Замяна на М51 мотор с М50/52б20 - какво е нужно?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- ///M3-E36
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 769
- Регистриран на: 7.09.2004
- Местоположение: Bulgaria | Cyprus
- Пол: Мъж
- Кара: Third E36 :)
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: За тез пари...
Замяна на М51 мотор с М50/52б20 - какво е нужно?
Интересува ме какво е нужно за преминаване от М51 мотор към М50/52б20. Какво мога да ползвам от дизеловия мотор (всичко дето е в коша и не само) и какво ще трябва още да сменя, за да стане конверсията. Причината е, че мойта печка пукна глава и не ми се занимава да я правя, поради ясни финансови причини.
Надявам се на точни и пълни отговори.
Радиатор, генерация, предполагам ще трябва да се сменят, компа също. Какво друго?
п.п.
След конверсията как седят нещата с пререгистрация на новия мотор в КАТ? И какво се прави изобщо.
Благодаря предварително
Надявам се на точни и пълни отговори.
Радиатор, генерация, предполагам ще трябва да се сменят, компа също. Какво друго?
п.п.
След конверсията как седят нещата с пререгистрация на новия мотор в КАТ? И какво се прави изобщо.
Благодаря предварително

- matros
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 461
- Регистриран на: 20.10.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 325 ТД
според мен няма смисъл да се занимаваш.освен мотор(обурудван),табло с инсталацията и други проблеми ще излезнат.По добре си оправи главата ако е само това де.Или продавай на части и си вземи цяло Е36 с М50(52) не са ве4е такива цените каквито бяха преди няколко месеца
- ///M3-E36
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 769
- Регистриран на: 7.09.2004
- Местоположение: Bulgaria | Cyprus
- Пол: Мъж
- Кара: Third E36 :)
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: За тез пари...
matros написа:според мен няма смисъл да се занимаваш.освен мотор(обурудван),табло с инсталацията и други проблеми ще излезнат.По добре си оправи главата ако е само това де.Или продавай на части и си вземи цяло Е36 с М50(52) не са ве4е такива цените каквито бяха преди няколко месеца
То хубаво да я оправя, ама 1500лв за нова глава нещо

- Jim Beam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
Jim Beam написа:Бе праскай една заварка и не му мисли. Що ще си усложняваш живота
заварка, но зависи колко е дълбока пукнатината.....

ПС. много големи и слаби глави имат баварките бееее. знам че се чудиш дали изобщо да я правиш. търси.....
- BT9028BA
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2253
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: ...don`t drive fast, just fly low
- Мечтае да кара: E36 M3
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=137958&highlight=%E3%EB%E0%E2%E0
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=137813&highlight=%E3%EB%E0%E2%E0
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=128434&highlight=%E3%EB%E0%E2%E0
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=137293&highlight=%E3%EB%E0%E2%E0
Лъчка по добре си намери глава за ТДС-са - най-евтино ще ти излезе според мен
Но пак ако си решил да сменяш мотора не ми се вярва да ти излезе повече от 1200 лева със всичко което трябва да смениш и за майстори да плащаш
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=137813&highlight=%E3%EB%E0%E2%E0
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=128434&highlight=%E3%EB%E0%E2%E0
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=137293&highlight=%E3%EB%E0%E2%E0
Лъчка по добре си намери глава за ТДС-са - най-евтино ще ти излезе според мен
Но пак ако си решил да сменяш мотора не ми се вярва да ти излезе повече от 1200 лева със всичко което трябва да смениш и за майстори да плащаш
- ///M3-E36
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 769
- Регистриран на: 7.09.2004
- Местоположение: Bulgaria | Cyprus
- Пол: Мъж
- Кара: Third E36 :)
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: За тез пари...
/////M написа:Jim Beam написа:Бе праскай една заварка и не му мисли. Що ще си усложняваш живота
заварка, но зависи колко е дълбока пукнатината.....а колега 1500 лева е много за глава. на м50б25 взимах глава без валове за 900 лева и пак са много ама са кът тези глави. разходи се по симеон и търси гола глава (без валове и клапани) и повече то 600 лева не давай. Стегни си колицата и си свиркай. при мен излезе 2000 лева всичко, нооооо на мен ми бяха криви и клапаните. надявам се да се вместиш в 1000-дарката. ремонтираш ли го мотора е нов..... мое мнение. успех!!!!!
ПС. много големи и слаби глави имат баварките бееее. знам че се чудиш дали изобщо да я правиш. търси.....
1500 за НОВА глава ми казаха (може да се смъкне от цената, но не много). Ще видим какво ще се прави като отворим мотора. Дотогава искам да събера достатъчно информация, за да си реша дали да я правя или да взимам друг мотор, пък моя да отива в раздел Продава за части..

- matros
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 461
- Регистриран на: 20.10.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 325 ТД
- ///M3-E36
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 769
- Регистриран на: 7.09.2004
- Местоположение: Bulgaria | Cyprus
- Пол: Мъж
- Кара: Third E36 :)
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: За тез пари...
Не съм я прегрявал.. първо парното почна да духа по-хладно, но не загряваше до вчера. Вчера пътувах извън града и при скорост около 150км/ч стрелката почна да се мести надясно. Отпуснах гаста и температурата се нормализира, докато не се гласих вече да паркирам и започна много бързо да се качва. После от там до сервиза съм спирал 4-5 пъти, че да не я прегрея.. Водната помпа и термостата са сменени преди 5-6000км. Не знам що така стана 

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
От прочетеното до тук останах с впечатление, че ти все още не си свалил главата и не си направил скенер за да видиш дали е спукана?
Така както си описал в последния си пост мотора не е оставал без антифриз така ли?
Ако е така шанса да си я спукал е много малък.
Целия ти проблем е от превъртяла водна помпа или блокирал затворен термостат.
Спокойно прегледай всичко внимателно не бързай така генерално с главата
Така както си описал в последния си пост мотора не е оставал без антифриз така ли?
Ако е така шанса да си я спукал е много малък.
Целия ти проблем е от превъртяла водна помпа или блокирал затворен термостат.
Спокойно прегледай всичко внимателно не бързай така генерално с главата


///M3-E36 написа:Не съм я прегрявал.. първо парното почна да духа по-хладно, но не загряваше до вчера. Вчера пътувах извън града и при скорост около 150км/ч стрелката почна да се мести надясно. Отпуснах гаста и температурата се нормализира, докато не се гласих вече да паркирам и започна много бързо да се качва. После от там до сервиза съм спирал 4-5 пъти, че да не я прегрея.. Водната помпа и термостата са сменени преди 5-6000км. Не знам що така стана
най-вероятлно ти е изпуснала гарнитурката. не е мешала вода с масло, но е надувала компресия в охладителната система. от там като надуе много спира да върти водата. спира парното и загрява от нормална температура за секунди. при мен беше идентично. би трабвало от известно време да ти е давала ядове ( да пали трудно, да прекъсва по малко). аз се надявах да се само гарнитурата обачеееее не....... при мен и помпата и термостата бяха купени от камор обаче уви не ме спаси това.....
- ///M3-E36
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 769
- Регистриран на: 7.09.2004
- Местоположение: Bulgaria | Cyprus
- Пол: Мъж
- Кара: Third E36 :)
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: За тез пари...
Да, ама мисля, че е смесила масло с антифриз, щото вече на щеката ми излиза над максимума... Иначе проблеми с палене и прекъсване не съм имал изобщо. Не съм я оставял без охладителна течност. Първо избяга парното (закоето пуснах тема), а сега и това. Като я разглобим ще видим какво е положението. Във всеки случай каквото е - това е
п.п.
Водната помпа не превърта, понеже като съм на скорост по-бавно загрява (турбинката се върти по-бързо), а като освободя от скорост - пред очите ми загрява.
п.п.2:
Водната помпа е натрошена, гарнитурите на капака на главата и тоя на колекторите също. Имало е и въздух в системата. Утре трябва да е готова любимката ми

п.п.
Водната помпа не превърта, понеже като съм на скорост по-бавно загрява (турбинката се върти по-бързо), а като освободя от скорост - пред очите ми загрява.
п.п.2:
Водната помпа е натрошена, гарнитурите на капака на главата и тоя на колекторите също. Имало е и въздух в системата. Утре трябва да е готова любимката ми

14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани