Софтуер

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 17 Мар 2009, 20:07

и сега на прехода от обд към кръглата букса ще се слага ключе? или на другия кабел?


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 17 Мар 2009, 20:10

© написа:и сега на прехода от обд към кръглата букса ще се слага ключе? или на другия кабел?


На другия, нещо по самата платка ще се прекъсва а не целия кабел

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 6.12.2008
Местоположение: Мадрид

Мнение от jomby » 17 Мар 2009, 20:26

Като ви е шубе да си направите кабел за 30 лв :mhihi: , бъзик да става. Иначе със софта заеби ти да не става тази версия на 44, при мен абсолютно всичко работи, така че явно зависи от кабела. Наистина е задължително да разпознава изключването от контакт и точно за това се слагат съпротивленията и транзистора, иначе е 100 пъти по лесно да му се даде 12в от батерията на крачето.

Активирал съм си борда, дневните светлини и изключих автоматичното заключване(писна ми да ми напъват ръчките при излизане, все едно за палеца ме дърпат :evil: ).

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12841
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 17 Мар 2009, 20:44

Да а при мен нещо се бъгна плащането на кабела в ибей и както така си мислех, че всичко е ОК, се оказа, че съм с една седмица назад :evil:
Утре ще поръчвам друг и ще се разпрявям с банката :roll:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 6.12.2008
Местоположение: Мадрид

Мнение от jomby » 17 Мар 2009, 20:47

milennyc много ми е странно, че си само с кръглата букса. На приятел пак беше 2000 година и си имаше обд2 изобщо не съм му дигал капака да проверявам за кръглата. Но пък при него не съм кодирал нищо, само диагностика.


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 17 Мар 2009, 20:51

jomby написа:milennyc много ми е странно, че си само с кръглата букса. На приятел пак беше 2000 година и си имаше обд2 изобщо не съм му дигал капака да проверявам за кръглата. Но пък при него не съм кодирал нищо, само диагностика.


както се казва дупка има ама там нема нищо :). Майната му кабела ще се преправи и работите ще тръгнат това е по важно


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 17 Мар 2009, 21:08

Ето и колегата с кабела дойде нека да си каже мнението или какво е решил по този проблем. Той ми предложи да направи това с вързването към 12в. но явно може това да не е решение на проблема

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 24.11.2008

Мнение от vagcom » 17 Мар 2009, 21:21

jomby написа:Като ви е шубе да си направите кабел за 30 лв :mhihi: , бъзик да става. Иначе със софта заеби ти да не става тази версия на 44, при мен абсолютно всичко работи, така че явно зависи от кабела. Наистина е задължително да разпознава изключването от контакт и точно за това се слагат съпротивленията и транзистора, иначе е 100 пъти по лесно да му се даде 12в от батерията на крачето.

Активирал съм си борда, дневните светлини и изключих автоматичното заключване(писна ми да ми напъват ръчките при излизане, все едно за палеца ме дърпат :evil: ).


Проблема е при наличието (и) на кръгъл извод, налага се използването на преходник а преходника не прехвърля кл.15 пин 1 <> пин 16 към интерфейса и 100 транзистора да има - няма игнишън :D

Но ще намерим някакво решение за кръглите букси ...

Какъв е проблема да имате няколко виртуални машини, една с easydis-44 от ecubb (или SSS ;) ) и друга с 56 и т.н.т.

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 24.11.2008

Мнение от vagcom » 17 Мар 2009, 22:37

Програмирането днес тръгна с easydis-44, колата се разпознава и т.н.т., но при самото връщане на кодинг датата в колата дис-а иска да се махне от контакт и да се върне, а това не можахме да направим заради преходника.

Споменатия по-рано проблем с програмирането, възникващ още в момента на разпознаване на колата се дължи на нещо друго. Колегата, който идва да тестваме, и неговият DIS се държеше така. Не знам на какво се дължи.
Аз заредих един easydis-44 и той си тръгна да програмира.

Оказа се, че има е46-ци само с кръглата, но те ще работят с този кабел, там по някаква причина не е монтиран obd конектора, макар че има място за него.

Решението на проблема ще позволи да се работи с коли, на които се налага да се използва преходник, а и за такива без. Диагностиката на тях си върви...
Обаче решението няма да позволи този кабел да се използва на по-стари коли, за които той не ставаше!!!

ADS-а е с напълно отделни кабели и за двете букси и при него няма проблем с прихващането на ubatt и ignition и старите коли…

Да NCS-Expert може да се ползва, но само, ако знаете какво правите :shock:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 6.12.2008
Местоположение: Мадрид

Мнение от jomby » 17 Мар 2009, 22:43

Проблема е, че не знаем :roll: . Което не пречи да се научим и да затрием някое чипче :mhihi: .

За АДС е ясно говорим за евтините варианти.

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 18 Мар 2009, 7:38

значи при теб все пак работи без заделяне на 18,365 ГБ?


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 18 Мар 2009, 7:53

© написа:значи при теб все пак работи без заделяне на 18,365 ГБ?


Много ясно :), просто не съм дал отметка на Alocate all space при създаването на VM, иначе размера си е онзи който е уж магическо число. Всичко което трябва е само една ВМ(5ГБ) и VM player без всички тези главоблъсканици


Ето едно леко решение на въпроса!!!!! http://torrents.ru/forum/viewtopic.php?t=1473715
или това
http://torrents.ru/forum/viewtopic.php?t=1429188

Но кабела все още трябва да се преправя

ШОП
Аватар
Мнения: 3110
Регистриран на: 23.06.2003
Местоположение: София
Кара: e87lci

Мнение от BMDrago » 18 Мар 2009, 19:23

Значи,най накрая подкарах инпа-та и се свързах с автомобила посредством usb>OBD>20 PIN :D (ОБД е правен по схемата)

Чете грешки,чисти грешки,програмира,пали и гаси лампи,сваля стойности от работещ мотор.Проблема е ,че не намира нещата които има автомобила и да изкара само тях,а изкарва всичко и като тръгнеш да се свържеш с нещо,което го няма ти отчита грешка
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 6.12.2008
Местоположение: Мадрид

Мнение от jomby » 18 Мар 2009, 21:18

Драго, искаш да кажеш, че не ти разпознава автоматично колата и модулите които има? Със инпа и при мен е така, дис и той ли не я разпознава?.

ШОП
Аватар
Мнения: 3110
Регистриран на: 23.06.2003
Местоположение: София
Кара: e87lci

Мнение от BMDrago » 18 Мар 2009, 21:31

Dis-a е на второ четене ИзображениеИзображениеИзображение но при него би трябвало да разпознава екстрите и устройствата
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook