Какъв акомулатор да купя Варта силвър или Бош
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- bake Cene
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 4.01.2009
- Местоположение: Вършец
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 318 ТИ Компакт
Какъв акомулатор да купя Варта силвър или Бош
Здравейте колеги тези дни ми изпардя акомулатора 4удя се какъв да взема Варта или Бош и двата били с сребъни клетки за моят Компот 4етох някъде 4е ми трябва 65 а.ч.
- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
- bake Cene
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 4.01.2009
- Местоположение: Вършец
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 318 ТИ Компакт
абе бате имам роднини които работят в тая фабрика и ми казаха да не взимам такъвpetio_bmw 318is написа:монбат-с такъв карам и го бива
Последна промяна bake Cene на 16 Мар 2009, 22:35, променена общо 1 път
Re: Какъв акомулатор да купя Варта силвър или Бош
bake Cene написа:за моят Компот 4етох някъде 4е ми трябва 65 а.ч.
аз още не съм сменял, а сега като каза и проверих в книжката (за компакт):
- 316i, 318ti - 12V, 50Ah
- 318tds - 12V, 65Ah
това е за ампеража, а за марката - според мен "варта"-та е по-добра!
- man4ev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 17.02.2007
- Местоположение: Пловдив///Кърджали
Прокрай коледа и аз бях в такова чудене - Бош или Варта!
В крайна сметка 3-я спичели - Искра!
П.П. Разгледай и Exide - имат добри предложения зависи колко си склонен да похарчиш!
В крайна сметка 3-я спичели - Искра!
П.П. Разгледай и Exide - имат добри предложения зависи колко си склонен да похарчиш!
Мore pride to building an engine than to swap a better one!
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
petio_bmw 318is написа:монбат-с такъв карам и го бива
И аз съм с такъв.Беше на старата кола , сложих го да покарам колкото да не се скапе и така остана...
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- bake Cene
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 4.01.2009
- Местоположение: Вършец
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 318 ТИ Компакт
Re: Какъв акомулатор да купя Варта силвър или Бош
добре де аз съм с 318 ti тая с многото коне и 4етох някъде 4е ми трябват 65 ампераDenev написа:bake Cene написа:за моят Компот 4етох някъде 4е ми трябва 65 а.ч.
аз още не съм сменял, а сега като каза и проверих в книжката (за компакт):
- 316i, 318ti - 12V, 50Ah
- 318tds - 12V, 65Ah
това е за ампеража, а за марката - според мен "варта"-та е по-добра!
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Аз съм с Варта силвър от година и нещо и досега всичко е 6!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- man4ev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 17.02.2007
- Местоположение: Пловдив///Кърджали
Re: Какъв акомулатор да купя Варта силвър или Бош
bake Cene написа:добре де аз съм с 318 ti тая с многото коне и 4етох някъде 4е ми трябват 65 ампераDenev написа:bake Cene написа:за моят Компот 4етох някъде 4е ми трябва 65 а.ч.
аз още не съм сменял, а сега като каза и проверих в книжката (за компакт):
- 316i, 318ti - 12V, 50Ah
- 318tds - 12V, 65Ah
това е за ампеража, а за марката - според мен "варта"-та е по-добра!
Правилно си прочел за М42 65 А!
Мore pride to building an engine than to swap a better one!
- bake Cene
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 4.01.2009
- Местоположение: Вършец
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 318 ТИ Компакт
Re: Какъв акомулатор да купя Варта силвър или Бош
мерси пи4ове ша взимам батерията тия дни 4е не издържам без моето"Бебе" така казва 2 годи6ният ми син на колата понеже не може да каже БМВman4ev написа:bake Cene написа:добре де аз съм с 318 ti тая с многото коне и 4етох някъде 4е ми трябват 65 ампераDenev написа:bake Cene написа:за моят Компот 4етох някъде 4е ми трябва 65 а.ч.
аз още не съм сменял, а сега като каза и проверих в книжката (за компакт):
- 316i, 318ti - 12V, 50Ah
- 318tds - 12V, 65Ah
това е за ампеража, а за марката - според мен "варта"-та е по-добра!
Правилно си прочел за М42 65 А!
Re: Какъв акомулатор да купя Варта силвър или Бош
bake Cene написа:добре де аз съм с 318 ti тая с многото коне и 4етох някъде 4е ми трябват 65 ампераDenev написа:bake Cene написа:за моят Компот 4етох някъде 4е ми трябва 65 а.ч.
аз още не съм сменял, а сега като каза и проверих в книжката (за компакт):
- 316i, 318ti - 12V, 50Ah
- 318tds - 12V, 65Ah
това е за ампеража, а за марката - според мен "варта"-та е по-добра!
в книжката на компакта точно това пише 318ti - 12V, 50Ah!!!
..............аз това го чета в ориг.документ на колата............все пак това е информация на производителя, пък който иска и 100Ah да слага ........а по принцип високия ампераж е за дизеловите мотори, за бензиновите до 2л е достатъчен и 44Ah (имам Passat B3 2.0 комби - вече година и половина е с такъв акумулатор, без проблеми ни зиме ни лете).
Друго нещо, което трябва да се гледа при покупката на нов акумулатор е стартовия ток мисля че в милиампери се мереше (не съм много сигурен), в този случай може да се вземе напр. акумулатор с по-нисък ампераж, но със същия стартов ток.
и последно към колегата дето пусна темата - Варта и Бош на 65Ah хич не са евтини (особено ако Вартата е ориг.), да не казвам скъпи....
- man4ev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 17.02.2007
- Местоположение: Пловдив///Кърджали
Re: Какъв акомулатор да купя Варта силвър или Бош
[quote="Denev"][/quote]
Опа, верно моя е 63А и верно по книга изискват 60А
Но за ниския ампераж не съм стгласен! Лятото бях с фокус-ника, който тогава беше с 50А акумолатор (при необходими 75) и след 15мин слушане на музика без да работи мотора се наложи да ме дърпат! Дори да е възможно автомобила да се движи нормално с по-малко А-ри то не е сигурно, че въпросният ще е способен да поеме консумацията на шукарийките в колата ви.
Опа, верно моя е 63А и верно по книга изискват 60А

Но за ниския ампераж не съм стгласен! Лятото бях с фокус-ника, който тогава беше с 50А акумолатор (при необходими 75) и след 15мин слушане на музика без да работи мотора се наложи да ме дърпат! Дори да е възможно автомобила да се движи нормално с по-малко А-ри то не е сигурно, че въпросният ще е способен да поеме консумацията на шукарийките в колата ви.
Мore pride to building an engine than to swap a better one!
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Re: Какъв акомулатор да купя Варта силвър или Бош
Denev написа:bake Cene написа:добре де аз съм с 318 ti тая с многото коне и 4етох някъде 4е ми трябват 65 ампераDenev написа:bake Cene написа:за моят Компот 4етох някъде 4е ми трябва 65 а.ч.
аз още не съм сменял, а сега като каза и проверих в книжката (за компакт):
- 316i, 318ti - 12V, 50Ah
- 318tds - 12V, 65Ah
това е за ампеража, а за марката - според мен "варта"-та е по-добра!
в книжката на компакта точно това пише 318ti - 12V, 50Ah!!!
..............аз това го чета в ориг.документ на колата............все пак това е информация на производителя, пък който иска и 100Ah да слага ........а по принцип високия ампераж е за дизеловите мотори, за бензиновите до 2л е достатъчен и 44Ah (имам Passat B3 2.0 комби - вече година и половина е с такъв акумулатор, без проблеми ни зиме ни лете).
Друго нещо, което трябва да се гледа при покупката на нов акумулатор е стартовия ток мисля че в милиампери се мереше (не съм много сигурен), в този случай може да се вземе напр. акумулатор с по-нисък ампераж, но със същия стартов ток.
и последно към колегата дето пусна темата - Варта и Бош на 65Ah хич не са евтини (особено ако Вартата е ориг.), да не казвам скъпи....
Относно стартовия ток-мери се в АМПЕРИ!И да-това е важен елемент от характеристиката на един акумулатор.Това е токът,който даден акувмулатор е способен да отдаде при стартиране на двигателя.50Ah-това е капацитет и означава,че такъв акумулатор,е способен да отдава 50А в продължение на един час,или 1А в продължение на 50часа.

30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани