мнение за рънфлат гуми?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- acata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 3.10.2008
- Местоположение: pleven
- Пол: Мъж
- Кара: bmw F10
- Мечтае да кара: M
мнение за рънфлат гуми?
колеги взех си летни гуми BRIDGESTONE POTENZA 225 50 16 от тиа дето можеш да ги караш спукани (ран флаит) нешто подобно ниакои може ли да ми каже ниакакжо мнение за гумите досега карах с 205 55 16 и как ще е возията БЛАГОДАРИЯ!!!
- ивайло81
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 8.02.2008
- Кара: 320 i
- Мечтае да кара: Е90 пак бензин
за тези гуми пише че май ги слагат на коли които имат сензор за налягането,незнам защо но поне така съм чел в нета...
- RadioDJ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 200320DM47TU
- Мечтае да кара: trabant ot novite
- Детайли за колата: super pila e:)
:)
RunFlat гумите са само за коли с датчици за контрол на налягането в гумите. Ако ти нямаш тази екстра най-добре не ги слагай. В Германия е забранено да се кара с RunFlat на коли без датчици за налягането в гумите. Това е направено с цел да се избегне катастрофа- ако караш спукана рънфлет гума с 180км/ч. датчиците те информират за спадане на налягането и съответно намаляваш скоростта. Ако си без тези дачици продължаваш да жулиш и в един момент си пътник...
А иначе разлика между 205/55 и 225/50 почти няма освен може би минимално увеличение на разхода и малко по стабилна кола в завоите.
А иначе разлика между 205/55 и 225/50 почти няма освен може би минимално увеличение на разхода и малко по стабилна кола в завоите.
Forced induction means torque,
torque means fun.
torque means fun.
- kiko™
- ентусиаст
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: 21.01.2008
- Пол: Мъж
- Кара: разни баварски екземпляри
- Мечтае да кара: ///M
- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
kiko™ написа:Що се отнася до визията съм чувал че с гуми RunFlat се влошава.
Надявам се си имал предви вОзията,а не вИзията

- ангелски
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: 29.05.2006
- Местоположение: Временно на планетата, жител на ЕU
- Пол: Мъж
- Кара: 330xdА
- Детайли за колата: Става все още.
Здравейте колеги,колите екипирани с ронфлат имат и различно окачване,а именно подсилени амортисьори.След смяната с обикновенни гуми возията и стабилноста не са същите,обратното е същото.Мое лично мнение за тези ронфлат е пълна глупост,като се започне от цената и се завърши с сцепина гума в неделя сутрин извън града...Какви ли неща не съм видял не искам да Ви занимавам,но само едно ще кажа до сега не съм чул клиент да е доволен от ронфлата.Иначе като идея не е зле.Това е една от причините да си запазя моата Е46.
Поздрави.
Поздрави.
Ако имаш проблем, не трябва да се безпокоиш. Вариантите са два:
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.
- KFZ-Handler
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: 11.01.2008
- Местоположение: SF
- Кара: E46 M3
- Мечтае да кара: Космически кораб
Относно возията е ясно, че при по-твърд борд на гумата е логично да вози и колата по твърдо, но относно сигурността на пътя мисля че е в пъти по-добре отколкото обикновена гума.
Повечето рънфлет гуми са на малка височина и се карат на високо налягане така че ако спукаш гума и нямаш датчик за налягането винаги ще я усетиш....а и ми звучи доста нелогично, че е по-безопасно да спукаш обикновена гума със 180км/ч. вместо рънфлет....
Повечето рънфлет гуми са на малка височина и се карат на високо налягане така че ако спукаш гума и нямаш датчик за налягането винаги ще я усетиш....а и ми звучи доста нелогично, че е по-безопасно да спукаш обикновена гума със 180км/ч. вместо рънфлет....


- kiko™
- ентусиаст
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: 21.01.2008
- Пол: Мъж
- Кара: разни баварски екземпляри
- Мечтае да кара: ///M
Cobra написа:kiko™ написа:Що се отнася до визията съм чувал че с гуми RunFlat се влошава.
Надявам се си имал предви вОзията,а не вИзията
Естествено че возията колега

- RadioDJ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 200320DM47TU
- Мечтае да кара: trabant ot novite
- Детайли за колата: super pila e:)
:)
KFZ-Handler написа:Относно возията е ясно, че при по-твърд борд на гумата е логично да вози и колата по твърдо, но относно сигурността на пътя мисля че е в пъти по-добре отколкото обикновена гума.
Повечето рънфлет гуми са на малка височина и се карат на високо налягане така че ако спукаш гума и нямаш датчик за налягането винаги ще я усетиш....а и ми звучи доста нелогично, че е по-безопасно да спукаш обикновена гума със 180км/ч. вместо рънфлет....
За пукането на гума, може би не е станало ясно, какво написах по горе.
При пукане на обикновена гума със 180 тя започва да спада постепенно и в един момент ти разбираш, намаляваш и сменяш гумата.
При пукане на рънфлет с 180 на кола без датчици, ти много трудно ще разбереш че е спукана и е много вероятно да продължиш да си настъпваш с висока скорост докато стане някоя инфекция.
Forced induction means torque,
torque means fun.
torque means fun.
- KFZ-Handler
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: 11.01.2008
- Местоположение: SF
- Кара: E46 M3
- Мечтае да кара: Космически кораб
Re: :)
RadioDJ написа:KFZ-Handler написа:Относно возията е ясно, че при по-твърд борд на гумата е логично да вози и колата по твърдо, но относно сигурността на пътя мисля че е в пъти по-добре отколкото обикновена гума.
Повечето рънфлет гуми са на малка височина и се карат на високо налягане така че ако спукаш гума и нямаш датчик за налягането винаги ще я усетиш....а и ми звучи доста нелогично, че е по-безопасно да спукаш обикновена гума със 180км/ч. вместо рънфлет....
За пукането на гума, може би не е станало ясно, какво написах по горе.
При пукане на обикновена гума със 180 тя започва да спада постепенно и в един момент ти разбираш, намаляваш и сменяш гумата.
При пукане на рънфлет с 180 на кола без датчици, ти много трудно ще разбереш че е спукана и е много вероятно да продължиш да си настъпваш с висока скорост докато стане някоя инфекция.
В голяма грешка си!

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: :)
RadioDJ написа:KFZ-Handler написа:Относно возията е ясно, че при по-твърд борд на гумата е логично да вози и колата по твърдо, но относно сигурността на пътя мисля че е в пъти по-добре отколкото обикновена гума.
Повечето рънфлет гуми са на малка височина и се карат на високо налягане така че ако спукаш гума и нямаш датчик за налягането винаги ще я усетиш....а и ми звучи доста нелогично, че е по-безопасно да спукаш обикновена гума със 180км/ч. вместо рънфлет....
За пукането на гума, може би не е станало ясно, какво написах по горе.
При пукане на обикновена гума със 180 тя започва да спада постепенно и в един момент ти разбираш, намаляваш и сменяш гумата.
При пукане на рънфлет с 180 на кола без датчици, ти много трудно ще разбереш че е спукана и е много вероятно да продължиш да си настъпваш с висока скорост докато стане някоя инфекция.
Тук не си прав, колега...
Карал съм и с рън флат гуми и с обикновени - пукал съм и 2те.
При рън флат гумата - можеш да караш с определена скорост (ниска) и определен пробег, без да скапеш гумата.
При нормалната гума - спукаш ли я-спираш.Иначе борда на джантата и вижда сметката от вътрешната страна.
Няма как да не усетиш, че си спукал гума (нормална или рън флат) при скорост по-висока от 40-50км...просто няма как!
Дали си с индикатор за налягането или не - има поне 10 ясни признака, че имаш проблем с гумата.
Ако пък я пръснеш (дупка примерно) - какво ще ти помогне индикатора? Въздуха го няма за 1 секунда!
Рън флат гумите возят по-твърдо.
- zlati79
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: на голямата вода
- Кара: кот кара
Re: мнение за рънфлат гуми?
карам съм 2 години с 16" континентал рън плат, а зимата с фулфа нормален борд! имам датчици за налягане! не съм усетил промяна във возията/визията
!
не мисля че е проблем да си караш с рън флат със или без датчици, то кат стане белята............!

не мисля че е проблем да си караш с рън флат със или без датчици, то кат стане белята............!
- vvaskoo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 590
- Регистриран на: 30.08.2008
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: E92 335d
Re: :)
KFZ-Handler написа:
В голяма грешка си!
Тука найстина ти си в голяма грешка колега .
Първо , карам с 285/30/18 и 255/35/18 Бриджстоун Потенза РФТ
Тая гума спука ли се и ако си със затворен прозорец , и караш ли по бавно няма по какво да я разбереш че е спукана . Последно като бяха големите студове спуках предната лява гума и така съм карал около 20 мили градско без да разбера че е спукана . Разбрах че е спукана след като си отворих прозореца за да пуша и се чуваше туп-туп-туп от гумата , само по това се разбираше , нито возията беше друга , нито дърпаше наляво , нито беше спаднала гумата , само по тоя звук разбрах че е спукана
Последна промяна vvaskoo на 23 Яну 2010, 4:00, променена общо 1 път

- RadioDJ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 200320DM47TU
- Мечтае да кара: trabant ot novite
- Детайли за колата: super pila e:)
Re: :)
vvaskoo написа:KFZ-Handler написа:
В голяма грешка си!
Тука найстина ти си в голяма грешка колега .
Първо , карам с 285/30/19 и 255/35/18 Бриджстоун Потенза РФТ
Тая гума спука ли се и ако си със затворен прозорец , независимо с колко караш е АБСУРД да я разбереш че е спукана . Последно като бяха големите студове спуках предната лява гума и така съм карал около 20 мили градско без да разбера че е спукана . Разбрах че е спукана след като си отворих прозореца за да пуша и се чуваше туп-туп-туп от гумата , само по това се разбираше , нито возията беше друга , нито дърпаше наляво , нито беше спаднала гумата , само по тоя звук разбрах че е спукана
Мерси колега за мението. Аз много много не пиша във форума - пълен е с "лаици- разбирачи" с по 1000 + мнения.
Всеки сам си решава дали да кара с рън он флат или не. Аз не бих карал рънфлет без датчици.
За возията - самите производители на рънфлет признават като минус на технологията RunON Flat влошената возия спрямо обикновени гуми.
Forced induction means torque,
torque means fun.
torque means fun.
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани