Загуба на мощност след 2500 оборота 320д

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 16 Фев 2009, 21:21

plamen_hh написа:
milennyc написа:
plamen_hh написа:Аз да попитам някой копувал ли си е ел дюзата към колко парички излиза :confused:


Те при нас не са ли 5 дюзи. 4ри впръскващи и 1 управляваща? И точно за коя говориш

4 са общо на 4-ти цилиндър е управляващата и имам чуството че нещо се е прецакала защото май тече нафта от нея и като задържа газта на 2000 оборота почва да прекъсва някой цилиндър и леко пропушва отзад пък като му дам пълна гас изобщо не пуши :shock: и като има повече хора в колата като я натисна спира да върви изведнъж давам гас пък никой ако е по някое нагорнище и на 120 спира



Аз ти бях писал преди, проблема ти може и да е авансовия клапан на помпата!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 16 Фев 2009, 22:01

Може и той да е ще я закарам някой път на диагностика ако не съм се отарвал от нея до тогава :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 14.04.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Детайли за колата: BMW 320d,2001, 136 к.с

Мнение от Sergo » 17 Фев 2009, 13:38

беше ми пръскало от интеркулера масло, явно някоя скоба е поддала когато съм ровичкал покрай АГРа, но ме притесни да не е тръгнала турбинката , нормално ли е да има там масло или зависи от количеството му :)?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 342
Регистриран на: 20.11.2006
Местоположение: Варна city
Пол: Мъж
Кара: квото има
Мечтае да кара: E30 M3 Johnny Ceccoto

Мнение от Dakataaa » 17 Фев 2009, 13:48

Дюзата е на 3-ти цилиндьр ако не ме льже паметта , сменях скоро такава и всичко излезе около 900 лева с монтаж +4 подгревни свещи.Симптомите бяха сьщите като на колегата plamen_hh.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 14.04.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Детайли за колата: BMW 320d,2001, 136 к.с

Мнение от Sergo » 17 Фев 2009, 16:16

Хора кажете за маслото да се притеснявам ли :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 30.11.2006
Местоположение: с. Варна
Пол: Мъж
Кара: MB w212 AMG
Мечтае да кара: по пътища без дупки

Мнение от kronos » 17 Фев 2009, 17:29

Нормално е да имаш масло в кулера. И коли на по 60-70к съм виждал да имат.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 17 Фев 2009, 17:39

Dakataaa написа:Дюзата е на 3-ти цилиндьр ако не ме льже паметта , сменях скоро такава и всичко излезе около 900 лева с монтаж +4 подгревни свещи.Симптомите бяха сьщите като на колегата plamen_hh.

Значи ще си карам така докато не издъхне напълно :evil:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 342
Регистриран на: 20.11.2006
Местоположение: Варна city
Пол: Мъж
Кара: квото има
Мечтае да кара: E30 M3 Johnny Ceccoto

Мнение от Dakataaa » 17 Фев 2009, 20:36

Е аз по моята кола толкова пари сам налял ,че никога нямат врьщане...Аз сьм на принципа по-хубаво рано от колкото тьсно ..по-хубаво 900 отколкото прилична четирицифрена сума :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 17 Фев 2009, 22:39

Dakataaa написа:Е аз по моята кола толкова пари сам налял ,че никога нямат врьщане...Аз сьм на принципа по-хубаво рано от колкото тьсно ..по-хубаво 900 отколкото прилична четирицифрена сума :mhihi:

Е да пък на мене вече и пари не ми се дават така че гас докато спре :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 17 Мар 2009, 22:41

Утре отварям сондите да ги прегледам да не са запушени тая кола не ми харесва не и стига гориво нещо :evil:


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 18 Мар 2009, 7:26

plamen_hh написа:Утре отварям сондите да ги прегледам да не са запушени тая кола не ми харесва не и стига гориво нещо :evil:


Вземи си една тубичка и доливай! :) Как разбираш че не и достига?! ДИнамиката на колата ли не ти харесва?! Аз от както правих ремонт на ГНП-то колата стана снаряд, аи нали съм с чип и надувано турбо :). Ако разбереш нещо за тези сонди пиши

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 14.04.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Детайли за колата: BMW 320d,2001, 136 к.с

Мнение от Sergo » 18 Мар 2009, 9:04

Прави ми впечатление че на моменти моята кола върви доста добре, има динамика, ускорение, това забиване около 2500 почти го няма - / в повечето случаи при студено време както и ако съм карал извънградско /, но в повечето случаи имам тези проблеми които са дискутирани в темата леко забиване към 2000 оборота и след това към 2500
Дебитомера не показва грешки, този ел.магнитен клапан къде точно се намира. Или проблема ще е някаде в ГНПто, съвети какво е наи-удачно да подменям , ако искам да си стегна колата и да е в перфектно състояние :) и като вървеж и динамика :)


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 18 Мар 2009, 9:19

Sergo написа:Прави ми впечатление че на моменти моята кола върви доста добре, има динамика, ускорение, това забиване около 2500 почти го няма - / в повечето случаи при студено време както и ако съм карал извънградско /, но в повечето случаи имам тези проблеми които са дискутирани в темата леко забиване към 2000 оборота и след това към 2500
Дебитомера не показва грешки, този ел.магнитен клапан къде точно се намира. Или проблема ще е някаде в ГНПто, съвети какво е наи-удачно да подменям , ако искам да си стегна колата и да е в перфектно състояние :) и като вървеж и динамика :)


Пирфекну няма да стане требе нова :), иначе колега ако си мислиш нещо за ГНП-то трябва да се качи на стенд, там грешки не се хващат на диагностика. А ако смяташ че е Дебитомер взимай един нов не е кой знае каква цифра. А ако го вземеш и същия номер като твоя няма да има нужда от адаптация(програмране) за него!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 18 Мар 2009, 11:12

milennyc написа:
plamen_hh написа:Утре отварям сондите да ги прегледам да не са запушени тая кола не ми харесва не и стига гориво нещо :evil:


Вземи си една тубичка и доливай! :) Как разбираш че не и достига?! ДИнамиката на колата ли не ти харесва?! Аз от както правих ремонт на ГНП-то колата стана снаряд, аи нали съм с чип и надувано турбо :). Ако разбереш нещо за тези сонди пиши

Върви много обаче като я изпържа и задържа яко на гас изведнъж забива после пак почва да ускорява и така нещо нафтата не и стига според мене сменил съм дебитомера клапана на турбото и тогава колата си тръгна да върви но като изрежа първа после втора и като включа трета забива моцуната сякаш съм и върнал газта докрай и като изчакам малко пак тръгва после пак забива и така :evil: само от нафтата ще е това :evil:Нещо не смуче от резервоара както трябва .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 654
Регистриран на: 24.12.2007
Местоположение: Сливен,Гърция(Kos island)
Кара: 320Д(M47TUD20)

Мнение от Face » 19 Мар 2009, 15:41

milennyc написа:
plamen_hh написа:Трябва да е около 8-9 :D


Опа караме вече самолети :), трябва ама.... реално е според състоянието на колата. Най вероятно към 10-11


За 320Д 150кс е 8.9,така че...

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook