмв-простаци.цоп Изображение

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 15.03.2009
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: '520D 00'
Мечтае да кара: х6
Детайли за колата: м-окачване и всички екстри за модела без кожа.

Мнение от gorota » 29 Мар 2009, 1:05

Четки,шалтер при мени беше 170лв преди 1-година.Но при мен ми казаха ,че картера бил по голям, защото моя мотор бил произвеждан 10-94 до 10-95.Незнам каква е разликата.Но ималло,ства въпрос за нивия ванос,тогава.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 29 Мар 2009, 1:15

gorota написа:Не, на моята отне 6-часа.


Стартера е неудобен за сваляне , понеже болтовете са скрити на много кофти място и е трудно да се бръкне с инструмент да се развие.... но чак пък 6 часа .... аз съединител сменям за по-малко време ....


Аватар
Мнения: 621
Регистриран на: 4.05.2008
Местоположение: там където и слънце не огравя
Кара: Кольо
Мечтае да кара: Параход с шпер
Детайли за колата: ///М паркети

Мнение от drift_streets » 31 Мар 2009, 18:56

Проблема решен 10лв ми струваше.Проблема беше че колата беше натрупала грешки и я закачихме изчистихме ги и всичко е точно пали без проблем :winky:
Нищо неможе да спре жътвата важно е хедера да е здрав Изображение
"..... и един мармот завиваше шоколада в калници от Опел...." из дебрите на бмв-простаци.цоп Изображение

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 15.03.2009
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: '520D 00'
Мечтае да кара: х6
Детайли за колата: м-окачване и всички екстри за модела без кожа.

Мнение от gorota » 31 Мар 2009, 19:25

Браво :yes:
BMW

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook