Нормално ли е....
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- PILOTA
-
Burn Out Master
-
- Мнения: 585
- Регистриран на: 30.09.2002
- Местоположение: Plovdiv/Smolqn
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 / AUDI A4 1.8T quattro
- Мечтае да кара: M5 i RS4
Нормално ли е....
...маркуча от дебитомера към инжекцията да е обилно омаслен?
Днес забелязах това в моята кола! 


- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Вентилацията на картера отива точно в смукателния колектор. При мойта омаслява около дроселовата клапа (компресия >11).
Последна промяна ivantchoG на 04 Мар 2005, 17:41, променена общо 1 път
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
По спомени, мисля, че е преди дроселовата клапа (М10В18). Като пуснеш газта, на скорост вакуума е минимален.
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
И при мен е омаслен , е не особено обилно ама има и наистина е точно от маркуча за вентилацията на картера. Изобщо не е добър признак това ми казаха майсторите. При мен чак тротъл-позишън суича беше пълен с масло и около дроселовата клапа също имаше малко.
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
момчета не че ви плаша ама това си е картерна компресия от което следва че сегментите са сваршили иначе няма причина да вдига маслото от картера и да го изкарва от отдушника има един вариант да е блокирал клапана за високото налягане и да даржи високо налягане ама при тоя мотор не сам много сигурен.
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
и при мене беше така и се оказа че на шестте цилиндъра ключа и на трите им сегмента се бяха събрали и от там компресията отиваше по дяволите директно в картера и обратно - масло от картера гореше в цилиндрите
свещи перфектно чисти обаче на ръчка харч от около 200-300 грама на едно ходене на пистата на бухово
Дилян Пенчев


Дилян Пенчев
- PILOTA
-
Burn Out Master
-
- Мнения: 585
- Регистриран на: 30.09.2002
- Местоположение: Plovdiv/Smolqn
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 / AUDI A4 1.8T quattro
- Мечтае да кара: M5 i RS4
DA WOLF написа:омаслен как? от масло или от богата смес?? и на мен ми се омаслява но когато дигна налягането на дюзите прекалено![]()
Ами да ти кажа не съм много в час от какво точно. Само гледам че има масло там. Ако от даване на газ може да се стигне до този резултат, значи ми е ясно вече от какво е!

- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
аве за да има много масло там причината е само една .. духа силно през отдушника на картера ,най вероятно заради сегменти(гори ли ти много ? това е причината) .. можеш да го изведеш под купето да не ти омаслява интейка като за начало ,а маншона да го затапиш.
- PILOTA
-
Burn Out Master
-
- Мнения: 585
- Регистриран на: 30.09.2002
- Местоположение: Plovdiv/Smolqn
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 / AUDI A4 1.8T quattro
- Мечтае да кара: M5 i RS4
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Добре де, сегменти, ключ и т.н. Не трябва ли да падне компресията? И при мен е омаслен TPS, но компресията е >11. Масло не гори...
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани