Неще и неще да пали топла...ФИЛМА ПРОДЪЛЖАВА!!!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
71 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Даммм,те ми казаха,че не може да е от датчика на коляновия вал!
А от разтегната верига или глава на помпата или от 4-та дюза!
Сега се чудя какво да правя!
Датчик ли да сменям,верига ли,помпа ли,дюза ли....!?

А от разтегната верига или глава на помпата или от 4-та дюза!
Сега се чудя какво да правя!
Датчик ли да сменям,верига ли,помпа ли,дюза ли....!?



Последна промяна Nasko_325TD на 20 Мар 2009, 13:56, променена общо 1 път
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Колега, я се замисли малко. Ако датчика на коляновия вал е прецакан, как ще палиш, без значение дали е студен мотора или загрял?
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
stony1 написа:Колега, я се замисли малко. Ако датчика на коляновия вал е прецакан, как ще палиш, без значение дали е студен мотора или загрял?
точно така ,ако пък дюзата е прецакана мисля, че трябва да светне на таблото /ама за това не съм 100% сигурен/ веригата съм виждал как пипат нещо през капачката за маслото /сигурно дали е хлабава/ така, че и това може да се провери и ако всичко това е наред значи помпа

- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
А така евала колеги!Това ме интересуваше да се стигне до колкото е възможно по-точна диагноза!
А къде го правят този номер с веригата?
А къде го правят този номер с веригата?

- LANA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 392
- Регистриран на: 1.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330d
- Мечтае да кара: M550d
Здравей,
за да не пускам нова тема ще пиша тук.
Видях, че в началото си писал "от време на време губи мощност и не върви" -> мисля, че ти спра турбото.
И при мен се случи два пъти и поне аз така си мисля, че спира, защото не го чувам като се заслушам
.
Моля някой да каже дали може да е от това и къде може да се закара колата за да го оправят?
Благодаря предварително и се извинявам, че пиша в темата на човека.
за да не пускам нова тема ще пиша тук.
Видях, че в началото си писал "от време на време губи мощност и не върви" -> мисля, че ти спра турбото.
И при мен се случи два пъти и поне аз така си мисля, че спира, защото не го чувам като се заслушам

Моля някой да каже дали може да е от това и къде може да се закара колата за да го оправят?
Благодаря предварително и се извинявам, че пиша в темата на човека.
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Nasko_325TD написа:... Това ме интересуваше да се стигне до колкото е възможно по-точна диагноза! ...
Колега като гледам до сега си направил доста неща и си чул доста мнения без резултат.
Защо не опиташ една диагностика в оторизиран сервиз?
Никой не те задължава да си правиш там колата, но поне ще чуеш компетентно мнение и някаква цена (безбожна) но все пак по която да се ориентираш ...
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Ами бях в БОШ,срещу Бриколаж в Пловдив,ама от там ми казаха,че било от компресията!Обаче тя си била добре доколкото разбрах,понеже най-ниската е 24.Аз бях готов и ремонт да и правя,ама ме разубедиха.
Понеже тя си върви колата,не пуши,не гори масло,не гори антифриз.
И сега незнам кое да ремонтирам!?

Понеже тя си върви колата,не пуши,не гори масло,не гори антифриз.
И сега незнам кое да ремонтирам!?



Re: за проблема
ако успееш да запалиш обаче.тя с тея проблеми твоята аз ще съм финиширал вече а ти май още ще се мъчиш да я запалишNasko_325TD написа:MuTaKa^^^ написа:Пич земай си една 318и и си карай живота и всичко ще ти е по лесно.колата е бензинова....дизела е за тракторите на полето.
Ми незнам колега за тракторите и полето,ама на старта ша та лапне за секунди тоя мой трактор!
Всеки си има предпочитания каква кола да кара бензинова или дизелова!
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Ами то е само това колега,аз не оставям нищо да не работи!
Аз съм сигурен че ти толкова пари досега не си дал за твойта!На мен сичко ми еново пич!

Аз съм сигурен че ти толкова пари досега не си дал за твойта!На мен сичко ми еново пич!

- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Значи днес останових,че май проблема идва от умната дюза.Понеже като загря стабилно,понеже я карах доста дълго време със 180-190км/ч.После неискаше да запали и светеше дюзата.
Бутнах 92амперчасов акомулатор чисто нов и стартера ми издаде багажа,ама не запали пущината!
После като пистина на дърпане запали!И си я прибрах.
Ще сменям дюза,дано е от нея!
Ккакви пари върви такава дюза,някой знае ли?
Бутнах 92амперчасов акомулатор чисто нов и стартера ми издаде багажа,ама не запали пущината!
После като пистина на дърпане запали!И си я прибрах.
Ще сменям дюза,дано е от нея!

Ккакви пари върви такава дюза,някой знае ли?
71 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани