проблем,същите признаци като развален дебитомер

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори


Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 3.02.2009
Местоположение: Стара Загора

проблем,същите признаци като развален дебитомер

Мнение от Стоян Тотев » 07 Мар 2009, 20:18

здравейте,преди 2 месеца си смених дебитомера с друг сега колатами ми прави подобни проблеми а в дебитомера съм сигурен защото си ги разменихме с един приятел и моята си остана с същия проблем а неговата не се промени към по-зле.Колата е Е46 1,9 118 коня. :help: :help: :help: .ПРЕДВАРИТЕЛНО БЛАГОДАРЯ


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 07 Мар 2009, 20:26

Да беше казал по точно какви са ти проблемите :). Така няма кой да ти помогне


Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 3.02.2009
Местоположение: Стара Загора

Мнение от Стоян Тотев » 07 Мар 2009, 20:36

дависе понякога и сутрин докато загрее леко прекъсва,също така като смачкам газта докраи нещо я спира само да я върна милиметър пак продалжава да си набира нормално

ентусиаст
Аватар
Мнения: 901
Регистриран на: 13.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i

Мнение от raduslaf » 07 Мар 2009, 20:42

Аз съм имал такъв проблем с един Ситроен.Тогава беше задръстен някакъв бензинов филтър.Като настъпиш газта рязко и просто спира да върви, като отпуснеш и се оправя.Смени се тоя филтър и се оправи.БМВ имат ли такива изобщо? :)


Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 3.02.2009
Местоположение: Стара Загора

Мнение от Стоян Тотев » 07 Мар 2009, 20:48

всичките ми филтри са сменени преди 7000 км.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 848
Регистриран на: 21.10.2007
Кара: 320i 1999г.

Мнение от Сладур1 » 07 Мар 2009, 21:04

raduslaf написа:Аз съм имал такъв проблем с един Ситроен.Тогава беше задръстен някакъв бензинов филтър.Като настъпиш газта рязко и просто спира да върви, като отпуснеш и се оправя.Смени се тоя филтър и се оправи.БМВ имат ли такива изобщо? :)
всички коли имат филтри за горивото,приятел.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 08 Мар 2009, 1:48

Колега изчисти си дюзите ;) Ще се оправи ;)
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 901
Регистриран на: 13.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i

Мнение от raduslaf » 08 Мар 2009, 3:24

Сладур1 написа:
raduslaf написа:Аз съм имал такъв проблем с един Ситроен.Тогава беше задръстен някакъв бензинов филтър.Като настъпиш газта рязко и просто спира да върви, като отпуснеш и се оправя.Смени се тоя филтър и се оправи.БМВ имат ли такива изобщо? :)
всички коли имат филтри за горивото,приятел.


Да, разбира се.Аз не уточних за какво точно става дума.Тоя беше някаква съвсем елементарна джаджа, дето струваше 5 лева.Представляваше една пластмасова чашка вътре с един елементарен хартиен филтър.За такъв вид идеше реч дали изобщо има при БМВ, защото признавам - не знам как трябва да изглежда бензиновият филтър :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 26.09.2008

Мнение от veskot » 08 Мар 2009, 4:06

Приятел - почти на 100% е дебитомер.

разкачи го - ако колата полудее след 3500 обборота - да знаеш от него е .
Иначе признаците са 1:1 с твоите - студена се дави над 3500 (първите 100-тина метра). Като е загряла - тъпче от 4000 до 6000.
По принцип го хванах на магистрала . На равно 318и по скоростомер ми прави 215 (реални 200). В моя случай повече от 180 неможеше. Разкачих дебитомера - оправи се, но се вдигна и разхода. Смених го с Бош (275 лева с отстъпка от Киров Бош) - всичко заспа.
Имаш предвид че е пълно с ментета дебитомери (китайските не ги броя) - загледай шестограмите с който е завит датчика на дебитомера и ще разбереш за какво говоря. Иначе всички са с холограмни лепенки, ...

По принцип дебитомер на диагностика не се хваща - но при мене даваше грешка 0171 (бедна смес) - от сумати време , но все сам си мислел че нещо горивен филтър или помпа не са наред. След като четох по руските сайтове - разбрах за нея.

По принцип дебитомера (говоря за конкретно нашия модел) - Бош са писали че има конструктивен дефект и реално след 60-80к км си заминава. И помни - редовна смяна на въздушният филтър. Не го ли сменяш - прецакваш геройски дебитомера.

Пробвай да го почистиш с спирт, но не и с спрей за почистване на карбуратори (както някой съветва) - с тях си прецакох моя.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Мнение от oci » 08 Мар 2009, 18:54

И при мен е същото положение смених дебитомера с Бош и след един месец ми показа грешката Р0171 поведението и е същото както описва колегата Veskot. Аз се съмнявам, че може да е от дебитомера защото го смених скоро, но когато е студена колата забива при по рязко подаване на газ не може да мине 2000 оборота, когато загрее малко се подобрява но се движи там между 4000 и 6000 оборота.
Не знам какво да правя да се ръся пак 313 лв за дебитомер при положение, че новия е на 5000 км.
Иначе чистих дюзи, но не е от тях. :help:


Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 3.02.2009
Местоположение: Стара Загора

Мнение от Стоян Тотев » 08 Мар 2009, 23:22

и с друг дебитомер ми прави същият проблем не е дебитомера със сигурност.Един приятел ме посъветва да избия катализатора.Вие на какво мнениесте :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Мнение от oci » 09 Мар 2009, 0:29

колега не пипай катализатора аз съм със свален и на негово място има катализаторно гърне и проблемите ми са като твойте само ще стане по лошо. Имаш сонда след катализатора и става мазало като го свалиш двете сонди дават еднакви стойности и компа на колата записва грешки.
Явно с теб имаме един и същ проблем аз чистих дюзи смених горивен филтър + ланда сонда и съм с нов дебитомер но го прави кото твойта кола и вече 3-4 месеца не мога да открия проблема щом казваш че си пробвал с друг дебитомер мен ме съмнява някой от майсторите дето карах колата на диагностика да не ми го е сменили или да е дал някакъв дефект дебитомера.
Пиши ако си открил проблема :D


Аватар
Мнения: 421
Регистриран на: 12.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39

Мнение от ///M Body Shop » 09 Мар 2009, 0:50

Маркуча за картерните газове. Почти съм сигурен, моя проблем такаа се реши. С два дебитомера беше едно и също и накрая се оказа маркуча, смени го и си ок 8)
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 38
Регистриран на: 6.04.2007
Местоположение: sofia
Кара: куди на плувка
Мечтае да кара: некви М - ки

Мнение от chezari » 09 Мар 2009, 20:25

martost написа:Маркуча за картерните газове. Почти съм сигурен, моя проблем такаа се реши. С два дебитомера беше едно и също и накрая се оказа маркуча, смени го и си ок 8)

колега евала за тоя маркуч :clap: смених го и колата ми се пооправи, но въпреки всичко имам същите проблеми колата забива и аванса и трака на ниски обороти. И аз съм сменил дебитомер и ланда дюзите са ми ок направо не знам вече, остава само бобина но не съм сигурен :help:

Потребител
Аватар
Мнения: 38
Регистриран на: 6.04.2007
Местоположение: sofia
Кара: куди на плувка
Мечтае да кара: некви М - ки

Мнение от chezari » 09 Мар 2009, 20:57

chezari написа:
martost написа:Маркуча за картерните газове. Почти съм сигурен, моя проблем такаа се реши. С два дебитомера беше едно и също и накрая се оказа маркуча, смени го и си ок 8)

колега евала за тоя маркуч :clap: смених го и колата ми се пооправи, оборотите заспаха, но въпреки всичко имам същите проблеми колата забива и аванса и трака на ниски обороти. И аз съм сменил дебитомер и ланда дюзите са ми ок направо не знам вече, остава само бобина но не съм сигурен :help:
не съм сменил и филтър на картерните газове

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook