спирачки .................съвет???? 2ра част

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 06 Мар 2009, 20:38

Nikolay1 написа: Има и един друг интересен момент с баланса на спирачното усилие между предните и задните колела особено при Е36 и предшествениците.. ;)


В смисъл? и какъв сетъп накладки/дискове са тия в галерията ти? каква спирачна течност ползваш също не забравяй да кажеш

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 267
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: Търговище

Мнение от archie » 06 Мар 2009, 21:29

Хубаво е да си с по големи спирачки но на тея ис-ки трябват ли ви?
При положение че заводско 328 е със същите спирачки ,по добре помислете за окачване и хубави гуми няма как да спрете с галоши аз от както карам колата с 17-ки и 18-ки джанти проблем с спирането нямам!(освен ако не се кара колата на писта тогава си трябват по големи)

Кой кашля?
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 28.04.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: D779676

Мнение от Nikolay1 » 06 Мар 2009, 21:40

В галерията ми са времянки стойкаджииски :D , че оригиналните бяха свършили, пък тея ми изпаднаха. Иначе са с оригиналния размер, но по-леки и засега съм доволен (не съм оставал без спирачки) накладки феродо премиер или примиъм не помня вече как се водеше модела и не ми се слиза сега до гаража да видя, спирачна течност на Мотул има доста читави модели с висока температура на кипене и като цяло това е един доста приличен сетъп за всекидневка (няколкото пъти които съм карал на Калояново също не съм имал проблем със спирачките).
А за баланса фабричния мисля беше нещо от рода на 68/32 или 69/31, че не ми се търси сега и смяната на размера на дисковете/апаратите, накладките или дори широчината на гумите - предни/задни го променят. Прехвърлянето на комплект спирачки от един модел на друг също не е гаранция за запазване на баланса, както и оригиналните на М3 сложени върху нормална Е36 (ако не се прехвърли сервоусилвателя). Ако потърсиш из нета може да намериш и повече полезна информация, че на мен не ми се пише повече в момента :)
Be poZer, ride HoreX, drink 4oreX!
Oня русия

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 07 Мар 2009, 10:49

Айде още някой да пита защо са ни на сток ис-ки по-добри спирачки :evil:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 07 Мар 2009, 12:40

стан написа:Айде още някой да пита защо са ни на сток ис-ки по-добри спирачки :evil:


Да и на мен ми е било интересно, толко ли много бега :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2377
Регистриран на: 10.04.2008
Местоположение: СА
Кара: м си...

Мнение от plradev » 07 Мар 2009, 12:48

///peter написа:
стан написа:Айде още някой да пита защо са ни на сток ис-ки по-добри спирачки :evil:


Да и на мен ми е било интересно, толко ли много бега :mhihi:


Абе ако трябва да съм честен и аз не съм очарован от спирачките на Е36 :roll: .Става съпрос за екстремно спиране... А аз колегата ,които спомена,че със 17" и 18" спира по добре...аз разлики в спирането със 17 и 15 цола гуми не усещам...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 07 Мар 2009, 14:50

plradev написа:
///peter написа:
стан написа:Айде още някой да пита защо са ни на сток ис-ки по-добри спирачки :evil:


Да и на мен ми е било интересно, толко ли много бега :mhihi:


Абе ако трябва да съм честен и аз не съм очарован от спирачките на Е36 :roll: .Става съпрос за екстремно спиране... А аз колегата ,които спомена,че със 17" и 18" спира по добре...аз разлики в спирането със 17 и 15 цола гуми не усещам...

Колега в сравнение с кое Е36 не спира добре в сток вариант :shock:
Аз БМВ с лоши спирачки не съм карал, просто винаги са си добри и доста добре прецизирани към купето,мотора и т.н.
Карал съм и Е36 с барабанни спирачки и пак спираше идеално :confused:
Инвестирайте в хубави нови гуми като за начало,
качествени накладки и нови (не е задължително по-големи) дискове и тогава ще видите какво се наричат спирачки ;)
ПП: интересно е това за спирачната течност, което колегата по-горе препоръча. Може да го пробвам като дойде време за пролетното обслужване, но мисля че ДОТа трябва да си е по-каталог... повисокия дот, (темп. на кипене ) незнам дали ще спомогне...
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 07 Мар 2009, 15:47

качеството на форума е безобразно ниско... хора или малоумни или правещи се на малоумни. ИС-а си бега достатъчно за да изпадне в доста неприятни ситуации, за които сток спирачките не са му достатъчни. Стига ти някой на магистралата да изскочи пред тебе със 110 докато ти си със не много - примерно 150, за да се убеди всеки в моите думи. Не спира толкова зле и в града общо взето е достатъчно но определено има място за подобрение. Като така и така ще сменям дискове и накладки, защо да не дам още 150лв и да си сложа по-хубави които малко или много ще подобрят положението ? На който са му достатъчни да си кара сток варианта и да не се обажда

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2377
Регистриран на: 10.04.2008
Местоположение: СА
Кара: м си...

Мнение от plradev » 07 Мар 2009, 16:53

kriso85 написа:
plradev написа:
///peter написа:
стан написа:.....


......


Абе ако трябва да съм честен и аз не съм очарован от спирачките на Е36 :roll: .Става съпрос за екстремно спиране... А аз колегата ,които спомена,че със 17" и 18" спира по добре...аз разлики в спирането със 17 и 15 цола гуми не усещам...

Колега в сравнение с кое Е36 не спира добре в сток вариант :shock:
Аз БМВ с лоши спирачки не съм карал, просто винаги са си добри и доста добре прецизирани към купето,мотора и т.н.
Карал съм и Е36 с барабанни спирачки и пак спираше идеално :confused:
Инвестирайте в хубави нови гуми като за начало,
качествени накладки и нови (не е задължително по-големи) дискове и тогава ще видите какво се наричат спирачки ;)
ПП: интересно е това за спирачната течност, което колегата по-горе препоръча. Може да го пробвам като дойде време за пролетното обслужване, но мисля че ДОТа трябва да си е по-каталог... повисокия дот, (темп. на кипене ) незнам дали ще спомогне...


Значи по твоя съвет трябва да пробвам със сликове?! :roll: Повече няма какво да коментирам за гумите..!!

Не съм казл,че Е36 не спира...спира си...Със Ис съм и не твърдя,че е мега ускоритела на пътя ,за да му трябват адските спортни спирачки...Просто в критични спрания не съм усетил спрачното усилие,което са оказвали други сток коли крани от мен...Споделих лчното си наблдение прото ..!! Да не изопачаваме темата в това колко бегат ИС-овете,щото заем,че не бегат ;)

Човека иска да си ъпгрейдне спирачната система и в това няма нищо лошо..и аз бих го направил,затова следя темата :)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 13.03.2008
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е32 730

Мнение от super_bojo » 07 Мар 2009, 17:44

колеги искам да допълня че и самата абс помпа е от значение помпите след 94 са с по къси интервали на абс-а и разликата е голяма

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 164
Регистриран на: 20.03.2007
Местоположение: ASENOVGRAD
Пол: Мъж
Кара: на магия

Мнение от rango » 07 Мар 2009, 19:08

ако говорим за екстремно каране,абс няма работа в коша на една бегачка,от личен опит казвам че всички шибани е36-ци при душманско каране НЕ спират тогава когато трябва,твьрдо ЗА за 17'' джанти с дискове 332/32 с 8 бутални апарати,ако е ежедневката на колегата и не му тряа за чальми по пистови участьци,да си кара с сток спирачки 8)
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

НЕ Е МНОГО ВАЖНО КОЛКО ТИ Е МОЩНА КОЛАТА ПО ВАЖНО Е КОЛКО ТИ Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 369
Регистриран на: 17.03.2005
Пол: Мъж
Кара: '13 530D F07

Мнение от izzzo » 08 Мар 2009, 18:36

пичове, като не върви ИС-а тва значи ли че не трябва и да спира. Щото за мене спирачките не са му силна страна. Брат ми има А4 комби 2.6, върви колкото ис-ката( или по-точно- същия куц кон), обаче има два пъти по-добри спирачки. Така, че колега ако можеш да си намериш 330 -скови апарати за отпред и от 328 за отзад, не се замисляй. Аз си намерих комплект 330-скови апарати, ама нещо световната финансова криза достигна и до моя джоб, та не знам кога ще смогна да ги сложа.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 217
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: Под е30 ката
Пол: Мъж
Кара: e30 //M42 power е39 525 tds Touring

Мнение от SammY » 08 Мар 2009, 18:49

Колеги изхвърлете тоя АБС и ще се учудите как ви спират колите ....
Добрите гуми и свежи накладки са задължителни ... ;)
п.п ако имате визможност за по големи и по бутални ами даваите смело няма да згрешите ма АБС тряа да няма иначе .....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 08 Мар 2009, 19:21

SammY написа:Колеги изхвърлете тоя АБС и ще се учудите как ви спират колите ....


Все още ли има хора, които мислят, че АБС помага за по- бързо спиране :shock:
Да, естествено, че ако си добър шофьор с известно провлачване на гумите колата ще спира по-бързо. Но ако се наложи да спираш и завиваш едновременно АБС-а помага на 90% от тези, които се мислят за добри шофьори да останат на пътя. На мокър път този процент става почти 100. Освен това, ако имаш късмета с висока скорост да провлачиш гумите малко повечко и да останеш жив след това щото не си излязъл от пътя, то тези гуми ще са вече за боклука ;)
Всяко едно БМВ, което съм карал спира достатъчно добре ако караш разумно. Ако често ти се налага да намаляваш рязко скоростта си със 50- 60 и повече км, то значи караш глупаво и не можеш да преценяваш ситуацията на пътя. Естествено, винаги има шанса да се случи ситуация над която нямаш контрол и за която нямаш вина и ако си с по-силни спирачки би я избегнал. Аз лично за това карам с 325мм дискове. Винаги остава възможността обаче и от по-сложна ситуация... в някои случаи въпрос на късмет.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 217
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: Под е30 ката
Пол: Мъж
Кара: e30 //M42 power е39 525 tds Touring

Мнение от SammY » 08 Мар 2009, 21:35

Колега в твоя случаи и аз бих си оставил АБС щот бая маховик си сложил + големите гуми колата трябва да спира като луда :D и само при по агресивно каране да си махам бушончето , тва за мен е наи добрия варянт другото е компромис, но се пак всеки сам си решава

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook