мнение за рънфлат гуми?

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 3.10.2008
Местоположение: pleven
Пол: Мъж
Кара: bmw F10
Мечтае да кара: M

мнение за рънфлат гуми?

Мнение от acata » 23 Мар 2009, 13:30

колеги взех си летни гуми BRIDGESTONE POTENZA 225 50 16 от тиа дето можеш да ги караш спукани (ран флаит) нешто подобно ниакои може ли да ми каже ниакакжо мнение за гумите досега карах с 205 55 16 и как ще е возията БЛАГОДАРИЯ!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 301
Регистриран на: 8.02.2008
Кара: 320 i
Мечтае да кара: Е90 пак бензин

Мнение от ивайло81 » 23 Мар 2009, 13:58

за тези гуми пише че май ги слагат на коли които имат сензор за налягането,незнам защо но поне така съм чел в нета...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 23 Мар 2009, 14:05

Ще ти дърпа яко в коловозите поне при мене беше така и направих обратното на твоето и се оправи :D обаче ако караш предимно градско няма да има разлика много много ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 91
Регистриран на: 5.07.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 200320DM47TU
Мечтае да кара: trabant ot novite
Детайли за колата: super pila e:)

:)

Мнение от RadioDJ » 24 Мар 2009, 17:02

RunFlat гумите са само за коли с датчици за контрол на налягането в гумите. Ако ти нямаш тази екстра най-добре не ги слагай. В Германия е забранено да се кара с RunFlat на коли без датчици за налягането в гумите. Това е направено с цел да се избегне катастрофа- ако караш спукана рънфлет гума с 180км/ч. датчиците те информират за спадане на налягането и съответно намаляваш скоростта. Ако си без тези дачици продължаваш да жулиш и в един момент си пътник...

А иначе разлика между 205/55 и 225/50 почти няма освен може би минимално увеличение на разхода и малко по стабилна кола в завоите.
Forced induction means torque,
torque means fun.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 822
Регистриран на: 21.01.2008
Пол: Мъж
Кара: разни баварски екземпляри
Мечтае да кара: ///M

Мнение от kiko™ » 24 Мар 2009, 20:07

Що се отнася до визията съм чувал че с гуми RunFlat се влошава.

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 24 Мар 2009, 22:26

kiko™ написа:Що се отнася до визията съм чувал че с гуми RunFlat се влошава.

Надявам се си имал предви вОзията,а не вИзията ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 342
Регистриран на: 29.05.2006
Местоположение: Временно на планетата, жител на ЕU
Пол: Мъж
Кара: 330xdА
Детайли за колата: Става все още.

Мнение от ангелски » 25 Мар 2009, 8:56

Здравейте колеги,колите екипирани с ронфлат имат и различно окачване,а именно подсилени амортисьори.След смяната с обикновенни гуми возията и стабилноста не са същите,обратното е същото.Мое лично мнение за тези ронфлат е пълна глупост,като се започне от цената и се завърши с сцепина гума в неделя сутрин извън града...Какви ли неща не съм видял не искам да Ви занимавам,но само едно ще кажа до сега не съм чул клиент да е доволен от ронфлата.Иначе като идея не е зле.Това е една от причините да си запазя моата Е46.
Поздрави.
Ако имаш проблем, не трябва да се безпокоиш. Вариантите са два:
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 11.01.2008
Местоположение: SF
Кара: E46 M3
Мечтае да кара: Космически кораб

Мнение от KFZ-Handler » 25 Мар 2009, 11:25

Относно возията е ясно, че при по-твърд борд на гумата е логично да вози и колата по твърдо, но относно сигурността на пътя мисля че е в пъти по-добре отколкото обикновена гума.
Повечето рънфлет гуми са на малка височина и се карат на високо налягане така че ако спукаш гума и нямаш датчик за налягането винаги ще я усетиш....а и ми звучи доста нелогично, че е по-безопасно да спукаш обикновена гума със 180км/ч. вместо рънфлет.... :roll:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 822
Регистриран на: 21.01.2008
Пол: Мъж
Кара: разни баварски екземпляри
Мечтае да кара: ///M

Мнение от kiko™ » 25 Мар 2009, 11:39

Cobra написа:
kiko™ написа:Що се отнася до визията съм чувал че с гуми RunFlat се влошава.

Надявам се си имал предви вОзията,а не вИзията ;)


Естествено че возията колега ;) , грешка при изписването.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 91
Регистриран на: 5.07.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 200320DM47TU
Мечтае да кара: trabant ot novite
Детайли за колата: super pila e:)

:)

Мнение от RadioDJ » 26 Мар 2009, 17:39

KFZ-Handler написа:Относно возията е ясно, че при по-твърд борд на гумата е логично да вози и колата по твърдо, но относно сигурността на пътя мисля че е в пъти по-добре отколкото обикновена гума.
Повечето рънфлет гуми са на малка височина и се карат на високо налягане така че ако спукаш гума и нямаш датчик за налягането винаги ще я усетиш....а и ми звучи доста нелогично, че е по-безопасно да спукаш обикновена гума със 180км/ч. вместо рънфлет.... :roll:


За пукането на гума, може би не е станало ясно, какво написах по горе.
При пукане на обикновена гума със 180 тя започва да спада постепенно и в един момент ти разбираш, намаляваш и сменяш гумата.

При пукане на рънфлет с 180 на кола без датчици, ти много трудно ще разбереш че е спукана и е много вероятно да продължиш да си настъпваш с висока скорост докато стане някоя инфекция.
Forced induction means torque,
torque means fun.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 11.01.2008
Местоположение: SF
Кара: E46 M3
Мечтае да кара: Космически кораб

Re: :)

Мнение от KFZ-Handler » 22 Яну 2010, 14:39

RadioDJ написа:
KFZ-Handler написа:Относно возията е ясно, че при по-твърд борд на гумата е логично да вози и колата по твърдо, но относно сигурността на пътя мисля че е в пъти по-добре отколкото обикновена гума.
Повечето рънфлет гуми са на малка височина и се карат на високо налягане така че ако спукаш гума и нямаш датчик за налягането винаги ще я усетиш....а и ми звучи доста нелогично, че е по-безопасно да спукаш обикновена гума със 180км/ч. вместо рънфлет.... :roll:


За пукането на гума, може би не е станало ясно, какво написах по горе.
При пукане на обикновена гума със 180 тя започва да спада постепенно и в един момент ти разбираш, намаляваш и сменяш гумата.

При пукане на рънфлет с 180 на кола без датчици, ти много трудно ще разбереш че е спукана и е много вероятно да продължиш да си настъпваш с висока скорост докато стане някоя инфекция.


В голяма грешка си!
Изображение

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: :)

Мнение от Dimitroff » 22 Яну 2010, 14:49

RadioDJ написа:
KFZ-Handler написа:Относно возията е ясно, че при по-твърд борд на гумата е логично да вози и колата по твърдо, но относно сигурността на пътя мисля че е в пъти по-добре отколкото обикновена гума.
Повечето рънфлет гуми са на малка височина и се карат на високо налягане така че ако спукаш гума и нямаш датчик за налягането винаги ще я усетиш....а и ми звучи доста нелогично, че е по-безопасно да спукаш обикновена гума със 180км/ч. вместо рънфлет.... :roll:


За пукането на гума, може би не е станало ясно, какво написах по горе.
При пукане на обикновена гума със 180 тя започва да спада постепенно и в един момент ти разбираш, намаляваш и сменяш гумата.

При пукане на рънфлет с 180 на кола без датчици, ти много трудно ще разбереш че е спукана и е много вероятно да продължиш да си настъпваш с висока скорост докато стане някоя инфекция.


Тук не си прав, колега...
Карал съм и с рън флат гуми и с обикновени - пукал съм и 2те.
При рън флат гумата - можеш да караш с определена скорост (ниска) и определен пробег, без да скапеш гумата.
При нормалната гума - спукаш ли я-спираш.Иначе борда на джантата и вижда сметката от вътрешната страна.
Няма как да не усетиш, че си спукал гума (нормална или рън флат) при скорост по-висока от 40-50км...просто няма как!
Дали си с индикатор за налягането или не - има поне 10 ясни признака, че имаш проблем с гумата.
Ако пък я пръснеш (дупка примерно) - какво ще ти помогне индикатора? Въздуха го няма за 1 секунда!

Рън флат гумите возят по-твърдо.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: на голямата вода
Кара: кот кара

Re: мнение за рънфлат гуми?

Мнение от zlati79 » 22 Яну 2010, 16:02

карам съм 2 години с 16" континентал рън плат, а зимата с фулфа нормален борд! имам датчици за налягане! не съм усетил промяна във возията/визията ;) !
не мисля че е проблем да си караш с рън флат със или без датчици, то кат стане белята............!
ИзображениеИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 590
Регистриран на: 30.08.2008
Местоположение: УК
Пол: Мъж
Кара: E92 335d

Re: :)

Мнение от vvaskoo » 22 Яну 2010, 18:05

KFZ-Handler написа:
В голяма грешка си!


Тука найстина ти си в голяма грешка колега .

Първо , карам с 285/30/18 и 255/35/18 Бриджстоун Потенза РФТ
Тая гума спука ли се и ако си със затворен прозорец , и караш ли по бавно няма по какво да я разбереш че е спукана . Последно като бяха големите студове спуках предната лява гума и така съм карал около 20 мили градско без да разбера че е спукана . Разбрах че е спукана след като си отворих прозореца за да пуша и се чуваше туп-туп-туп от гумата , само по това се разбираше , нито возията беше друга , нито дърпаше наляво , нито беше спаднала гумата , само по тоя звук разбрах че е спукана
Последна промяна vvaskoo на 23 Яну 2010, 4:00, променена общо 1 път
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 91
Регистриран на: 5.07.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 200320DM47TU
Мечтае да кара: trabant ot novite
Детайли за колата: super pila e:)

Re: :)

Мнение от RadioDJ » 22 Яну 2010, 19:30

vvaskoo написа:
KFZ-Handler написа:
В голяма грешка си!


Тука найстина ти си в голяма грешка колега .

Първо , карам с 285/30/19 и 255/35/18 Бриджстоун Потенза РФТ
Тая гума спука ли се и ако си със затворен прозорец , независимо с колко караш е АБСУРД да я разбереш че е спукана . Последно като бяха големите студове спуках предната лява гума и така съм карал около 20 мили градско без да разбера че е спукана . Разбрах че е спукана след като си отворих прозореца за да пуша и се чуваше туп-туп-туп от гумата , само по това се разбираше , нито возията беше друга , нито дърпаше наляво , нито беше спаднала гумата , само по тоя звук разбрах че е спукана



Мерси колега за мението. Аз много много не пиша във форума - пълен е с "лаици- разбирачи" с по 1000 + мнения.
Всеки сам си решава дали да кара с рън он флат или не. Аз не бих карал рънфлет без датчици.
За возията - самите производители на рънфлет признават като минус на технологията RunON Flat влошената возия спрямо обикновени гуми.
Forced induction means torque,
torque means fun.

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook