Въпрос за лагери алтернатор?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 26.07.2008
Местоположение: Ст.Загора
Пол: Мъж

Въпрос за лагери алтернатор?

Мнение от dangerous » 16 Мар 2009, 11:47

Колеги ако някой се е блъскал с такива работи ако може да каже
какви са лагерите който са на ротора(то други няма де :D )
Защото мога да си ги сменя сам ама сервиза ми е в село пък не ми се разглобява алтернатора само за да видя какви лагери да търся и така.
П.С. Алтернатора е Валео :help:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 10.01.2009
Пол: Мъж
Кара: E36 325i

Мнение от /////M » 16 Мар 2009, 14:46


старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 16 Мар 2009, 14:50

И номер 5, колега. Два лагера са.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 10.01.2009
Пол: Мъж
Кара: E36 325i

Мнение от /////M » 16 Мар 2009, 23:39

NikiNikolov написа:И номер 5, колега. Два лагера са.


и аз така бях чувал ама не видях на картинката 2-ри :roll: :roll: :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 22.09.2006
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: ///M Sport Edition

Мнение от deemov » 16 Мар 2009, 23:45

Колега щом не си го правил по-добре недей. Аз оняден си потруших моето Валео щото си помислих че ще се справя сам :mhihi: Трябват ти спецялни скоби или преса да ги извадиш, а за набиването маи се нагрява. Освен това някъде бях чел че лагерите в алтенаторите са някакви по високооборотни и когато се сложат обикновенни не издържали много. Моя съвет дай го някъде където се занимават с това да ти ги сменят.Тези схеми който са дали колегите са на Bosch. Valeo-то е по-смотано направено :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 17 Мар 2009, 8:20

Лагера си е лагер, каквито намериш, такива слагаш. Скоби за сваляне - да, доста по-бързо ще стане, иначе мъка. За поставянета на лагерите - детайла, лагера, чук и дорник, никакво нагряване.

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 4.11.2008
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: 318i

Мнение от MALKIA.BMW » 17 Мар 2009, 11:11

здрасти колега
виждам че си от Стара Загора с това за което си се захванал е дяволия
така че отиваш до Цигарена фабрика и хващаш пътя за старата Сердика преди да завиеш за Сердика в дясно има един дето заваря гърнета до него има фулгон в този фуртон работи Пеньо ел майстор
та попитай човека дали ще ти свърши работа
за мен работи добре и не взима скъпо а което ми е направил работи с години
успех
ИНТЕРЕСИ
моята кола
BMW

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 13.03.2008
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е32 730

Мнение от super_bojo » 17 Мар 2009, 11:23

аз си ги сменях сам и е филм без скоби трудно става ,обаче искам да те предупредя че на моя алтернатор задния по малък лагер беше с различни размери от тези които бяха дали в реалоема

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 26.07.2008
Местоположение: Ст.Загора
Пол: Мъж

Мнение от dangerous » 17 Мар 2009, 16:19

Значи все пак ще трябва да ги сваля и да ходя с тях в магазина.
то това е и най -добрия вариант.Благодаря на колегите за инфото в реалоем(ще трябва да се науча да го ползвам най-накрая :D )

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 26.07.2008
Местоположение: Ст.Загора
Пол: Мъж

Мнение от dangerous » 17 Мар 2009, 16:24

MALKIA.BMW написа:здрасти колега
виждам че си от Стара Загора с това за което си се захванал е дяволия
така че отиваш до Цигарена фабрика и хващаш пътя за старата Сердика преди да завиеш за Сердика в дясно има един дето заваря гърнета до него има фулгон в този фуртон работи Пеньо ел майстор
та попитай човека дали ще ти свърши работа
за мен работи добре и не взима скъпо а което ми е направил работи с години
успех

срещу Бенз. Петрол нали? Знам го този човек ходил съм при него да оправя тоците на една шкода мадара.Наистина знае какво прави човека ама аз обичам всичко сам.Благодаря все пак ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 26.07.2008
Местоположение: Ст.Загора
Пол: Мъж

Мнение от dangerous » 17 Мар 2009, 17:42

този генератор сигурно ще ми е 20-тия и ще е 1-вия мой :D :lol:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 164
Регистриран на: 4.10.2007
Местоположение: Чепърлинци
Пол: Мъж
Мечтае да кара: самолет с педали
Детайли за колата: BMW E 36 coupe 316i M43

Мнение от aisikterix » 18 Мар 2009, 22:42

Гледам че не съм сам в направление НАПРАВИ СИ САМ .Днес и аз свалям алтернатора за ремонт +провилактика .Значи за смена са ми четките и колекторчетата на ротора и двата лагера.Алтернатора ми е ВАЛЕО но не е като на горния линк а е е то това http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=12&fg=22 Аз съм с купе Е36 94г. Четките са 1,50лв коплекта ,колекторчето на ротора е 10 лв лагерите не знам че са ми дарение ни поне при мене размерите са следните :заден 6202 , преден 6303 двоино капсуловани са идвата а марката е по избор и по джоб.Колекторчето се монтира от свестен авто-ел.техник.Останалото си правя самичък в гаража
Ваденето на лагера задния става с скоба а предния се сваля една капчка с три или четери болчета
Правя снивми с описани е и ше ги пусна да улесня некой дето е от системата НАПРАВИ СИ САМ
ИзображениеИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 26.06.2006
Местоположение: Мон
Кара: e60ka

ds

Мнение от krasi_bmw » 18 Мар 2009, 23:08

колега сменях лагери на динамото на 320 и лагерите са високо скоростни ,предния го взех за 68лв оригинал ,беше същия като на динамото ,а иначе има и ефтини .Задния за 24лв .,смяната без скоба е трудна .......

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 26.07.2008
Местоположение: Ст.Загора
Пол: Мъж

Мнение от dangerous » 19 Мар 2009, 19:05

aisikterix написа:Гледам че не съм сам в направление НАПРАВИ СИ САМ .Днес и аз свалям алтернатора за ремонт +провилактика .Значи за смена са ми четките и колекторчетата на ротора и двата лагера.Алтернатора ми е ВАЛЕО но не е като на горния линк а е е то това http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=12&fg=22 Аз съм с купе Е36 94г. Четките са 1,50лв коплекта ,колекторчето на ротора е 10 лв лагерите не знам че са ми дарение ни поне при мене размерите са следните :заден 6202 , преден 6303 двоино капсуловани са идвата а марката е по избор и по джоб.Колекторчето се монтира от свестен авто-ел.техник.Останалото си правя самичък в гаража
Ваденето на лагера задния става с скоба а предния се сваля една капчка с три или четери болчета
Правя снивми с описани е и ше ги пусна да улесня некой дето е от системата НАПРАВИ СИ САМ

като го отворя и аз ще направя снимки.Колега а случайно да знаеш колко ампера ти е генератора за да видим дали има разлики

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 26.07.2008
Местоположение: Ст.Загора
Пол: Мъж

Мнение от dangerous » 19 Мар 2009, 20:36

Ей го къде е моя чарк излиза че е 105 ампера по номенклатурен номер http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... fg=22&hl=2


Номенклатурен номер : 12311722979
Описание : ЛАГЕР
Ед.цена (с ДДС) : 46.15 BGL
Няма наличност
Номенклатурен номер : 12311739203
Описание : KUGELLAGER
Ед.цена (с ДДС) : 28.88 BGL
Няма наличност
Номенклатурен номер : 12311739198
Описание : RECTIFIER (токоизправител)
Ед.цена (с ДДС) : 193.80 BGL
Няма наличност
Номенклатурен номер : 12311739193
Описание : РЕГУЛАТОР
Ед.цена (с ДДС) : 209.45 BGL
Няма наличност
така или иначе ще са алтернативни лагерите :angel:

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook