По какво серазбира дали двигателя е за основен ремонт!?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Мнение от Nasko_325TD » 12 Мар 2009, 15:38

ВаНко написа:Според мен колега като си ходил на 3 диагностики са ти показали три различни неща, защото самите майстори ползват различен софтуер за диагностиката. Запиши си час в Камор или Дару и там ще ти кажат със сигурност какво е. Мисля, че е някъде около 50 лева диагностиката в официалните представители на БМВ. Успех!

Ами ок,ама уж последната я правих в Бош сервиз.Би трябвало да е точна!?
Отчете ми и някаква грешка за "нивото на водата активно/повредено"
Така пише на листа! :roll:
Ккаво ще рече това незнам!?
Отпред около горивния филтър даде нещо на компа!Там където влизат две букси на платката.Едната от предната страна!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Мнение от Nasko_325TD » 12 Мар 2009, 16:19

Къде се намира датчика на коляновия вал? :roll: :uups:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 7.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ...320ка...
Мечтае да кара: M5 e39
Детайли за колата: Bostongreen metallic, M-тех окачване, 17" М Contour (styl.23)

Мнение от ВаНко » 12 Мар 2009, 16:41

Кажи коя година е колата и нали не е TDS, а е TD само?!


http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=10
При мен е номер 9 от схемата - датчик на колянов вал
Power is nothing without control...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Мнение от Nasko_325TD » 12 Мар 2009, 18:22

ВаНко написа:Кажи коя година е колата и нали не е TDS, а е TD само?!


http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=10
При мен е номер 9 от схемата - датчик на колянов вал

92- ра TD

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 316
Регистриран на: 14.04.2004
Местоположение: Пловдив

Мнение от BAVARIA » 12 Мар 2009, 18:54

Nasko_325TD написа:
ВаНко написа:Кажи коя година е колата и нали не е TDS, а е TD само?!


http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=10
При мен е номер 9 от схемата - датчик на колянов вал

92- ра TD


отзад на маховика

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Мнение от Nasko_325TD » 12 Мар 2009, 19:44

Аахаха,ама аз съм риба бе човек.Къде е маховика!?
аахахаха :uups: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 316
Регистриран на: 14.04.2004
Местоположение: Пловдив

Мнение от BAVARIA » 12 Мар 2009, 22:23

Nasko_325TD написа:Аахаха,ама аз съм риба бе човек.Къде е маховика!?
аахахаха :uups: :mhihi:


маховика а на края на коляновия вал към скоростите, той контактува със феродовия диск :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Мнение от ~Мишо~ » 12 Мар 2009, 22:44

Под стартера.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1318
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i touring 2001/9

Мнение от mihal » 12 Мар 2009, 22:52

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 1.01.2008
Кара: E60 525dA

Re: По какво серазбира дали двигателя е за основен ремонт!?

Мнение от Amorphis » 13 Мар 2009, 1:11

Nasko_325TD написа:Интересува ме защото,ходих на 3-и диагностики и на 3-те ми отчете различни неща.
На първата ми казаха датчик на колянов вал,на 2-та ми казаха вода в горивото и настройка на скоростите,а на 3-тата ми излезна "Индикатор за нивото на водата
активно/повредено.
И сега незнам какво да правя?
Колата не ми пали топла,въртя до падане на акомулатора и не ще!
Бях на един майстор,той ми каза,че можело да е от главата на помпата или от верига,ама аз де да знам сега дали не е от кйомпресията или от веригата или от главата на помпата!?
А тя е следната:
1-28
2-25
3-24
4-24
5-24
6-24
Колата не ми гори много,не пуши не,върви си добре!
Наскоро като загрееше се получаваше нещо такова:
Давам газ вдига обороти двигателя работи,но не се придава движението към колелата и колата става мудна все едно карам голф!?
:uups: (нищо лично към шофиорите на тези коли,всеки си прави сметката).
Сега дилемата е дали да и правя основен ремонт!?Понеже идва лято и така няма да я бъде с това трудно палене!?
Някъде четох,че можело да е от гарнитурите на помпата.Дърпала въздух от там и затова не палила лесно.Ама незнам дали е така!? :uups:
Помагайте колеги,че аман вече! ;)


Колега от симптомите които си изброил не мисля че си за основен ремонт..
1) Ангренажна верига за смяна , разхлабила се е и колата не ще да пали топла
Решение - В Юве Бош сервиз в София(Под автокъща А2) ми казаха че вместо да се сменя веригата(която е цифра) слагали някакъв аванс на веригата, така че при въртене на стартер веригата авансово се зацепва и колата пали от раз.(цената ориент. около 150 лв.)
2)ГНП - като съм чувал че често електрониката си заминава и дори да се ремонтира,около 200 лв. ремонт, няма гаранция колко ще изкара
3) спукана глава - вода в цилиндрите, колата няма да запали никога :) преди да се ремонтира това нещо
4)Датчик на коляновия вал

Това са проблемите , с които съм се сблъсквал, общо 4 тдса съм карал, все някой от тях имаше нещо такова като проблем.325 ТД, като твоята дори счупи вала и в момента е в раздел продава на части :)
Според мен тръгни от веригата,ГНПто...
Виж дали не духа гарнитурата,дали не надува маркучите и т.н.,тогава значи е глава. Опасното е че ако е глава може колата да си върви и най накрая да блокира ДВГто....
Това е от мен и моя опит с ТДСите и ТД...дано съм помогнал.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Мнение от Nasko_325TD » 13 Мар 2009, 3:45

Ами значи ГНП е сменено(по точно управлението),за веригата не се чува,казаха ми че е добре!А за вода засега не гори,значи остава да е от датчика на коляновият вал.
Говорих с едни хора в един сервиз и те казаха,че ще го сменим и ако поче да пали топла ще го купя! :D
Ще пиша какво е станало,като го сменим! :roll:
Значи днес си отворих акумолатора да видя на какъв хал е.Побра 0,5л дестилирана вода!И ми се струва че сега върти по-добре.Обаче сега понякога пали топла,понякога не! :mhihi:
Възможно ли е да е от него!?
Понеже имам и проблем с "+",раздул се е точно след клемата и е корозирал! :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 658
Регистриран на: 25.04.2008
Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
Пол: Мъж
Кара: E46 330i седан .03
Мечтае да кара: Това което има
Детайли за колата: Черна.

Мнение от Dream_BMW » 13 Мар 2009, 10:13

Батка,чувал съм теории за проблема с топлото палене,които гласят че и слабия акомулатор е бил причина по някога.Пробвай с някой по-силен или стартерна количка.Ще е много добре ако това ти е било проблема.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Мнение от Nasko_325TD » 13 Мар 2009, 12:55

Ще пробвам колега,дано се окаже от това!Ако е от това направо незнам майна ще трябва да черпа яко! :mhihi:

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook