маслена помпа
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- super_bojo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 13.03.2008
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е32 730
маслена помпа
колеги някой знае ли дали на м42 има регулатор за налягането на маслената помпа и евентуално какво трябва да се разкачи за да се извади картера
а и каде се намира тоя регулатор ако има



- dangerous
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 26.07.2008
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
Има колега
предпазен клапан(пружина и съчма) който при определено налягане се отваря и маслото се връща обратно в картера.
А защо искаш да го бараш дай малко инфо да видим какво става
предпазен клапан(пружина и съчма) който при определено налягане се отваря и маслото се връща обратно в картера.
А защо искаш да го бараш дай малко инфо да видим какво става

- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Колегата в предния коментар е обяснил за помпата , а за свалянето на картера , ще ти кажа , че трябва да го освободиш от към скоростната кутия и от към двигателя. Освен това се налага двигателя да се повдигне леко на горе , също ще е необходимо по някакъв начин да се подсигурни двигателя , за да не климне на страна (че тогава става страшно , заминава трансмисията директно.... ).
Последна промяна metodi80 на 07 Мар 2009, 10:50, променена общо 2 пъти
- dangerous
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 26.07.2008
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
metodi80 написа:Колегата в предния коментар е обяснил за помпата , а за свалянето на картера , ще ти кажа , че трябва да го освободиш от към скоростната кутия и от към двигателя. Освен това се налага двигателя да се повдигне леко на горе , също ще е необходимо по някакъв начин да се подсигурни двигателя , за да не климне на страна (че тогава става страшно , заминава трансмисията директно....).

- super_bojo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 13.03.2008
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е32 730
Колеги мерси за инфото, но ме интересува дали мога да увелича налягането на помпата, защото ми хлопат повдигачите (а са чисто нови).
- dangerous
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 26.07.2008
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
можеш колега
първо отиди някъде да ти измерят налягането на системата на празен ход и на средни обороти сравняваш според модела на мотора какви стойности предписва производителя.
И вече почваме с номерата.
1.с какво масло работи мотора-рядко масло=понижено налягане!!!
2Сменяш въпросната пружина с по твърда от нея= по късно отваряне на клапана=по високо налягане.
3.Подлагаш под старата пружина шайби за постигане на горния ефект.
(това съм го правил на ладичката
ама това е BMW)
4.Промиваш маслената система с някви буламачи дето ги продават навсякаде.
5.Сменяш маслената си помпа.
Има и още ама стига ти толкова за сега.Ако има нещо питай.

първо отиди някъде да ти измерят налягането на системата на празен ход и на средни обороти сравняваш според модела на мотора какви стойности предписва производителя.
И вече почваме с номерата.
1.с какво масло работи мотора-рядко масло=понижено налягане!!!
2Сменяш въпросната пружина с по твърда от нея= по късно отваряне на клапана=по високо налягане.
3.Подлагаш под старата пружина шайби за постигане на горния ефект.
(това съм го правил на ладичката

4.Промиваш маслената система с някви буламачи дето ги продават навсякаде.
5.Сменяш маслената си помпа.
Има и още ама стига ти толкова за сега.Ако има нещо питай.

- super_bojo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 13.03.2008
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е32 730
значи колата сам я зазимил та не мога да ходя да ми измерят налягането ,с 15в40 минерално съм смених го с по гъсто че с магнатека барабаниста под капака беше много зъл са е по добре ма пак си хлопа, а колега знаеш ли как се зацепват валовете на ис един вид каде са му белезите на тоя мотор че не мога да ги видя и ако имаш инфо за тоя инстумент дето се използва за хващане на разпр. валове че лятото си свалих главата и после се наложи да карам колата да я зглабя един маистор . жигулата я бях направил часовник ма тая двувалка



- dangerous
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 26.07.2008
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
и какво стана мастера сглоби ли я или така си я търкаляш
а и лампата на маслото к'во става с нея
еи тука има инфото http://picbg.net/img.php?file=ea41f5a13645e591.png

а и лампата на маслото к'во става с нея

еи тука има инфото http://picbg.net/img.php?file=ea41f5a13645e591.png
- super_bojo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 13.03.2008
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е32 730
то при първото сглабяне от мен мотора почна да пуши сега не пуши ма малко тресе в ниските и си мисля да си фиксна валовете сам да сам сигурен че не е от тва,днес купих крик и утре утивам да свалям картера ,сега гледах аутодата (тая програма я имам от бая време ма кой да прочете),тоя инструмент за валовете ше пробвам сам да го сглобя ,тва дет блокира маховика и него имам един стар хидр. обтегач него ше го направя твърд че по саитове при зацепването ползват едно инстуменче дето играе роля на механичен регулируем обт. та колега кажи дали се ориентирам правилно по схемата 1.блокирам маховика с едната джаджа (така един вид к.вал е на 0 градуса) 2.слагам другата джаджа и така намествам и валовете на 0 гр. 3. слагам обтегача на веригата да обере луфта на веригата и стягам винчетата на колелцата на валовете (ако имам разтегнета леко верига тия стрелкичките маи ше доидат малко в ляво ) . ако някаде баркам колега моля да ме поправиш мерси




- dangerous
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 26.07.2008
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
добре си се насочил и след като сглобиш всичко правиш 2 Оборота на коляновия вал и гледаш белезите дали си съвпадат както при сглобяването и си ти. 

- super_bojo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 13.03.2008
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е32 730
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани