524тд поблем -филма продължава....
Модератор: Технически модератори
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
а ако имаш климатик може от парното вътре водата просто да се оттича от дупките които са предвидени за конденза за климатика.

- Andriu
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Burgas
- Пол: Мъж
- Кара: e34 & e30 & e30
- Мечтае да кара: 760li
- Andriu
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Burgas
- Пол: Мъж
- Кара: e34 & e30 & e30
- Мечтае да кара: 760li
Проблема е разрешен беше единия маркуч който влиза в главата беше сцепен и се е оливало.
Но за жалост тая кола все още надува маркучите правих ме тест за CO и показа че има наличие на изгорели газове.Утре ще се притегнат малко болтовете на главата и да видим какво ще стане.Ако не се получи нова гарнитура от 150лв тъйкато разбрах че по евтините нещо се дънят.
Но за жалост тая кола все още надува маркучите правих ме тест за CO и показа че има наличие на изгорели газове.Утре ще се притегнат малко болтовете на главата и да видим какво ще стане.Ако не се получи нова гарнитура от 150лв тъйкато разбрах че по евтините нещо се дънят.
Andriu написа:....Утре ще се притегнат малко болтовете на главата и да видим какво ще стане....
Колега притягането на болтовете на главата със сигурност няма да помогне но пък за сметка на това почти е сигурно,че ще я съсипе и ремонта ще ти отиде в други цифрови измерения (не случайно главата се стяга в определен ред с определено усилие)
Не си прави експерименти
Пробвай я с леко разхлабена капачка на казанчето за антифриза и виж дали ще надува.Andriu написа:Проблема е разрешен беше единия маркуч който влиза в главата беше сцепен и се е оливало.
Но за жалост тая кола все още надува маркучите правих ме тест за CO и показа че има наличие на изгорели газове.Утре ще се притегнат малко болтовете на главата и да видим какво ще стане.Ако не се получи нова гарнитура от 150лв тъйкато разбрах че по евтините нещо се дънят.
Термостата отваря ли?
Обезвъздушена ли е хубаво?
Опс сега прочетох че има наличие на газове-колега ще трябва да сваляте пак главата
- Andriu
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Burgas
- Пол: Мъж
- Кара: e34 & e30 & e30
- Мечтае да кара: 760li
И според мен няма да помогне притягането на болтовете но да пробваме се пак, нищо друго не ми остава пари вече няма до тук съм хвърлил около 3700лв за тая кола и все още не е тръгнала а и има куп работи за смяна (преден прозорец, казанчето за парното в купето, наклатки, тампони, тампон на скоростната кутия, и още 12313 работи)
Ако не помогне притягането се чудя дали да не сложа друга глава от 324тд макар че моята е нова от магазина предния собственик я е сменял няма цепки между клапаните а от 324тд има.
Ако не помогне притягането се чудя дали да не сложа друга глава от 324тд макар че моята е нова от магазина предния собственик я е сменял няма цепки между клапаните а от 324тд има.
шлайфахте ли главата преди монтажа?на какво я шлайфахте-нали не на фреза?Andriu написа:И според мен няма да помогне притягането на болтовете но да пробваме се пак, нищо друго не ми остава пари вече няма до тук съм хвърлил около 3700лв за тая кола и все още не е тръгнала а и има куп работи за смяна (преден прозорец, казанчето за парното в купето, наклатки, тампони, тампон на скоростната кутия, и още 12313 работи)
Ако не помогне притягането се чудя дали да не сложа друга глава от 324тд макар че моята е нова от магазина предния собственик я е сменял няма цепки между клапаните а от 324тд има.
можеш ли да опишеш точно как я стягахте?
изчистихте ли каналите за болтовете,които се завиват в блока,от масло?
огледахте ли за наранявания по блока?
Аз също съм с гарнитура за 80лв,а не за 178-оригиналната(видима разлика между тях не открих) и нямам ядове.
- Andriu
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Burgas
- Пол: Мъж
- Кара: e34 & e30 & e30
- Мечтае да кара: 760li
Целия мотор си беше сглобен, но го отворих ме за да видя се пак какво купувам, двигателя беше сабран но не беше пален даже и масло нямаше в него.Отворих ме го гледах дали има ръбове по цилиндрите и т.н беше много добре без ръбове или наранявания.Блока е шлайфан преди това а моята глава я минах ме с ситен камък такъв беше метода на майстора вика че така си ги шлайфал главите.Махнах ме гарнитурата от блока и малко се нарани по краищата там където е червената ивица.Запалих ме мотора текна малко масло от гарнитурата и я притегнах ме много малко явно там кадето сме наранили гарнитурата не е прилепнала добре но се оправи теча с маслото, и така имах запушен радиатор смених го с твоя махнах ме термостата тъйкато май не отваряше добре или много малко е отварял сега колата е без термостат и неможе да загрее повече от 30градуса някаде и пак ги надува и примерих ме за газове и показа че има.Горе доло е това а относно гарнитурите се консултирах ме и казаха че по евтините на някой дупките за водата били малко по тесни и от там лошо охлаждане.
Сега от два мотора ,пак нямаш кола.Това за водните отвори на гарнитурата-кой ти го каза?По-принцип най-близкия до водната помпа е с най-малък отвор.
Закарай я тази глава да се шлайф-а на шлайф машина
За пример мога да ти дам един пасат -прегрява и криви главата,закарва я да се шлайф-а,но на вреза,качва се главата и пак духа.Оново се сваля и се шлайфа на по-финна машина,качва се и заспива.
От толкова шлайфания -на блока,на главата-премерете с колко излиза буталото от блока и ако се наложи вземете по-дебела гарнитура,само да не тръгнете да й разширявате водните отвори.
Където правите компромис ,там бъркате.
Колко нютона и по какъв ред стегнахте главата
Закарай я тази глава да се шлайф-а на шлайф машина

За пример мога да ти дам един пасат -прегрява и криви главата,закарва я да се шлайф-а,но на вреза,качва се главата и пак духа.Оново се сваля и се шлайфа на по-финна машина,качва се и заспива.
От толкова шлайфания -на блока,на главата-премерете с колко излиза буталото от блока и ако се наложи вземете по-дебела гарнитура,само да не тръгнете да й разширявате водните отвори.
Където правите компромис ,там бъркате.
Колко нютона и по какъв ред стегнахте главата

- Andriu
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Burgas
- Пол: Мъж
- Кара: e34 & e30 & e30
- Мечтае да кара: 760li
Това за шлайфането е интересно, неска ще чакам за резултати ако пак духа от някаде ще я шлайфаме на финна машина мерси колега.
От какво ще чакаш резултати,ще я пристягате ли?Andriu написа:Това за шлайфането е интересно, неска ще чакам за резултати ако пак духа от някаде ще я шлайфаме на финна машина мерси колега.
Колко нютона е стегната предния път?
Ако е крива долу,тя ще си остане крива,няма да се оправи със стягане.Дори и да задържи ,което ме съмнява -няма да изкара много.
Свалете я и направете всичко като хората.
- Andriu
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Burgas
- Пол: Мъж
- Кара: e34 & e30 & e30
- Мечтае да кара: 760li
Преди малко ми звунка майстора и каза че стегнал болтовете ама файда никаква
.....Главата вече трябва да е свалена и да чака да се вземе решение кое как да се направи.Дайте съвет каква ганитура да се вземе или да се направи, тъйкато при нас има един арменец който се занимава с правене на гарнитури.Главата двапъти е шлайфана но не съм сигурен със колко са я резнали(Първия път беше най много крива до колкото си спомням 0.05 е шлайфана, а Втория със 0.02 мисля)Тоя майстор му викам на какво я шлайфа преди да я сложиш-И лекия ми вика а а а ами на тука с една много финна шкурка гледах да е крива ама.....Викам мале мале, тя колата я бях вкарал в червеното и му казах и му викам 100% е крива нашия какава глупост направил направо аман от майстори само.

Нещо не мога да те разбераAndriu написа:Преди малко ми звунка майстора и каза че стегнал болтовете ама файда никаква.....Главата вече трябва да е свалена и да чака да се вземе решение кое как да се направи.Дайте съвет каква ганитура да се вземе или да се направи, тъйкато при нас има един арменец който се занимава с правене на гарнитури.Главата двапъти е шлайфана но не съм сигурен със колко са я резнали(Първия път беше най много крива до колкото си спомням 0.05 е шлайфана, а Втория със 0.02 мисля)Тоя майстор му викам на какво я шлайфа преди да я сложиш-И лекия ми вика а а а ами на тука с една много финна шкурка гледах да е крива ама.....Викам мале мале, тя колата я бях вкарал в червеното и му казах и му викам 100% е крива нашия какава глупост направил направо аман от майстори само.

По-горе казваш,че главата ти е нова от магазин,а сега,че е шлайфана три пъти

- Andriu
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Burgas
- Пол: Мъж
- Кара: e34 & e30 & e30
- Мечтае да кара: 760li
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани