524тд поблем -филма продължава....

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 20 Мар 2009, 0:36

а ако имаш климатик може от парното вътре водата просто да се оттича от дупките които са предвидени за конденза за климатика.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 148
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Burgas
Пол: Мъж
Кара: e34 & e30 & e30
Мечтае да кара: 760li

Мнение от Andriu » 20 Мар 2009, 0:38

Колега нямам Климатик ? :confused:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 148
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Burgas
Пол: Мъж
Кара: e34 & e30 & e30
Мечтае да кара: 760li

Мнение от Andriu » 21 Мар 2009, 18:07

Проблема е разрешен беше единия маркуч който влиза в главата беше сцепен и се е оливало.
Но за жалост тая кола все още надува маркучите правих ме тест за CO и показа че има наличие на изгорели газове.Утре ще се притегнат малко болтовете на главата и да видим какво ще стане.Ако не се получи нова гарнитура от 150лв тъйкато разбрах че по евтините нещо се дънят.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 21 Мар 2009, 18:54

Andriu написа:....Утре ще се притегнат малко болтовете на главата и да видим какво ще стане....


Колега притягането на болтовете на главата със сигурност няма да помогне но пък за сметка на това почти е сигурно,че ще я съсипе и ремонта ще ти отиде в други цифрови измерения (не случайно главата се стяга в определен ред с определено усилие)

Не си прави експерименти


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 21 Мар 2009, 19:17

Andriu написа:Проблема е разрешен беше единия маркуч който влиза в главата беше сцепен и се е оливало.
Но за жалост тая кола все още надува маркучите правих ме тест за CO и показа че има наличие на изгорели газове.Утре ще се притегнат малко болтовете на главата и да видим какво ще стане.Ако не се получи нова гарнитура от 150лв тъйкато разбрах че по евтините нещо се дънят.
Пробвай я с леко разхлабена капачка на казанчето за антифриза и виж дали ще надува.
Термостата отваря ли?
Обезвъздушена ли е хубаво?
Опс сега прочетох че има наличие на газове-колега ще трябва да сваляте пак главата

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 148
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Burgas
Пол: Мъж
Кара: e34 & e30 & e30
Мечтае да кара: 760li

Мнение от Andriu » 21 Мар 2009, 20:22

И според мен няма да помогне притягането на болтовете но да пробваме се пак, нищо друго не ми остава пари вече няма до тук съм хвърлил около 3700лв за тая кола и все още не е тръгнала а и има куп работи за смяна (преден прозорец, казанчето за парното в купето, наклатки, тампони, тампон на скоростната кутия, и още 12313 работи)
Ако не помогне притягането се чудя дали да не сложа друга глава от 324тд макар че моята е нова от магазина предния собственик я е сменял няма цепки между клапаните а от 324тд има.


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 21 Мар 2009, 21:08

Andriu написа:И според мен няма да помогне притягането на болтовете но да пробваме се пак, нищо друго не ми остава пари вече няма до тук съм хвърлил около 3700лв за тая кола и все още не е тръгнала а и има куп работи за смяна (преден прозорец, казанчето за парното в купето, наклатки, тампони, тампон на скоростната кутия, и още 12313 работи)
Ако не помогне притягането се чудя дали да не сложа друга глава от 324тд макар че моята е нова от магазина предния собственик я е сменял няма цепки между клапаните а от 324тд има.
шлайфахте ли главата преди монтажа?на какво я шлайфахте-нали не на фреза?
можеш ли да опишеш точно как я стягахте?
изчистихте ли каналите за болтовете,които се завиват в блока,от масло?
огледахте ли за наранявания по блока?
Аз също съм с гарнитура за 80лв,а не за 178-оригиналната(видима разлика между тях не открих) и нямам ядове.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 148
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Burgas
Пол: Мъж
Кара: e34 & e30 & e30
Мечтае да кара: 760li

Мнение от Andriu » 21 Мар 2009, 22:11

Целия мотор си беше сглобен, но го отворих ме за да видя се пак какво купувам, двигателя беше сабран но не беше пален даже и масло нямаше в него.Отворих ме го гледах дали има ръбове по цилиндрите и т.н беше много добре без ръбове или наранявания.Блока е шлайфан преди това а моята глава я минах ме с ситен камък такъв беше метода на майстора вика че така си ги шлайфал главите.Махнах ме гарнитурата от блока и малко се нарани по краищата там където е червената ивица.Запалих ме мотора текна малко масло от гарнитурата и я притегнах ме много малко явно там кадето сме наранили гарнитурата не е прилепнала добре но се оправи теча с маслото, и така имах запушен радиатор смених го с твоя махнах ме термостата тъйкато май не отваряше добре или много малко е отварял сега колата е без термостат и неможе да загрее повече от 30градуса някаде и пак ги надува и примерих ме за газове и показа че има.Горе доло е това а относно гарнитурите се консултирах ме и казаха че по евтините на някой дупките за водата били малко по тесни и от там лошо охлаждане.


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 22 Мар 2009, 12:08

Сега от два мотора ,пак нямаш кола.Това за водните отвори на гарнитурата-кой ти го каза?По-принцип най-близкия до водната помпа е с най-малък отвор.
Закарай я тази глава да се шлайф-а на шлайф машина :!:
За пример мога да ти дам един пасат -прегрява и криви главата,закарва я да се шлайф-а,но на вреза,качва се главата и пак духа.Оново се сваля и се шлайфа на по-финна машина,качва се и заспива.
От толкова шлайфания -на блока,на главата-премерете с колко излиза буталото от блока и ако се наложи вземете по-дебела гарнитура,само да не тръгнете да й разширявате водните отвори.
Където правите компромис ,там бъркате.
Колко нютона и по какъв ред стегнахте главата :?:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 148
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Burgas
Пол: Мъж
Кара: e34 & e30 & e30
Мечтае да кара: 760li

Мнение от Andriu » 22 Мар 2009, 12:12

Това за шлайфането е интересно, неска ще чакам за резултати ако пак духа от някаде ще я шлайфаме на финна машина мерси колега.


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 22 Мар 2009, 12:17

Andriu написа:Това за шлайфането е интересно, неска ще чакам за резултати ако пак духа от някаде ще я шлайфаме на финна машина мерси колега.
От какво ще чакаш резултати,ще я пристягате ли?
Колко нютона е стегната предния път?
Ако е крива долу,тя ще си остане крива,няма да се оправи със стягане.Дори и да задържи ,което ме съмнява -няма да изкара много.
Свалете я и направете всичко като хората.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 148
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Burgas
Пол: Мъж
Кара: e34 & e30 & e30
Мечтае да кара: 760li

Мнение от Andriu » 24 Мар 2009, 18:54

Преди малко ми звунка майстора и каза че стегнал болтовете ама файда никаква :( .....Главата вече трябва да е свалена и да чака да се вземе решение кое как да се направи.Дайте съвет каква ганитура да се вземе или да се направи, тъйкато при нас има един арменец който се занимава с правене на гарнитури.Главата двапъти е шлайфана но не съм сигурен със колко са я резнали(Първия път беше най много крива до колкото си спомням 0.05 е шлайфана, а Втория със 0.02 мисля)Тоя майстор му викам на какво я шлайфа преди да я сложиш-И лекия ми вика а а а ами на тука с една много финна шкурка гледах да е крива ама.....Викам мале мале, тя колата я бях вкарал в червеното и му казах и му викам 100% е крива нашия какава глупост направил направо аман от майстори само.


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 24 Мар 2009, 19:21

Andriu написа:Преди малко ми звунка майстора и каза че стегнал болтовете ама файда никаква :( .....Главата вече трябва да е свалена и да чака да се вземе решение кое как да се направи.Дайте съвет каква ганитура да се вземе или да се направи, тъйкато при нас има един арменец който се занимава с правене на гарнитури.Главата двапъти е шлайфана но не съм сигурен със колко са я резнали(Първия път беше най много крива до колкото си спомням 0.05 е шлайфана, а Втория със 0.02 мисля)Тоя майстор му викам на какво я шлайфа преди да я сложиш-И лекия ми вика а а а ами на тука с една много финна шкурка гледах да е крива ама.....Викам мале мале, тя колата я бях вкарал в червеното и му казах и му викам 100% е крива нашия какава глупост направил направо аман от майстори само.
Нещо не мога да те разбера :roll:
По-горе казваш,че главата ти е нова от магазин,а сега,че е шлайфана три пъти :shock:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 148
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Burgas
Пол: Мъж
Кара: e34 & e30 & e30
Мечтае да кара: 760li

Мнение от Andriu » 24 Мар 2009, 20:11

Исках да кажа че предния собственик я е купил нова за 1800лв бях в сервиза кадето са я ремонтирали.


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 24 Мар 2009, 21:11

Andriu написа:Исках да кажа че предния собственик я е купил нова за 1800лв бях в сервиза кадето са я ремонтирали.
и от тогава е шалйфана 7/10 :shock: :roll:

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook