Влага под стелката
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- carmanf1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 687
- Регистриран на: 8.08.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Хората ти го казаха, виж си дренажните тръбички
отпред, зад двигателя, докато не си изпържил и ЕКУ-то.
При мен точно след мивка ми се беше понамокрило, точно по същия начин.
Отпуших ги за 1 мин. и ся колкото и да уливаш, не пуска грам вода.
А, ако е от радиатора на парното, ще мокри мокета в дясно от педала за газта.
Опипай добре мокета до педала, трябва да е влажен, ако е от радиатора.
Първо се усеща по изцапаната, кална, дясна обувка
отпред, зад двигателя, докато не си изпържил и ЕКУ-то.
При мен точно след мивка ми се беше понамокрило, точно по същия начин.
Отпуших ги за 1 мин. и ся колкото и да уливаш, не пуска грам вода.
А, ако е от радиатора на парното, ще мокри мокета в дясно от педала за газта.
Опипай добре мокета до педала, трябва да е влажен, ако е от радиатора.
Първо се усеща по изцапаната, кална, дясна обувка

- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Не вече съм сигурен, че няма там вода. Купето е сухо, било е временно. Колега кажи за тези дренажни тръби къде са, аз гледах преди такива теми ама неможах да разбера къде са тръбите и как да ги отпуша? Може ли снимка нещо или добро обяснение
Трябва ли да махам кората на чистачките ?
P.S: и ecu-то къде го

Трябва ли да махам кората на чистачките ?
P.S: и ecu-то къде го

- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
zBoost написа:Не вече съм сигурен, че няма там вода. Купето е сухо, било е временно. Колега кажи за тези дренажни тръби къде са, аз гледах преди такива теми ама неможах да разбера къде са тръбите и как да ги отпуша? Може ли снимка нещо или добро обяснение![]()
Трябва ли да махам кората на чистачките ?
P.S: и ecu-то къде го
На снимката с двигателя (в галерията ми )съм оградил с червено десния дренаж,левия е на една педя уляво.
ЕКУ-то е зад акумулатора..
Нищо няма да махаш,дренажите(Г-образни тръбички) са пластмасови,стискаш им човциците и си пада каквото има.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
здравейте колеги и аз май имам същия проблем, онази сутрин като се качих в любимата кола и какво да видя пред педала за газта локвичка, а онази вечер ми замириса на антифриз в купето обаче има и нещо друго след като зърнах локвата и запалих после колата се чу едно балбукане и ми се струва че е от парното.
Моля помагайте
Моля помагайте
Ама да си кажа май аз съм си виновен реших да долея не антифриз а концентрат и то долях около литър понеже все по малко течност ми бягаше и може да е от концентрата, а помеждодругото днеска отворих капака и забелязах че и от термостата просълзило и сега такава беля си отворих че не може да бъде, но какво да се прави не е чисто нова от магазина, а и много си ме кефиколицата
- P1tbuL
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Т-34
- Мечтае да кара: F1 race car!
- Детайли за колата: 1942; Length- 6.68 m; 76.2 mm (3.00 in) F-34 tank gun
авторе
... я си провери радиаторчето на парното... хубаво се загледай дали е водатова по стелката ти или антифриз ... опипай прозорците дали се мазнят ....

nikito написа:Ама да си кажа май аз съм си виновен реших да долея не антифриз а концентрат и то долях около литър понеже все по малко течност ми бягаше и може да е от концентрата, а помеждодругото днеска отворих капака и забелязах че и от термостата просълзило и сега такава беля си отворих че не може да бъде, но какво да се прави не е чисто нова от магазина, а и много си ме кефиколицата
vld продава чисто нов термостат за М43 на промоция. Предполагам и твоя е такъв с пластмасов кожух, понеже си 94та.
Няма много лошо, че си с концентрат на антифриз. Не се вживявай. Просто й е дошло времето да ти създаде малко главоболия.
И верно си провери двойника към парното в купето. Сълзи малко горе и вдясно от педала на газта и прави хубава локвичка

Ако имаш шибидах е възможно да е от него,моя при определен наклон на колата сълзи в купето някаде от механизма и от там по кората на тавана, по гредичката на предния прозорец,по колонката където е ръчката за отваряне на капака.Амам го прави само при силен дъжд или ако спра под наклон,много се изредиха да я гледат,то дренажни трибички то какво ли не беше,ама пак си остана така....така че виж да не е и при теб така.Симптома е,че намокря ъгълчето м/у тавана и гредичката на прозореца,само там се забелязва външно и вече долу на стеките.
"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." 
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
А има и друг вариант за водата под стелките поне на мен ми се е случвало-докато ви мият колата и бързат ви вкарат мокри стелки,а тя за сметка на гумата не може да се испари и си стои от долу,а вече при скъсани си знаем 

БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани