Нормално ли е....

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Burn Out Master
Burn Out Master
Аватар
Мнения: 585
Регистриран на: 30.09.2002
Местоположение: Plovdiv/Smolqn
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 / AUDI A4 1.8T quattro
Мечтае да кара: M5 i RS4

Нормално ли е....

Мнение от PILOTA » 04 Мар 2005, 17:05

...маркуча от дебитомера към инжекцията да е обилно омаслен? :shock: Днес забелязах това в моята кола! :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 317
Регистриран на: 28.01.2005
Местоположение: SLIVEN

Мнение от DANIEL » 04 Мар 2005, 17:16

На моята досега не съм виждал такова нещо, а доста често съм вадел маркуча. Интересно от каде ще идва тва масло :dunno:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 04 Мар 2005, 17:24

Вентилацията на картера отива точно в смукателния колектор. При мойта омаслява около дроселовата клапа (компресия >11).
Последна промяна ivantchoG на 04 Мар 2005, 17:41, променена общо 1 път
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 317
Регистриран на: 28.01.2005
Местоположение: SLIVEN

Мнение от DANIEL » 04 Мар 2005, 17:35

ivantchoG написа:Вентилацията на картера отива точно в смукателния колектор.
Да, но след инщекцията, доста трябва да духа, че да стигне чак до маркуча, като се има впредвид, че в този маркуч е вакум.
Зави си кво е маслото, да не е от спирачната помпа?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 04 Мар 2005, 17:44

По спомени, мисля, че е преди дроселовата клапа (М10В18). Като пуснеш газта, на скорост вакуума е минимален.
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Мнение от b2 » 04 Мар 2005, 20:57

И при мен е омаслен , е не особено обилно ама има и наистина е точно от маркуча за вентилацията на картера. Изобщо не е добър признак това ми казаха майсторите. При мен чак тротъл-позишън суича беше пълен с масло и около дроселовата клапа също имаше малко.
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 317
Регистриран на: 11.02.2005
Местоположение: СОФИЯ

Мнение от vili » 04 Мар 2005, 21:20

момчета не че ви плаша ама това си е картерна компресия от което следва че сегментите са сваршили иначе няма причина да вдига маслото от картера и да го изкарва от отдушника има един вариант да е блокирал клапана за високото налягане и да даржи високо налягане ама при тоя мотор не сам много сигурен.

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 05 Мар 2005, 1:58

и при мене беше така и се оказа че на шестте цилиндъра ключа и на трите им сегмента се бяха събрали и от там компресията отиваше по дяволите директно в картера и обратно - масло от картера гореше в цилиндрите :roll: свещи перфектно чисти обаче на ръчка харч от около 200-300 грама на едно ходене на пистата на бухово :lol:

Дилян Пенчев
Изображение


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 05 Мар 2005, 10:20

омаслен как? от масло или от богата смес?? и на мен ми се омаслява но когато дигна налягането на дюзите прекалено :mhihi: :mhihi:
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

Burn Out Master
Burn Out Master
Аватар
Мнения: 585
Регистриран на: 30.09.2002
Местоположение: Plovdiv/Smolqn
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 / AUDI A4 1.8T quattro
Мечтае да кара: M5 i RS4

Мнение от PILOTA » 05 Мар 2005, 12:38

DA WOLF написа:омаслен как? от масло или от богата смес?? и на мен ми се омаслява но когато дигна налягането на дюзите прекалено :mhihi: :mhihi:


Ами да ти кажа не съм много в час от какво точно. Само гледам че има масло там. Ако от даване на газ може да се стигне до този резултат, значи ми е ясно вече от какво е! ;)


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 05 Мар 2005, 13:39

от яко даване на газ и богата смес така става :idea: ама не е масло а по-скоро масло бензин и изпарения заедно
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 05 Мар 2005, 19:10

аве за да има много масло там причината е само една .. духа силно през отдушника на картера ,най вероятно заради сегменти(гори ли ти много ? това е причината) .. можеш да го изведеш под купето да не ти омаслява интейка като за начало ,а маншона да го затапиш.

Burn Out Master
Burn Out Master
Аватар
Мнения: 585
Регистриран на: 30.09.2002
Местоположение: Plovdiv/Smolqn
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 / AUDI A4 1.8T quattro
Мечтае да кара: M5 i RS4

Мнение от PILOTA » 05 Мар 2005, 21:43

Да гори ми страшно много. Понякога над 20! Какво да направя по въпроса? :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 05 Мар 2005, 22:29

Добре де, сегменти, ключ и т.н. Не трябва ли да падне компресията? И при мен е омаслен TPS, но компресията е >11. Масло не гори...
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 317
Регистриран на: 11.02.2005
Местоположение: СОФИЯ

Мнение от vili » 05 Мар 2005, 22:50

Нормално е да има масло по маркуча ама малко все пак тази кола не е парва младост,нормално е през отдушника да излизат маслени пари и с времето да се посабере масло но като е обилно работата не е на добре,и ти сигурен ли си че компресията е 11,защото по книга е9.5

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook