маслена помпа

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 13.03.2008
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е32 730

маслена помпа

Мнение от super_bojo » 07 Мар 2009, 0:26

колеги някой знае ли дали на м42 има регулатор за налягането на маслената помпа и евентуално какво трябва да се разкачи за да се извади картера :D :D :D а и каде се намира тоя регулатор ако има

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 26.07.2008
Местоположение: Ст.Загора
Пол: Мъж

Мнение от dangerous » 07 Мар 2009, 1:10

Има колега
предпазен клапан(пружина и съчма) който при определено налягане се отваря и маслото се връща обратно в картера.
А защо искаш да го бараш дай малко инфо да видим какво става :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 07 Мар 2009, 10:47

Колегата в предния коментар е обяснил за помпата , а за свалянето на картера , ще ти кажа , че трябва да го освободиш от към скоростната кутия и от към двигателя. Освен това се налага двигателя да се повдигне леко на горе , също ще е необходимо по някакъв начин да се подсигурни двигателя , за да не климне на страна (че тогава става страшно , заминава трансмисията директно.... ).
Последна промяна metodi80 на 07 Мар 2009, 10:50, променена общо 2 пъти

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 26.07.2008
Местоположение: Ст.Загора
Пол: Мъж

Мнение от dangerous » 07 Мар 2009, 10:48

metodi80 написа:Колегата в предния коментар е обяснил за помпата , а за свалянето на картера , ще ти кажа , че трябва да го освободиш от към скоростната кутия и от към двигателя. Освен това се налага двигателя да се повдигне леко на горе , също ще е необходимо по някакъв начин да се подсигурни двигателя , за да не климне на страна (че тогава става страшно , заминава трансмисията директно....).
:yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 13.03.2008
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е32 730

Мнение от super_bojo » 07 Мар 2009, 14:22

Колеги мерси за инфото, но ме интересува дали мога да увелича налягането на помпата, защото ми хлопат повдигачите (а са чисто нови).

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 26.07.2008
Местоположение: Ст.Загора
Пол: Мъж

Мнение от dangerous » 07 Мар 2009, 16:21

можеш колега
първо отиди някъде да ти измерят налягането на системата на празен ход и на средни обороти сравняваш според модела на мотора какви стойности предписва производителя.
И вече почваме с номерата.
1.с какво масло работи мотора-рядко масло=понижено налягане!!!
2Сменяш въпросната пружина с по твърда от нея= по късно отваряне на клапана=по високо налягане.
3.Подлагаш под старата пружина шайби за постигане на горния ефект.
(това съм го правил на ладичката :twisted: ама това е BMW)
4.Промиваш маслената система с някви буламачи дето ги продават навсякаде.
5.Сменяш маслената си помпа.
Има и още ама стига ти толкова за сега.Ако има нещо питай.
:yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 13.03.2008
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е32 730

Мнение от super_bojo » 07 Мар 2009, 18:34

значи колата сам я зазимил та не мога да ходя да ми измерят налягането ,с 15в40 минерално съм смених го с по гъсто че с магнатека барабаниста под капака беше много зъл са е по добре ма пак си хлопа, а колега знаеш ли как се зацепват валовете на ис един вид каде са му белезите на тоя мотор че не мога да ги видя и ако имаш инфо за тоя инстумент дето се използва за хващане на разпр. валове че лятото си свалих главата и после се наложи да карам колата да я зглабя един маистор . жигулата я бях направил часовник ма тая двувалка :banghead: :banghead:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 26.07.2008
Местоположение: Ст.Загора
Пол: Мъж

Мнение от dangerous » 07 Мар 2009, 20:14

и какво стана мастера сглоби ли я или така си я търкаляш :shock:
а и лампата на маслото к'во става с нея :!:
еи тука има инфото http://picbg.net/img.php?file=ea41f5a13645e591.png

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 13.03.2008
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е32 730

Мнение от super_bojo » 07 Мар 2009, 20:51

то при първото сглабяне от мен мотора почна да пуши сега не пуши ма малко тресе в ниските и си мисля да си фиксна валовете сам да сам сигурен че не е от тва,днес купих крик и утре утивам да свалям картера ,сега гледах аутодата (тая програма я имам от бая време ма кой да прочете),тоя инструмент за валовете ше пробвам сам да го сглобя ,тва дет блокира маховика и него имам един стар хидр. обтегач него ше го направя твърд че по саитове при зацепването ползват едно инстуменче дето играе роля на механичен регулируем обт. та колега кажи дали се ориентирам правилно по схемата 1.блокирам маховика с едната джаджа (така един вид к.вал е на 0 градуса) 2.слагам другата джаджа и така намествам и валовете на 0 гр. 3. слагам обтегача на веригата да обере луфта на веригата и стягам винчетата на колелцата на валовете (ако имам разтегнета леко верига тия стрелкичките маи ше доидат малко в ляво ) . ако някаде баркам колега моля да ме поправиш мерси :) :) :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 26.07.2008
Местоположение: Ст.Загора
Пол: Мъж

Мнение от dangerous » 07 Мар 2009, 21:29

добре си се насочил и след като сглобиш всичко правиш 2 Оборота на коляновия вал и гледаш белезите дали си съвпадат както при сглобяването и си ти. :twisted:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 13.03.2008
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е32 730

Мнение от super_bojo » 07 Мар 2009, 22:30

мерси на всички за инфото

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook