е30 325 - змей голям
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
			24 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
е30 325 - змей голям
Значи колеги днес карах на един приятел 325-цата . Хора тва си не знае силата. На втора от место пали гумите казвам ви без майтап. Като се качих после на мойта 316-ка и немам думи.Останах разочерован че карах големия събрат. Сега ме е ят на мойта. А за м3 ме е страх да мисля. То е било 320 ама е сменен двигатвля , уредите сега верни ли са. Оборотомера е ама на 3-та изключи на 140. Не е ли малко. Дайте коментар кой какво е карал и впечатленията му от него
			
				Последна промяна deen на 28 Фев 2005, 23:36, променена общо 1 път
					
				
			
		- ///Явор
- Летящия холандец
- 
				  
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
а ,аз кат си  сложиш глава от 316 на 320-ката.знеш ли как тръгна аууууу,огин напрао
			
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- ///Явор
- Летящия холандец
- 
				  
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
ей на ,отворих я,да видим ко ша напишат хората 
			

С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
Re: е30 325 - змей голям
deen написа:Значи колеги днес карах на един приятел 325-цата . Слойил му е глава от 320 че е по малка горивната камера. Хора тва си не знае силата. На втора от место пали гумите казвам ви без майтап. Като се качих после на мойта 316-ка и немам думи.Останах разочерован че карах големия събрат. Сега ме е ят на мойта. А за м3 ме е страх да мисля. То е било 320 ама е сменен двигатвля , уредите сега верни ли са. Оборотомера е ама на 3-та изключи на 140. Не е ли малко. Дайте коментар кой какво е карал и впечатленията му от него
 
   
   Батка, толкова яко са те налъгали, че си немаш на идея
  Батка, толкова яко са те налъгали, че си немаш на идея  Да сложиш глава от М20В20 на М20В25 тряа да си най малкото факир. Ще ти го обясня с думи прости - разликата между двата маторя е една педя ве
  Да сложиш глава от М20В20 на М20В25 тряа да си най малкото факир. Ще ти го обясня с думи прости - разликата между двата маторя е една педя ве  Как на тоя туч, ще сложиш малка глава??? Тва е все едно с капачка за буркани да похлупиш тенджера, бе човек. Който ти ги е говорил тея приказки направо те е хвърлил в джаза. Говорим за коренно различни двигатели. Ама я го попитай как е направил тази магия - да захлупи тенджера с капачка за буркани!
  Как на тоя туч, ще сложиш малка глава??? Тва е все едно с капачка за буркани да похлупиш тенджера, бе човек. Който ти ги е говорил тея приказки направо те е хвърлил в джаза. Говорим за коренно различни двигатели. Ама я го попитай как е направил тази магия - да захлупи тенджера с капачка за буркани!
Аха, май се сетих - надписа 325 дига конете. Забраих.
От мен приятелски съвет - преди да споделиш такива впечатления питай, бе човек - как става това, за какво е онова, възможно ли е това и т.н.
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
		Според мен 140 км на 3-та е нормолно, пак зависи с къв диф е.
Някой беши писал че и гумите имат значение, но аз не съм на това мнение.
Размера на гумите влияе на ускорението и на това до колко ти е верен километража
с действителната скорост на колата, а съотношението между километраж и обортомер
не би трябвало да се влияе от гумите, а само от дифа и скоростната кутия.
			Някой беши писал че и гумите имат значение, но аз не съм на това мнение.
Размера на гумите влияе на ускорението и на това до колко ти е верен километража
с действителната скорост на колата, а съотношението между километраж и обортомер
не би трябвало да се влияе от гумите, а само от дифа и скоростната кутия.

DANIEL написа:Според мен 140 км на 3-та е нормолно, пак зависи с къв диф е.
Някой беши писал че и гумите имат значение, но аз не съм на това мнение.
Размера на гумите влияе на ускорението и на това до колко ти е верен километража
с действителната скорост на колата, а съотношението между километраж и обортомер
не би трябвало да се влияе от гумите, а само от дифа и скоростната кутия.
Размера на гумите има значение примерно на 520-ка ако сложим 17 или 19 цолови без да сверяваме километража ще излезе така че тая машинка може да вдигне на първа 100! което немислимо на тия килограми и с тоя двигател...за кво си мислите че такситата са все с 13 или 14 цола да има как и 11-12 ще сложат да може да въртят повече апаратите
Bavarische Motor Werke
		Датчика на километража е закачен на дифа, оборотите на двигатела и дифа са свързани с кардана, от това следва, че дали ще си с 11 или 19 цола, съотношението между километраж и обортомер не се променяDrAnE написа:Размера на гумите има значение примерно на 520-ка ако сложим 17 или 19 цолови без да сверяваме километража ще излезе така че тая машинка може да вдигне на първа 100! което немислимо на тия килограми и с тоя двигател...за кво си мислите че такситата са все с 13 или 14 цола да има как и 11-12 ще сложат да може да въртят повече апаратите

- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
- 
				  
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
DANIEL написа: съотношението между километраж и обортомер не се променя
има значение дали се запазва диаметъра на колелото - ако компенсираш по-големи джанти с по-ниски гуми ще се запази, но при 205/55 на 14 и 205/55 на 15 ще показва различно и грешно.
Ати
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
		- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
- 
				  
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
Недейте така да се нахвърляте върху човека - първо не знае (всеки е така), второ е питал, трето и вие не сте прави, защото цилиндровата глава от 320 пасва идеално върху блока на 25/ета моторите и често се монтира тя при форсиране на втория тип, защото тя е най-бързата от всички глави са М20 (с най-голям ъгъл на отваряне на клапаните).
И да- при наличието на къс диф е въжможно да удари прекъсвача на 140 - не е важно колко прави на дадена предавка, важно е колко бързо го прави 
Ати
			И да- при наличието на къс диф е въжможно да удари прекъсвача на 140 - не е важно колко прави на дадена предавка, важно е колко бързо го прави
 
Ати
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
		- ivantchoG
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
deen написа:...То е било 320 ама е сменен двигатвля...
Двигател..., глава... А какво е сменено?deen написа:Сега последно пасва или не 320 глава на 325мотор. Излъгал ли ме е или не момчето

".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

		Бате Сашо - Пази имената!

ati написа:DANIEL написа: съотношението между километраж и обортомер не се променя
има значение дали се запазва диаметъра на колелото - ако компенсираш по-големи джанти с по-ниски гуми ще се запази, но при 205/55 на 14 и 205/55 на 15 ще показва различно и грешно.
Ати
това исках да кажа

Bavarische Motor Werke
		
			24 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	


 
  






 
