Пак маховик олекотяване

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Разработва двигатели и хотели
Аватар
Мнения: 1699
Регистриран на: 6.06.2003
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
Мечтае да кара: отново м3 е30 :)

Мнение от BESSNIA » 04 Мар 2005, 17:27

първо можещи е много общо понятие второ трябва да имаш и добри машини а не от на бай тошо времетодето всичко се преебало и работи с допуск +/- мм
и щом има толко можещи в българия ,защо почти всеки вал на 6-так дето е шлаифан дава проблеми :shock: :shock:
0878155158 BG. номер
+447733066030 англ. номер

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 435
Регистриран на: 19.12.2004
Местоположение: В.Т-во, София
Кара: E34 TOURING `95 без номер на мотора

Мнение от BigMUZZY » 04 Мар 2005, 18:54

BESSNIA

Под можещи разбирам хора запознати с материята, със качествени стендове ( без значение от възрастта ), със опит...

По - нататък за въпроса за шлайфаните валове ще оставя без отговор по няколко причини :
- не съм достатъчно запознат с този въпрос, за да коментирам компетентно
- предполагам, че в различните случаи причините са различни
- ти казваш ,,защо почти всеки вал на 6-так дето е шлаифан дава проблеми`` - значи има и работещи - значи има и хора, които могат да го направят - аз за тях говорех ( проблемът е да попаднеш на такъв )
...Тез` две бири `що ги каза ...?

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 3.03.2005
Местоположение: Силистра
Кара: е21 323

Мнение от M20B23 » 05 Мар 2005, 1:30

абе и аз донякъде съм за олекотяване но зависи колко. малко да се бутне 20-30% все е нещо пак по бързо ще качва обороти. но ако алуминиевия не е толкова скъп си купи. незнам колко струва даже и някой ако знае нека каже. също ме интересува трудно ли се намира керамичен за моя мотор и колко пари е нов или втора ръка.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 05 Мар 2005, 9:50

M20B23 написа:абе и аз донякъде съм за олекотяване но зависи колко. малко да се бутне 20-30% все е нещо пак по бързо ще качва обороти. но ако алуминиевия не е толкова скъп си купи. незнам колко струва даже и някой ако знае нека каже. също ме интересува трудно ли се намира керамичен за моя мотор и колко пари е нов или втора ръка.


алуминиевия маховик за твоя мотор е към 1000лв към 4 кила тежи

тук олекотяването не е заради тва че кой знае колко по-бързо ще се развърта от средни и високи обороти , тук въпроса е че с по-лекия маховик се предпазват съдинителя скоростите и диференциала от резките удари когато бързо сменяш скоростите или ако връщаш предавки преди завой -натискаш съединителя пипваш газта мотора качва обороти връщаш една скорост надоло пускаш съединителя и даваш пак газ

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 3.03.2005
Местоположение: Силистра
Кара: е21 323

Мнение от M20B23 » 05 Мар 2005, 9:56

ок разбирам :roll: .... колко тежи сток маховика

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 05 Мар 2005, 9:57

M20B23 написа:ок разбирам :roll: .... колко тежи сток маховика



моя на М42 е 14 кила а твоя на М20 оригиналния е по-тежък

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 05 Мар 2005, 10:05

ludiagsm написа:
M20B23 написа:ок разбирам :roll: .... колко тежи сток маховика



моя на М42 е 14 кила а твоя на М20 оригиналния е по-тежък

Казал ти я някой :mhihi: Че то по-голям кютук от на М40/42 има ли ве ;)
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 3.03.2005
Местоположение: Силистра
Кара: е21 323

Мнение от M20B23 » 05 Мар 2005, 10:06

ludiagsm написа:
M20B23 написа:ок разбирам :roll: .... колко тежи сток маховика



моя на М42 е 14 кила а твоя на М20 оригиналния е по-тежък

МАЛЕЕЕЕЕЕЕ каде е на жигулата 6 каде са 14-15... еб... маховика :shock: и аз се чудя що малко бавно се развърта


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 05 Мар 2005, 10:07

на м40/42 са едни от най-тежките :idea:
на М20 е около 9 кила :idea:
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 3.03.2005
Местоположение: Силистра
Кара: е21 323

Мнение от M20B23 » 05 Мар 2005, 10:10

DA WOLF написа:на м40/42 са едни от най-тежките :idea:
на М20 е около 9 кила :idea:

е ако е така по добре но още не съм разглобявал и незнам.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 05 Мар 2005, 10:10

ми дай да сложиме от М20 тогава Кире я изкопай отнякъде снимка има ли начин да насадиме такъв или диаметъра е друг ???

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 05 Мар 2005, 10:17

ludiagsm написа:ми дай да сложиме от М20 тогава Кире я изкопай отнякъде снимка има ли начин да насадиме такъв или диаметъра е друг ???

Нещо да ни се е опънало ;)
Изображение

Разработва двигатели и хотели
Аватар
Мнения: 1699
Регистриран на: 6.06.2003
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
Мечтае да кара: отново м3 е30 :)

Мнение от BESSNIA » 05 Мар 2005, 16:38

имам един от Хонда сигурно е 5-6 кила :mhihi:
0878155158 BG. номер
+447733066030 англ. номер

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 05 Мар 2005, 18:16

пичове а на М50 фабричния колко кила е ? :uups:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 161
Регистриран на: 27.06.2004
Местоположение: София

Мнение от scarf » 05 Мар 2005, 20:08

bawareca написа:
BigMUZZY написа:......

Абе аз много съм ги слушал тия легенди , ма що не моа да повервам че световнонеизвестната катедра на ТУ по еди кво си ще балансира вала така както е балансиран в завода на БМВ 8)
Ти ша имаш ли смелост нещо правено в БГ да го въртиш с 7300 об. и 1.3 бара буст :shock:
Недейте да подценявате хората работещи в ТУ или в БАН.Наистина има много апаратура в тези институти.А не знам дали знаете не всеки може да работи там случайно.Това не е МЕТРО.Имам позноти хора работещи там и просто не знам дали можете да си представите колко в час са.Защо винаги се отрича българското.

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook