проблем,същите признаци като развален дебитомер
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Стоян Тотев
-
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 3.02.2009
- Местоположение: Стара Загора
проблем,същите признаци като развален дебитомер
здравейте,преди 2 месеца си смених дебитомера с друг сега колатами ми прави подобни проблеми а в дебитомера съм сигурен защото си ги разменихме с един приятел и моята си остана с същия проблем а неговата не се промени към по-зле.Колата е Е46 1,9 118 коня.
.ПРЕДВАРИТЕЛНО БЛАГОДАРЯ



- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
- Стоян Тотев
-
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 3.02.2009
- Местоположение: Стара Загора
дависе понякога и сутрин докато загрее леко прекъсва,също така като смачкам газта докраи нещо я спира само да я върна милиметър пак продалжава да си набира нормално
- raduslaf
- ентусиаст
-
- Мнения: 901
- Регистриран на: 13.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i
Аз съм имал такъв проблем с един Ситроен.Тогава беше задръстен някакъв бензинов филтър.Като настъпиш газта рязко и просто спира да върви, като отпуснеш и се оправя.Смени се тоя филтър и се оправи.БМВ имат ли такива изобщо? 

- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
- raduslaf
- ентусиаст
-
- Мнения: 901
- Регистриран на: 13.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i
Сладур1 написа:всички коли имат филтри за горивото,приятел.raduslaf написа:Аз съм имал такъв проблем с един Ситроен.Тогава беше задръстен някакъв бензинов филтър.Като настъпиш газта рязко и просто спира да върви, като отпуснеш и се оправя.Смени се тоя филтър и се оправи.БМВ имат ли такива изобщо?
Да, разбира се.Аз не уточних за какво точно става дума.Тоя беше някаква съвсем елементарна джаджа, дето струваше 5 лева.Представляваше една пластмасова чашка вътре с един елементарен хартиен филтър.За такъв вид идеше реч дали изобщо има при БМВ, защото признавам - не знам как трябва да изглежда бензиновият филтър

Приятел - почти на 100% е дебитомер.
разкачи го - ако колата полудее след 3500 обборота - да знаеш от него е .
Иначе признаците са 1:1 с твоите - студена се дави над 3500 (първите 100-тина метра). Като е загряла - тъпче от 4000 до 6000.
По принцип го хванах на магистрала . На равно 318и по скоростомер ми прави 215 (реални 200). В моя случай повече от 180 неможеше. Разкачих дебитомера - оправи се, но се вдигна и разхода. Смених го с Бош (275 лева с отстъпка от Киров Бош) - всичко заспа.
Имаш предвид че е пълно с ментета дебитомери (китайските не ги броя) - загледай шестограмите с който е завит датчика на дебитомера и ще разбереш за какво говоря. Иначе всички са с холограмни лепенки, ...
По принцип дебитомер на диагностика не се хваща - но при мене даваше грешка 0171 (бедна смес) - от сумати време , но все сам си мислел че нещо горивен филтър или помпа не са наред. След като четох по руските сайтове - разбрах за нея.
По принцип дебитомера (говоря за конкретно нашия модел) - Бош са писали че има конструктивен дефект и реално след 60-80к км си заминава. И помни - редовна смяна на въздушният филтър. Не го ли сменяш - прецакваш геройски дебитомера.
Пробвай да го почистиш с спирт, но не и с спрей за почистване на карбуратори (както някой съветва) - с тях си прецакох моя.
разкачи го - ако колата полудее след 3500 обборота - да знаеш от него е .
Иначе признаците са 1:1 с твоите - студена се дави над 3500 (първите 100-тина метра). Като е загряла - тъпче от 4000 до 6000.
По принцип го хванах на магистрала . На равно 318и по скоростомер ми прави 215 (реални 200). В моя случай повече от 180 неможеше. Разкачих дебитомера - оправи се, но се вдигна и разхода. Смених го с Бош (275 лева с отстъпка от Киров Бош) - всичко заспа.
Имаш предвид че е пълно с ментета дебитомери (китайските не ги броя) - загледай шестограмите с който е завит датчика на дебитомера и ще разбереш за какво говоря. Иначе всички са с холограмни лепенки, ...
По принцип дебитомер на диагностика не се хваща - но при мене даваше грешка 0171 (бедна смес) - от сумати време , но все сам си мислел че нещо горивен филтър или помпа не са наред. След като четох по руските сайтове - разбрах за нея.
По принцип дебитомера (говоря за конкретно нашия модел) - Бош са писали че има конструктивен дефект и реално след 60-80к км си заминава. И помни - редовна смяна на въздушният филтър. Не го ли сменяш - прецакваш геройски дебитомера.
Пробвай да го почистиш с спирт, но не и с спрей за почистване на карбуратори (както някой съветва) - с тях си прецакох моя.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
И при мен е същото положение смених дебитомера с Бош и след един месец ми показа грешката Р0171 поведението и е същото както описва колегата Veskot. Аз се съмнявам, че може да е от дебитомера защото го смених скоро, но когато е студена колата забива при по рязко подаване на газ не може да мине 2000 оборота, когато загрее малко се подобрява но се движи там между 4000 и 6000 оборота.
Не знам какво да правя да се ръся пак 313 лв за дебитомер при положение, че новия е на 5000 км.
Иначе чистих дюзи, но не е от тях.
Не знам какво да правя да се ръся пак 313 лв за дебитомер при положение, че новия е на 5000 км.
Иначе чистих дюзи, но не е от тях.

- Стоян Тотев
-
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 3.02.2009
- Местоположение: Стара Загора
и с друг дебитомер ми прави същият проблем не е дебитомера със сигурност.Един приятел ме посъветва да избия катализатора.Вие на какво мнениесте 

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
колега не пипай катализатора аз съм със свален и на негово място има катализаторно гърне и проблемите ми са като твойте само ще стане по лошо. Имаш сонда след катализатора и става мазало като го свалиш двете сонди дават еднакви стойности и компа на колата записва грешки.
Явно с теб имаме един и същ проблем аз чистих дюзи смених горивен филтър + ланда сонда и съм с нов дебитомер но го прави кото твойта кола и вече 3-4 месеца не мога да открия проблема щом казваш че си пробвал с друг дебитомер мен ме съмнява някой от майсторите дето карах колата на диагностика да не ми го е сменили или да е дал някакъв дефект дебитомера.
Пиши ако си открил проблема
Явно с теб имаме един и същ проблем аз чистих дюзи смених горивен филтър + ланда сонда и съм с нов дебитомер но го прави кото твойта кола и вече 3-4 месеца не мога да открия проблема щом казваш че си пробвал с друг дебитомер мен ме съмнява някой от майсторите дето карах колата на диагностика да не ми го е сменили или да е дал някакъв дефект дебитомера.
Пиши ако си открил проблема

- ///M Body Shop
-
-
- Мнения: 421
- Регистриран на: 12.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39
Маркуча за картерните газове. Почти съм сигурен, моя проблем такаа се реши. С два дебитомера беше едно и също и накрая се оказа маркуча, смени го и си ок 

- chezari
- Потребител
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: 6.04.2007
- Местоположение: sofia
- Кара: куди на плувка
- Мечтае да кара: некви М - ки
martost написа:Маркуча за картерните газове. Почти съм сигурен, моя проблем такаа се реши. С два дебитомера беше едно и също и накрая се оказа маркуча, смени го и си ок
колега евала за тоя маркуч


- chezari
- Потребител
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: 6.04.2007
- Местоположение: sofia
- Кара: куди на плувка
- Мечтае да кара: некви М - ки
не съм сменил и филтър на картерните газовеchezari написа:martost написа:Маркуча за картерните газове. Почти съм сигурен, моя проблем такаа се реши. С два дебитомера беше едно и също и накрая се оказа маркуча, смени го и си ок
колега евала за тоя маркучсмених го и колата ми се пооправи, оборотите заспаха, но въпреки всичко имам същите проблеми колата забива и аванса и трака на ниски обороти. И аз съм сменил дебитомер и ланда дюзите са ми ок направо не знам вече, остава само бобина но не съм сигурен
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани