Неще и неще да пали топла...ФИЛМА ПРОДЪЛЖАВА!!!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Мнение от Nasko_325TD » 20 Мар 2009, 13:51

Даммм,те ми казаха,че не може да е от датчика на коляновия вал!
А от разтегната верига или глава на помпата или от 4-та дюза!
Сега се чудя какво да правя!
Датчик ли да сменям,верига ли,помпа ли,дюза ли....!? :roll: :!: :?:
Последна промяна Nasko_325TD на 20 Мар 2009, 13:56, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Мнение от Nasko_325TD » 20 Мар 2009, 13:52

:?: :!: :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Мнение от stony1 » 20 Мар 2009, 14:36

Колега, я се замисли малко. Ако датчика на коляновия вал е прецакан, как ще палиш, без значение дали е студен мотора или загрял?
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 316
Регистриран на: 14.04.2004
Местоположение: Пловдив

Мнение от BAVARIA » 20 Мар 2009, 14:43

stony1 написа:Колега, я се замисли малко. Ако датчика на коляновия вал е прецакан, как ще палиш, без значение дали е студен мотора или загрял?


точно така ,ако пък дюзата е прецакана мисля, че трябва да светне на таблото /ама за това не съм 100% сигурен/ веригата съм виждал как пипат нещо през капачката за маслото /сигурно дали е хлабава/ така, че и това може да се провери и ако всичко това е наред значи помпа :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Мнение от Nasko_325TD » 20 Мар 2009, 22:56

А така евала колеги!Това ме интересуваше да се стигне до колкото е възможно по-точна диагноза!
А къде го правят този номер с веригата? :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 392
Регистриран на: 1.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 330d
Мечтае да кара: M550d

Мнение от LANA » 21 Мар 2009, 11:28

Здравей,
за да не пускам нова тема ще пиша тук.
Видях, че в началото си писал "от време на време губи мощност и не върви" -> мисля, че ти спра турбото.
И при мен се случи два пъти и поне аз така си мисля, че спира, защото не го чувам като се заслушам :roll: .
Моля някой да каже дали може да е от това и къде може да се закара колата за да го оправят?
Благодаря предварително и се извинявам, че пиша в темата на човека.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Мнение от Nasko_325TD » 21 Мар 2009, 16:40

Ами казаха ми ,че не било от турбото,понеже вдигала оборотите! :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 21 Мар 2009, 17:58

Nasko_325TD написа:... Това ме интересуваше да се стигне до колкото е възможно по-точна диагноза! ...


Колега като гледам до сега си направил доста неща и си чул доста мнения без резултат.

Защо не опиташ една диагностика в оторизиран сервиз?
Никой не те задължава да си правиш там колата, но поне ще чуеш компетентно мнение и някаква цена (безбожна) но все пак по която да се ориентираш ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Мнение от Nasko_325TD » 21 Мар 2009, 20:15

Ами бях в БОШ,срещу Бриколаж в Пловдив,ама от там ми казаха,че било от компресията!Обаче тя си била добре доколкото разбрах,понеже най-ниската е 24.Аз бях готов и ремонт да и правя,ама ме разубедиха.
Понеже тя си върви колата,не пуши,не гори масло,не гори антифриз.
И сега незнам кое да ремонтирам!? :!: :?: :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 316
Регистриран на: 14.04.2004
Местоположение: Пловдив

Мнение от BAVARIA » 21 Мар 2009, 20:44

давам друг съвет за сервиз, автосервиз ЕЛЕГАНТ във бившата мото техника пробвай там ако не си го направил, там си разбират доста от работата според мойто мнение

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 22.08.2008

Re: за проблема

Мнение от MuTaKa^^^ » 21 Мар 2009, 20:58

Nasko_325TD написа:
MuTaKa^^^ написа:Пич земай си една 318и и си карай живота и всичко ще ти е по лесно.колата е бензинова....дизела е за тракторите на полето.

Ми незнам колега за тракторите и полето,ама на старта ша та лапне за секунди тоя мой трактор! ;)
Всеки си има предпочитания каква кола да кара бензинова или дизелова!
ако успееш да запалиш обаче.тя с тея проблеми твоята аз ще съм финиширал вече а ти май още ще се мъчиш да я запалиш

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Мнение от Nasko_325TD » 22 Мар 2009, 3:53

Хахахаха,може може!Но аз и това ще оправя! ;)
Ти бъди спокоен. ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 22.08.2008

Мнение от MuTaKa^^^ » 22 Мар 2009, 18:22

ан успех тогава дано си оправиш всички неща по машината.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Мнение от Nasko_325TD » 22 Мар 2009, 22:13

Ами то е само това колега,аз не оставям нищо да не работи! ;)
Аз съм сигурен че ти толкова пари досега не си дал за твойта!На мен сичко ми еново пич! ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Мнение от Nasko_325TD » 22 Мар 2009, 22:17

Значи днес останових,че май проблема идва от умната дюза.Понеже като загря стабилно,понеже я карах доста дълго време със 180-190км/ч.После неискаше да запали и светеше дюзата.
Бутнах 92амперчасов акомулатор чисто нов и стартера ми издаде багажа,ама не запали пущината!
После като пистина на дърпане запали!И си я прибрах.
Ще сменям дюза,дано е от нея! :D
Ккакви пари върви такава дюза,някой знае ли?

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook