Загуба на мощност след 2500 оборота 320д
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
plamen_hh написа:milennyc написа:plamen_hh написа:Аз да попитам някой копувал ли си е ел дюзата към колко парички излиза
Те при нас не са ли 5 дюзи. 4ри впръскващи и 1 управляваща? И точно за коя говориш
4 са общо на 4-ти цилиндър е управляващата и имам чуството че нещо се е прецакала защото май тече нафта от нея и като задържа газта на 2000 оборота почва да прекъсва някой цилиндър и леко пропушва отзад пък като му дам пълна гас изобщо не пушии като има повече хора в колата като я натисна спира да върви изведнъж давам гас пък никой ако е по някое нагорнище и на 120 спира
Аз ти бях писал преди, проблема ти може и да е авансовия клапан на помпата!
- Sergo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 14.04.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW 320d,2001, 136 к.с
беше ми пръскало от интеркулера масло, явно някоя скоба е поддала когато съм ровичкал покрай АГРа, но ме притесни да не е тръгнала турбинката , нормално ли е да има там масло или зависи от количеството му
?

- Dakataaa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: 20.11.2006
- Местоположение: Варна city
- Пол: Мъж
- Кара: квото има
- Мечтае да кара: E30 M3 Johnny Ceccoto
Дюзата е на 3-ти цилиндьр ако не ме льже паметта , сменях скоро такава и всичко излезе около 900 лева с монтаж +4 подгревни свещи.Симптомите бяха сьщите като на колегата plamen_hh.
- Sergo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 14.04.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW 320d,2001, 136 к.с
- kronos
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
- Dakataaa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: 20.11.2006
- Местоположение: Варна city
- Пол: Мъж
- Кара: квото има
- Мечтае да кара: E30 M3 Johnny Ceccoto
Е аз по моята кола толкова пари сам налял ,че никога нямат врьщане...Аз сьм на принципа по-хубаво рано от колкото тьсно ..по-хубаво 900 отколкото прилична четирицифрена сума 

- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
plamen_hh написа:Утре отварям сондите да ги прегледам да не са запушени тая кола не ми харесва не и стига гориво нещо
Вземи си една тубичка и доливай!


- Sergo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 14.04.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW 320d,2001, 136 к.с
Прави ми впечатление че на моменти моята кола върви доста добре, има динамика, ускорение, това забиване около 2500 почти го няма - / в повечето случаи при студено време както и ако съм карал извънградско /, но в повечето случаи имам тези проблеми които са дискутирани в темата леко забиване към 2000 оборота и след това към 2500
Дебитомера не показва грешки, този ел.магнитен клапан къде точно се намира. Или проблема ще е някаде в ГНПто, съвети какво е наи-удачно да подменям , ако искам да си стегна колата и да е в перфектно състояние
и като вървеж и динамика 
Дебитомера не показва грешки, този ел.магнитен клапан къде точно се намира. Или проблема ще е някаде в ГНПто, съвети какво е наи-удачно да подменям , ако искам да си стегна колата и да е в перфектно състояние


- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Sergo написа:Прави ми впечатление че на моменти моята кола върви доста добре, има динамика, ускорение, това забиване около 2500 почти го няма - / в повечето случаи при студено време както и ако съм карал извънградско /, но в повечето случаи имам тези проблеми които са дискутирани в темата леко забиване към 2000 оборота и след това към 2500
Дебитомера не показва грешки, този ел.магнитен клапан къде точно се намира. Или проблема ще е някаде в ГНПто, съвети какво е наи-удачно да подменям , ако искам да си стегна колата и да е в перфектно състояниеи като вървеж и динамика
Пирфекну няма да стане требе нова

milennyc написа:plamen_hh написа:Утре отварям сондите да ги прегледам да не са запушени тая кола не ми харесва не и стига гориво нещо
Вземи си една тубичка и доливай!Как разбираш че не и достига?! ДИнамиката на колата ли не ти харесва?! Аз от както правих ремонт на ГНП-то колата стана снаряд, аи нали съм с чип и надувано турбо
. Ако разбереш нещо за тези сонди пиши
Върви много обаче като я изпържа и задържа яко на гас изведнъж забива после пак почва да ускорява и така нещо нафтата не и стига според мене сменил съм дебитомера клапана на турбото и тогава колата си тръгна да върви но като изрежа първа после втора и като включа трета забива моцуната сякаш съм и върнал газта докрай и като изчакам малко пак тръгва после пак забива и така


- Face
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 654
- Регистриран на: 24.12.2007
- Местоположение: Сливен,Гърция(Kos island)
- Кара: 320Д(M47TUD20)
milennyc написа:plamen_hh написа:Трябва да е около 8-9
Опа караме вече самолети, трябва ама.... реално е според състоянието на колата. Най вероятно към 10-11
За 320Д 150кс е 8.9,така че...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани