моите съмнения
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- kmet
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 285
- Регистриран на: 7.03.2004
- Местоположение: общ.Трявна гр.Плачковци
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318d
- Мечтае да кара: всички от марката БМВ
моите съмнения
Здравей те, момчета
Докараха ми, една красавица от Германия и поради това, че Българите сме мнителни, зопочнах да се съмнявм в думите на вносителя.Впрочем те са виновни след толкова много лъжи по пазарите от тяхна страна.
Колата е 318д 116 к.с. И така:
Случайно намерих писано от предишния собственик в нета.До 21.11.2008 г. големи хвалби към колата, освен ,че женаму с маникюр е надрала покрай скоростния лост и спирачката - покритието.
На тази дата пише ГНП "капут" дал 2026 еуро и пак ОК .
През януари пише. че ще я продава и пише - Jetzt pfeift der Turbolader .Преведете от немски ако обичате и още ....und ich hatte immer Sorge um den Turbolader
Имам и следния въпрос:
Много четох ,но не намерих баш това, а и несъм вещ в дизелите.Когато карам примерно на 3, подавам рязко почети до край, турбото си свирва нормално и набира доста добре, но като върна педала рязко, се получава един звук ъъъъъъъ за 1 2 секунди- намалящ /каточели нещо спира да се върти/ Немога да го обясня добре Все едно лагера на съединитела е сух/без смаска/ а аз не бутам съединител.
Когато е на место и форсирам турбото си свирва нормално, и като върна гъста оборотите падат на нормална стойност, и тогава се чува продължително много тихо изсвирване /като свирене с уста/ Усещам го все едно нещо намаля обороти.Според мен идва от турбото , но нормално ли е
БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАКИТЕЛНО
Докараха ми, една красавица от Германия и поради това, че Българите сме мнителни, зопочнах да се съмнявм в думите на вносителя.Впрочем те са виновни след толкова много лъжи по пазарите от тяхна страна.
Колата е 318д 116 к.с. И така:
Случайно намерих писано от предишния собственик в нета.До 21.11.2008 г. големи хвалби към колата, освен ,че женаму с маникюр е надрала покрай скоростния лост и спирачката - покритието.
На тази дата пише ГНП "капут" дал 2026 еуро и пак ОК .
През януари пише. че ще я продава и пише - Jetzt pfeift der Turbolader .Преведете от немски ако обичате и още ....und ich hatte immer Sorge um den Turbolader
Имам и следния въпрос:
Много четох ,но не намерих баш това, а и несъм вещ в дизелите.Когато карам примерно на 3, подавам рязко почети до край, турбото си свирва нормално и набира доста добре, но като върна педала рязко, се получава един звук ъъъъъъъ за 1 2 секунди- намалящ /каточели нещо спира да се върти/ Немога да го обясня добре Все едно лагера на съединитела е сух/без смаска/ а аз не бутам съединител.
Когато е на место и форсирам турбото си свирва нормално, и като върна гъста оборотите падат на нормална стойност, и тогава се чува продължително много тихо изсвирване /като свирене с уста/ Усещам го все едно нещо намаля обороти.Според мен идва от турбото , но нормално ли е
БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАКИТЕЛНО
- brabusbg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 355
- Регистриран на: 1.06.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E60 520d LCI
- Мечтае да кара: Самолет
Според translate-google:
Jetzt pfeift der Turbolader - Сега турбото свири
ich hatte immer Sorge um den Turbolader - аз винаги съм се грижил за турбината
Това превежда google - не разбирам немски!
Jetzt pfeift der Turbolader - Сега турбото свири
ich hatte immer Sorge um den Turbolader - аз винаги съм се грижил за турбината
Това превежда google - не разбирам немски!

- majstorapetkov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 422
- Регистриран на: 21.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
"турбокомпресора свири, винаги съм имал проблем с турбокомпресора." Преведено според мен правилно. Ти си прави изводи, от дизели не разбирам.
Щом стана ясно, че турбото не е добре значи трябва да се погледне. Щом турбото не ти хвърля масло през ауспуха(признак на скапано турбо) за момента мисля, че няма от какво да се тревожиш. Но мисля че е възможно да има нагари от масло във турбото. Ако е така сваляш турбото и го киснеш 1-2 дена в кореселин. След това слагаш нов кореселин и го лашках там наляво надясно. Целта да изчистиш тези нагари. Естествено постарай се да го изчистиш максимално от маслото преди да го киснеш. Аз така прочистих мойто. Но вземат около 30 50 лева да ти го проичстят в сервиз. Друг варият е да не достига масло за турбото. На моето турбо маслото влиза през дупка в един болт. Ако тя с е позапушила, може да не влиза достатъчно масло. Има и друг вариянт, ако за този двигател е използвано масло с присадка и да са влзезли разни боклуци в турбото. Маслото е най-важният компонент за изгаряне или износване на турбото. Все пак съмнявам се да не става за нищо за турбото ти. Когато се скапа напълно турбината започва сама да ти форсира двигателя. Все пак консултирай се и с някой майстор. Не знам как разполагаш с парите но едно турбо много скъпо. Ако не можеш да си го позволиш не се притеснявай. Може да минеш и без турбо. Само малко мощ ще загубиш около 10 коня. Едва ли ще ти повлият усезаемо.
П.П.
Но все пак казваш, че натискаш газта почти до край и пускаш рязко педала. Тогава се чува този звук и казваш, че сякаш нещо спира. Незнам какво е турбото ти точно, но ако е по-новите модели може да имаш т.нар. "вентилиращ клапан" (blow-off valve). Този клапан служи за следното: Ето ти ситуация:
Натискаш газта до доло оборотите се вдигат, турбото се върти и прави налягане, идва момент да спреш и си махаш рязко крака от педала а и изведнаж всичкото налягане което турбото е направило няма къде да отиде и действа като спирачка на студената страна.
Принципът на работа на турбото е този " 2 турбини на една ос- едната страна е закачена за изходящия колектор (горещата страна) а другата е закачена за входящия колектор и помпа въздух във въздухозаборника на колата (студена страна)" Изгорелите газове въртят топлата страна и въздуха преминава в другата страна, където се охлажда и достига до двигателя. По хладният въздух има повече кислород и по малак обем, а по-вече кислород по-голямо изгаряне. По-вече мощ.
П.П.
Но все пак казваш, че натискаш газта почти до край и пускаш рязко педала. Тогава се чува този звук и казваш, че сякаш нещо спира. Незнам какво е турбото ти точно, но ако е по-новите модели може да имаш т.нар. "вентилиращ клапан" (blow-off valve). Този клапан служи за следното: Ето ти ситуация:
Натискаш газта до доло оборотите се вдигат, турбото се върти и прави налягане, идва момент да спреш и си махаш рязко крака от педала а и изведнаж всичкото налягане което турбото е направило няма къде да отиде и действа като спирачка на студената страна.
Принципът на работа на турбото е този " 2 турбини на една ос- едната страна е закачена за изходящия колектор (горещата страна) а другата е закачена за входящия колектор и помпа въздух във въздухозаборника на колата (студена страна)" Изгорелите газове въртят топлата страна и въздуха преминава в другата страна, където се охлажда и достига до двигателя. По хладният въздух има повече кислород и по малак обем, а по-вече кислород по-голямо изгаряне. По-вече мощ.
- kmet
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 285
- Регистриран на: 7.03.2004
- Местоположение: общ.Трявна гр.Плачковци
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318d
- Мечтае да кара: всички от марката БМВ
Благодаря момчета.
Превода ми казаха че е точен.Двата израза са в два отделни абзаца.Когато казва ГНП капут е написал ,че се е притеснявал за турбото а то друго.Другия израз е самостоятелен и незнам какво е имал в предвид.
Не губи масло, филтъра е черен но няма масло по него.Маслото е старо за това не карам.
Имам друг вапрос - като пусна радиото си свири ОК, но пуснали нагревателя на задното стъкло започва да брамчи,шуми няма музика Какво му е?
Превода ми казаха че е точен.Двата израза са в два отделни абзаца.Когато казва ГНП капут е написал ,че се е притеснявал за турбото а то друго.Другия израз е самостоятелен и незнам какво е имал в предвид.
Не губи масло, филтъра е черен но няма масло по него.Маслото е старо за това не карам.
Имам друг вапрос - като пусна радиото си свири ОК, но пуснали нагревателя на задното стъкло започва да брамчи,шуми няма музика Какво му е?
kmet написа:Благодаря момчета.
Превода ми казаха че е точен.Двата израза са в два отделни абзаца.Когато казва ГНП капут е написал ,че се е притеснявал за турбото а то друго.Другия израз е самостоятелен и незнам какво е имал в предвид.
Не губи масло, филтъра е черен но няма масло по него.Маслото е старо за това не карам.
Имам друг вапрос - като пусна радиото си свири ОК, но пуснали нагревателя на задното стъкло започва да брамчи,шуми няма музика Какво му е?
Честотни смущения,разстройват се трептящите кръгове

- RadioDJ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 200320DM47TU
- Мечтае да кара: trabant ot novite
- Детайли за колата: super pila e:)
:0
_BMW_fen написа:Щом стана ясно, че турбото не е добре значи трябва да се погледне. Щом турбото не ти хвърля масло през ауспуха(признак на скапано турбо) за момента мисля, че няма от какво да се тревожиш. Но мисля че е възможно да има нагари от масло във турбото. Ако е така сваляш турбото и го киснеш 1-2 дена в кореселин. След това слагаш нов кореселин и го лашках там наляво надясно. Целта да изчистиш тези нагари. Естествено постарай се да го изчистиш максимално от маслото преди да го киснеш. Аз така прочистих мойто. Но вземат около 30 50 лева да ти го проичстят в сервиз. Друг варият е да не достига масло за турбото. На моето турбо маслото влиза през дупка в един болт. Ако тя с е позапушила, може да не влиза достатъчно масло. Има и друг вариянт, ако за този двигател е използвано масло с присадка и да са влзезли разни боклуци в турбото. Маслото е най-важният компонент за изгаряне или износване на турбото. Все пак съмнявам се да не става за нищо за турбото ти. Когато се скапа напълно турбината започва сама да ти форсира двигателя. Все пак консултирай се и с някой майстор. Не знам как разполагаш с парите но едно турбо много скъпо. Ако не можеш да си го позволиш не се притеснявай. Може да минеш и без турбо. Само малко мощ ще загубиш около 10 коня. Едва ли ще ти повлият усезаемо.
П.П.
Но все пак казваш, че натискаш газта почти до край и пускаш рязко педала. Тогава се чува този звук и казваш, че сякаш нещо спира. Незнам какво е турбото ти точно, но ако е по-новите модели може да имаш т.нар. "вентилиращ клапан" (blow-off valve). Този клапан служи за следното: Ето ти ситуация:
Натискаш газта до доло оборотите се вдигат, турбото се върти и прави налягане, идва момент да спреш и си махаш рязко крака от педала а и изведнаж всичкото налягане което турбото е направило няма къде да отиде и действа като спирачка на студената страна.
Принципът на работа на турбото е този " 2 турбини на една ос- едната страна е закачена за изходящия колектор (горещата страна) а другата е закачена за входящия колектор и помпа въздух във въздухозаборника на колата (студена страна)" Изгорелите газове въртят топлата страна и въздуха преминава в другата страна, където се охлажда и достига до двигателя. По хладният въздух има повече кислород и по малак обем, а по-вече кислород по-голямо изгаряне. По-вече мощ.
Кви са тея глупости дето му пишете на момчето за турбото да го кисне в коресилин и тн. Абсолютно безмислена дейност и работа. То ако ставаше с киснене в коресилин, нямаше да има смисъл от турбо сервизи, ремонтни комплекти и тн. освен това и принципа на работа на турбото не е такъв, ама както и да е. Ако свири силно турбото единственото спасение е ново лагерно тяло. като не трябва да се чака дълго защото ще се износят и оста, и перките накрая.
За дълъг живот на турбото най-важното е супер хубаво масло, редовни смени и винаги чист въздушен филтър.
Forced induction means torque,
torque means fun.
torque means fun.
- kmet
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 285
- Регистриран на: 7.03.2004
- Местоположение: общ.Трявна гр.Плачковци
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318d
- Мечтае да кара: всички от марката БМВ
Благодаря за отговорите.Къде да търся повредата за шума в радиото/отзад по стаклото или в самото радио/
ГНП е сменено - за късмет се свързах със бившия собственик и той ми обясни чрез преводач.Немога да намеря темата за драскотините покрай скоростния лост.Ако обичате дайте линка.
ГНП е сменено - за късмет се свързах със бившия собственик и той ми обясни чрез преводач.Немога да намеря темата за драскотините покрай скоростния лост.Ако обичате дайте линка.
- kmet
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 285
- Регистриран на: 7.03.2004
- Местоположение: общ.Трявна гр.Плачковци
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318d
- Мечтае да кара: всички от марката БМВ
момчета здравйте
Това което описах че се чува много слабо да свири го забелязах и тази сутрин.Когато запалих двигателя и след 2-3 сек се чу нещо все едно се развърта реактивен /или там както се казва/ филтър Много тихо но се чува Вътре в купето, а при отворен капак го няма.Имам изпускане на газове от меката връзка можели нещо да се отразява от там, или знам ли.
Това което описах че се чува много слабо да свири го забелязах и тази сутрин.Когато запалих двигателя и след 2-3 сек се чу нещо все едно се развърта реактивен /или там както се казва/ филтър Много тихо но се чува Вътре в купето, а при отворен капак го няма.Имам изпускане на газове от меката връзка можели нещо да се отразява от там, или знам ли.
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани