Пак маховик олекотяване
Модератор: bum_bum
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- BESSNIA
- Разработва двигатели и хотели
-
- Мнения: 1699
- Регистриран на: 6.06.2003
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
- Мечтае да кара: отново м3 е30 :)
първо можещи е много общо понятие второ трябва да имаш и добри машини а не от на бай тошо времетодето всичко се преебало и работи с допуск +/- мм
и щом има толко можещи в българия ,защо почти всеки вал на 6-так дето е шлаифан дава проблеми

и щом има толко можещи в българия ,защо почти всеки вал на 6-так дето е шлаифан дава проблеми


0878155158 BG. номер
+447733066030 англ. номер
+447733066030 англ. номер
- BigMUZZY
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 435
- Регистриран на: 19.12.2004
- Местоположение: В.Т-во, София
- Кара: E34 TOURING `95 без номер на мотора
BESSNIA
Под можещи разбирам хора запознати с материята, със качествени стендове ( без значение от възрастта ), със опит...
По - нататък за въпроса за шлайфаните валове ще оставя без отговор по няколко причини :
- не съм достатъчно запознат с този въпрос, за да коментирам компетентно
- предполагам, че в различните случаи причините са различни
- ти казваш ,,защо почти всеки вал на 6-так дето е шлаифан дава проблеми`` - значи има и работещи - значи има и хора, които могат да го направят - аз за тях говорех ( проблемът е да попаднеш на такъв )
Под можещи разбирам хора запознати с материята, със качествени стендове ( без значение от възрастта ), със опит...
По - нататък за въпроса за шлайфаните валове ще оставя без отговор по няколко причини :
- не съм достатъчно запознат с този въпрос, за да коментирам компетентно
- предполагам, че в различните случаи причините са различни
- ти казваш ,,защо почти всеки вал на 6-так дето е шлаифан дава проблеми`` - значи има и работещи - значи има и хора, които могат да го направят - аз за тях говорех ( проблемът е да попаднеш на такъв )
...Тез` две бири `що ги каза ...?
абе и аз донякъде съм за олекотяване но зависи колко. малко да се бутне 20-30% все е нещо пак по бързо ще качва обороти. но ако алуминиевия не е толкова скъп си купи. незнам колко струва даже и някой ако знае нека каже. също ме интересува трудно ли се намира керамичен за моя мотор и колко пари е нов или втора ръка.
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
M20B23 написа:абе и аз донякъде съм за олекотяване но зависи колко. малко да се бутне 20-30% все е нещо пак по бързо ще качва обороти. но ако алуминиевия не е толкова скъп си купи. незнам колко струва даже и някой ако знае нека каже. също ме интересува трудно ли се намира керамичен за моя мотор и колко пари е нов или втора ръка.
алуминиевия маховик за твоя мотор е към 1000лв към 4 кила тежи
тук олекотяването не е заради тва че кой знае колко по-бързо ще се развърта от средни и високи обороти , тук въпроса е че с по-лекия маховик се предпазват съдинителя скоростите и диференциала от резките удари когато бързо сменяш скоростите или ако връщаш предавки преди завой -натискаш съединителя пипваш газта мотора качва обороти връщаш една скорост надоло пускаш съединителя и даваш пак газ
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
M20B23 написа:ок разбирам.... колко тежи сток маховика
моя на М42 е 14 кила а твоя на М20 оригиналния е по-тежък
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
ми дай да сложиме от М20 тогава Кире я изкопай отнякъде снимка има ли начин да насадиме такъв или диаметъра е друг ???
- BESSNIA
- Разработва двигатели и хотели
-
- Мнения: 1699
- Регистриран на: 6.06.2003
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
- Мечтае да кара: отново м3 е30 :)
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Недейте да подценявате хората работещи в ТУ или в БАН.Наистина има много апаратура в тези институти.А не знам дали знаете не всеки може да работи там случайно.Това не е МЕТРО.Имам позноти хора работещи там и просто не знам дали можете да си представите колко в час са.Защо винаги се отрича българското.bawareca написа:BigMUZZY написа:......
Абе аз много съм ги слушал тия легенди , ма що не моа да повервам че световнонеизвестната катедра на ТУ по еди кво си ще балансира вала така както е балансиран в завода на БМВ![]()
Ти ша имаш ли смелост нещо правено в БГ да го въртиш с 7300 об. и 1.3 бара буст
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани