моите съмнения

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 285
Регистриран на: 7.03.2004
Местоположение: общ.Трявна гр.Плачковци
Пол: Мъж
Кара: E46 318d
Мечтае да кара: всички от марката БМВ

моите съмнения

Мнение от kmet » 19 Мар 2009, 19:51

Здравей те, момчета
Докараха ми, една красавица от Германия и поради това, че Българите сме мнителни, зопочнах да се съмнявм в думите на вносителя.Впрочем те са виновни след толкова много лъжи по пазарите от тяхна страна.
Колата е 318д 116 к.с. И така:
Случайно намерих писано от предишния собственик в нета.До 21.11.2008 г. големи хвалби към колата, освен ,че женаму с маникюр е надрала покрай скоростния лост и спирачката - покритието.
На тази дата пише ГНП "капут" дал 2026 еуро и пак ОК .
През януари пише. че ще я продава и пише - Jetzt pfeift der Turbolader .Преведете от немски ако обичате и още ....und ich hatte immer Sorge um den Turbolader

Имам и следния въпрос:
Много четох ,но не намерих баш това, а и несъм вещ в дизелите.Когато карам примерно на 3, подавам рязко почети до край, турбото си свирва нормално и набира доста добре, но като върна педала рязко, се получава един звук ъъъъъъъ за 1 2 секунди- намалящ /каточели нещо спира да се върти/ Немога да го обясня добре Все едно лагера на съединитела е сух/без смаска/ а аз не бутам съединител.
Когато е на место и форсирам турбото си свирва нормално, и като върна гъста оборотите падат на нормална стойност, и тогава се чува продължително много тихо изсвирване /като свирене с уста/ Усещам го все едно нещо намаля обороти.Според мен идва от турбото , но нормално ли е
БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАКИТЕЛНО

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 355
Регистриран на: 1.06.2008
Местоположение: Варна
Кара: E60 520d LCI
Мечтае да кара: Самолет

Мнение от brabusbg » 19 Мар 2009, 20:49

Според translate-google:
Jetzt pfeift der Turbolader - Сега турбото свири
ich hatte immer Sorge um den Turbolader - аз винаги съм се грижил за турбината

Това превежда google - не разбирам немски!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 422
Регистриран на: 21.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е90

Мнение от majstorapetkov » 19 Мар 2009, 22:06

"турбокомпресора свири, винаги съм имал проблем с турбокомпресора." Преведено според мен правилно. Ти си прави изводи, от дизели не разбирам.

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 19.03.2009

Мнение от madcat » 19 Мар 2009, 22:41

Точен превод:
Jetzt pfeift der Turbolader - сега турбото свири
ich hatte immer Sorge um den Turbolader - аз винаги съм се притеснявал за турбото

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 19.03.2009

Мнение от _BMW_fen » 19 Мар 2009, 23:43

Щом стана ясно, че турбото не е добре значи трябва да се погледне. Щом турбото не ти хвърля масло през ауспуха(признак на скапано турбо) за момента мисля, че няма от какво да се тревожиш. Но мисля че е възможно да има нагари от масло във турбото. Ако е така сваляш турбото и го киснеш 1-2 дена в кореселин. След това слагаш нов кореселин и го лашках там наляво надясно. Целта да изчистиш тези нагари. Естествено постарай се да го изчистиш максимално от маслото преди да го киснеш. Аз така прочистих мойто. Но вземат около 30 50 лева да ти го проичстят в сервиз. Друг варият е да не достига масло за турбото. На моето турбо маслото влиза през дупка в един болт. Ако тя с е позапушила, може да не влиза достатъчно масло. Има и друг вариянт, ако за този двигател е използвано масло с присадка и да са влзезли разни боклуци в турбото. Маслото е най-важният компонент за изгаряне или износване на турбото. Все пак съмнявам се да не става за нищо за турбото ти. Когато се скапа напълно турбината започва сама да ти форсира двигателя. Все пак консултирай се и с някой майстор. Не знам как разполагаш с парите но едно турбо много скъпо. Ако не можеш да си го позволиш не се притеснявай. Може да минеш и без турбо. Само малко мощ ще загубиш около 10 коня. Едва ли ще ти повлият усезаемо.

П.П.
Но все пак казваш, че натискаш газта почти до край и пускаш рязко педала. Тогава се чува този звук и казваш, че сякаш нещо спира. Незнам какво е турбото ти точно, но ако е по-новите модели може да имаш т.нар. "вентилиращ клапан" (blow-off valve). Този клапан служи за следното: Ето ти ситуация:
Натискаш газта до доло оборотите се вдигат, турбото се върти и прави налягане, идва момент да спреш и си махаш рязко крака от педала а и изведнаж всичкото налягане което турбото е направило няма къде да отиде и действа като спирачка на студената страна.

Принципът на работа на турбото е този " 2 турбини на една ос- едната страна е закачена за изходящия колектор (горещата страна) а другата е закачена за входящия колектор и помпа въздух във въздухозаборника на колата (студена страна)" Изгорелите газове въртят топлата страна и въздуха преминава в другата страна, където се охлажда и достига до двигателя. По хладният въздух има повече кислород и по малак обем, а по-вече кислород по-голямо изгаряне. По-вече мощ.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 285
Регистриран на: 7.03.2004
Местоположение: общ.Трявна гр.Плачковци
Пол: Мъж
Кара: E46 318d
Мечтае да кара: всички от марката БМВ

Мнение от kmet » 20 Мар 2009, 1:10

Благодаря момчета.
Превода ми казаха че е точен.Двата израза са в два отделни абзаца.Когато казва ГНП капут е написал ,че се е притеснявал за турбото а то друго.Другия израз е самостоятелен и незнам какво е имал в предвид.
Не губи масло, филтъра е черен но няма масло по него.Маслото е старо за това не карам.
Имам друг вапрос - като пусна радиото си свири ОК, но пуснали нагревателя на задното стъкло започва да брамчи,шуми няма музика Какво му е?

ШОП
Аватар
Мнения: 3110
Регистриран на: 23.06.2003
Местоположение: София
Кара: e87lci

Мнение от BMDrago » 20 Мар 2009, 1:36

kmet написа:Благодаря момчета.
Превода ми казаха че е точен.Двата израза са в два отделни абзаца.Когато казва ГНП капут е написал ,че се е притеснявал за турбото а то друго.Другия израз е самостоятелен и незнам какво е имал в предвид.
Не губи масло, филтъра е черен но няма масло по него.Маслото е старо за това не карам.
Имам друг вапрос - като пусна радиото си свири ОК, но пуснали нагревателя на задното стъкло започва да брамчи,шуми няма музика Какво му е?


Честотни смущения,разстройват се трептящите кръгове ;)
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 19.03.2009

Мнение от _BMW_fen » 20 Мар 2009, 1:42

Може да не достига ток на радиото, когато пуснеш реотана на задното стъкло. Провери дали е добре свързано.

Прочетох, че е пишело "ГНП капут, дал 2026 еуро и пак ОК" това ми звучи, все едно германцеа е сменил помпата. Ако е така голям късмет, че не се е случило при тебе.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 91
Регистриран на: 5.07.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 200320DM47TU
Мечтае да кара: trabant ot novite
Детайли за колата: super pila e:)

:0

Мнение от RadioDJ » 20 Мар 2009, 10:04

_BMW_fen написа:Щом стана ясно, че турбото не е добре значи трябва да се погледне. Щом турбото не ти хвърля масло през ауспуха(признак на скапано турбо) за момента мисля, че няма от какво да се тревожиш. Но мисля че е възможно да има нагари от масло във турбото. Ако е така сваляш турбото и го киснеш 1-2 дена в кореселин. След това слагаш нов кореселин и го лашках там наляво надясно. Целта да изчистиш тези нагари. Естествено постарай се да го изчистиш максимално от маслото преди да го киснеш. Аз така прочистих мойто. Но вземат около 30 50 лева да ти го проичстят в сервиз. Друг варият е да не достига масло за турбото. На моето турбо маслото влиза през дупка в един болт. Ако тя с е позапушила, може да не влиза достатъчно масло. Има и друг вариянт, ако за този двигател е използвано масло с присадка и да са влзезли разни боклуци в турбото. Маслото е най-важният компонент за изгаряне или износване на турбото. Все пак съмнявам се да не става за нищо за турбото ти. Когато се скапа напълно турбината започва сама да ти форсира двигателя. Все пак консултирай се и с някой майстор. Не знам как разполагаш с парите но едно турбо много скъпо. Ако не можеш да си го позволиш не се притеснявай. Може да минеш и без турбо. Само малко мощ ще загубиш около 10 коня. Едва ли ще ти повлият усезаемо.

П.П.
Но все пак казваш, че натискаш газта почти до край и пускаш рязко педала. Тогава се чува този звук и казваш, че сякаш нещо спира. Незнам какво е турбото ти точно, но ако е по-новите модели може да имаш т.нар. "вентилиращ клапан" (blow-off valve). Този клапан служи за следното: Ето ти ситуация:
Натискаш газта до доло оборотите се вдигат, турбото се върти и прави налягане, идва момент да спреш и си махаш рязко крака от педала а и изведнаж всичкото налягане което турбото е направило няма къде да отиде и действа като спирачка на студената страна.

Принципът на работа на турбото е този " 2 турбини на една ос- едната страна е закачена за изходящия колектор (горещата страна) а другата е закачена за входящия колектор и помпа въздух във въздухозаборника на колата (студена страна)" Изгорелите газове въртят топлата страна и въздуха преминава в другата страна, където се охлажда и достига до двигателя. По хладният въздух има повече кислород и по малак обем, а по-вече кислород по-голямо изгаряне. По-вече мощ.




Кви са тея глупости дето му пишете на момчето за турбото да го кисне в коресилин и тн. Абсолютно безмислена дейност и работа. То ако ставаше с киснене в коресилин, нямаше да има смисъл от турбо сервизи, ремонтни комплекти и тн. освен това и принципа на работа на турбото не е такъв, ама както и да е. Ако свири силно турбото единственото спасение е ново лагерно тяло. като не трябва да се чака дълго защото ще се износят и оста, и перките накрая.

За дълъг живот на турбото най-важното е супер хубаво масло, редовни смени и винаги чист въздушен филтър.
Forced induction means torque,
torque means fun.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 285
Регистриран на: 7.03.2004
Местоположение: общ.Трявна гр.Плачковци
Пол: Мъж
Кара: E46 318d
Мечтае да кара: всички от марката БМВ

Мнение от kmet » 20 Мар 2009, 14:47

Благодаря за отговорите.Къде да търся повредата за шума в радиото/отзад по стаклото или в самото радио/
ГНП е сменено - за късмет се свързах със бившия собственик и той ми обясни чрез преводач.Немога да намеря темата за драскотините покрай скоростния лост.Ако обичате дайте линка.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 285
Регистриран на: 7.03.2004
Местоположение: общ.Трявна гр.Плачковци
Пол: Мъж
Кара: E46 318d
Мечтае да кара: всички от марката БМВ

Мнение от kmet » 24 Мар 2009, 11:39

момчета здравйте
Това което описах че се чува много слабо да свири го забелязах и тази сутрин.Когато запалих двигателя и след 2-3 сек се чу нещо все едно се развърта реактивен /или там както се казва/ филтър Много тихо но се чува Вътре в купето, а при отворен капак го няма.Имам изпускане на газове от меката връзка можели нещо да се отразява от там, или знам ли.

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook