спирачки .................съвет???? 2ра част
Модератор: bum_bum
54 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Nikolay1 написа: Има и един друг интересен момент с баланса на спирачното усилие между предните и задните колела особено при Е36 и предшествениците..
В смисъл? и какъв сетъп накладки/дискове са тия в галерията ти? каква спирачна течност ползваш също не забравяй да кажеш
Хубаво е да си с по големи спирачки но на тея ис-ки трябват ли ви?
При положение че заводско 328 е със същите спирачки ,по добре помислете за окачване и хубави гуми няма как да спрете с галоши аз от както карам колата с 17-ки и 18-ки джанти проблем с спирането нямам!(освен ако не се кара колата на писта тогава си трябват по големи)
При положение че заводско 328 е със същите спирачки ,по добре помислете за окачване и хубави гуми няма как да спрете с галоши аз от както карам колата с 17-ки и 18-ки джанти проблем с спирането нямам!(освен ако не се кара колата на писта тогава си трябват по големи)
- Nikolay1
- Кой кашля?
-
- Мнения: 1062
- Регистриран на: 28.04.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: D779676
В галерията ми са времянки стойкаджииски
, че оригиналните бяха свършили, пък тея ми изпаднаха. Иначе са с оригиналния размер, но по-леки и засега съм доволен (не съм оставал без спирачки) накладки феродо премиер или примиъм не помня вече как се водеше модела и не ми се слиза сега до гаража да видя, спирачна течност на Мотул има доста читави модели с висока температура на кипене и като цяло това е един доста приличен сетъп за всекидневка (няколкото пъти които съм карал на Калояново също не съм имал проблем със спирачките).
А за баланса фабричния мисля беше нещо от рода на 68/32 или 69/31, че не ми се търси сега и смяната на размера на дисковете/апаратите, накладките или дори широчината на гумите - предни/задни го променят. Прехвърлянето на комплект спирачки от един модел на друг също не е гаранция за запазване на баланса, както и оригиналните на М3 сложени върху нормална Е36 (ако не се прехвърли сервоусилвателя). Ако потърсиш из нета може да намериш и повече полезна информация, че на мен не ми се пише повече в момента

А за баланса фабричния мисля беше нещо от рода на 68/32 или 69/31, че не ми се търси сега и смяната на размера на дисковете/апаратите, накладките или дори широчината на гумите - предни/задни го променят. Прехвърлянето на комплект спирачки от един модел на друг също не е гаранция за запазване на баланса, както и оригиналните на М3 сложени върху нормална Е36 (ако не се прехвърли сервоусилвателя). Ако потърсиш из нета може да намериш и повече полезна информация, че на мен не ми се пише повече в момента

Be poZer, ride HoreX, drink 4oreX!
Oня русия
Oня русия
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
стан написа:Айде още някой да пита защо са ни на сток ис-ки по-добри спирачки
Да и на мен ми е било интересно, толко ли много бега

- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
///peter написа:стан написа:Айде още някой да пита защо са ни на сток ис-ки по-добри спирачки
Да и на мен ми е било интересно, толко ли много бега
Абе ако трябва да съм честен и аз не съм очарован от спирачките на Е36


- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
plradev написа:///peter написа:стан написа:Айде още някой да пита защо са ни на сток ис-ки по-добри спирачки
Да и на мен ми е било интересно, толко ли много бега
Абе ако трябва да съм честен и аз не съм очарован от спирачките на Е36.Става съпрос за екстремно спиране... А аз колегата ,които спомена,че със 17" и 18" спира по добре...аз разлики в спирането със 17 и 15 цола гуми не усещам...
Колега в сравнение с кое Е36 не спира добре в сток вариант

Аз БМВ с лоши спирачки не съм карал, просто винаги са си добри и доста добре прецизирани към купето,мотора и т.н.
Карал съм и Е36 с барабанни спирачки и пак спираше идеално

Инвестирайте в хубави нови гуми като за начало,
качествени накладки и нови (не е задължително по-големи) дискове и тогава ще видите какво се наричат спирачки

ПП: интересно е това за спирачната течност, което колегата по-горе препоръча. Може да го пробвам като дойде време за пролетното обслужване, но мисля че ДОТа трябва да си е по-каталог... повисокия дот, (темп. на кипене ) незнам дали ще спомогне...
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
качеството на форума е безобразно ниско... хора или малоумни или правещи се на малоумни. ИС-а си бега достатъчно за да изпадне в доста неприятни ситуации, за които сток спирачките не са му достатъчни. Стига ти някой на магистралата да изскочи пред тебе със 110 докато ти си със не много - примерно 150, за да се убеди всеки в моите думи. Не спира толкова зле и в града общо взето е достатъчно но определено има място за подобрение. Като така и така ще сменям дискове и накладки, защо да не дам още 150лв и да си сложа по-хубави които малко или много ще подобрят положението ? На който са му достатъчни да си кара сток варианта и да не се обажда
- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
kriso85 написа:plradev написа:///peter написа:стан написа:.....
......
Абе ако трябва да съм честен и аз не съм очарован от спирачките на Е36.Става съпрос за екстремно спиране... А аз колегата ,които спомена,че със 17" и 18" спира по добре...аз разлики в спирането със 17 и 15 цола гуми не усещам...
Колега в сравнение с кое Е36 не спира добре в сток вариант![]()
Аз БМВ с лоши спирачки не съм карал, просто винаги са си добри и доста добре прецизирани към купето,мотора и т.н.
Карал съм и Е36 с барабанни спирачки и пак спираше идеално![]()
Инвестирайте в хубави нови гуми като за начало,
качествени накладки и нови (не е задължително по-големи) дискове и тогава ще видите какво се наричат спирачки![]()
ПП: интересно е това за спирачната течност, което колегата по-горе препоръча. Може да го пробвам като дойде време за пролетното обслужване, но мисля че ДОТа трябва да си е по-каталог... повисокия дот, (темп. на кипене ) незнам дали ще спомогне...
Значи по твоя съвет трябва да пробвам със сликове?!

Не съм казл,че Е36 не спира...спира си...Със Ис съм и не твърдя,че е мега ускоритела на пътя ,за да му трябват адските спортни спирачки...Просто в критични спрания не съм усетил спрачното усилие,което са оказвали други сток коли крани от мен...Споделих лчното си наблдение прото ..!! Да не изопачаваме темата в това колко бегат ИС-овете,щото заем,че не бегат

Човека иска да си ъпгрейдне спирачната система и в това няма нищо лошо..и аз бих го направил,затова следя темата


- super_bojo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 13.03.2008
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е32 730
колеги искам да допълня че и самата абс помпа е от значение помпите след 94 са с по къси интервали на абс-а и разликата е голяма
- rango
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 164
- Регистриран на: 20.03.2007
- Местоположение: ASENOVGRAD
- Пол: Мъж
- Кара: на магия
ако говорим за екстремно каране,абс няма работа в коша на една бегачка,от личен опит казвам че всички шибани е36-ци при душманско каране НЕ спират тогава когато трябва,твьрдо ЗА за 17'' джанти с дискове 332/32 с 8 бутални апарати,ако е ежедневката на колегата и не му тряа за чальми по пистови участьци,да си кара с сток спирачки 





НЕ Е МНОГО ВАЖНО КОЛКО ТИ Е МОЩНА КОЛАТА ПО ВАЖНО Е КОЛКО ТИ Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!
пичове, като не върви ИС-а тва значи ли че не трябва и да спира. Щото за мене спирачките не са му силна страна. Брат ми има А4 комби 2.6, върви колкото ис-ката( или по-точно- същия куц кон), обаче има два пъти по-добри спирачки. Така, че колега ако можеш да си намериш 330 -скови апарати за отпред и от 328 за отзад, не се замисляй. Аз си намерих комплект 330-скови апарати, ама нещо световната финансова криза достигна и до моя джоб, та не знам кога ще смогна да ги сложа.
- SammY
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 217
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: Под е30 ката
- Пол: Мъж
- Кара: e30 //M42 power е39 525 tds Touring
Колеги изхвърлете тоя АБС и ще се учудите как ви спират колите ....
Добрите гуми и свежи накладки са задължителни ...
п.п ако имате визможност за по големи и по бутални ами даваите смело няма да згрешите ма АБС тряа да няма иначе .....
Добрите гуми и свежи накладки са задължителни ...

п.п ако имате визможност за по големи и по бутални ами даваите смело няма да згрешите ма АБС тряа да няма иначе .....
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
SammY написа:Колеги изхвърлете тоя АБС и ще се учудите как ви спират колите ....
Все още ли има хора, които мислят, че АБС помага за по- бързо спиране

Да, естествено, че ако си добър шофьор с известно провлачване на гумите колата ще спира по-бързо. Но ако се наложи да спираш и завиваш едновременно АБС-а помага на 90% от тези, които се мислят за добри шофьори да останат на пътя. На мокър път този процент става почти 100. Освен това, ако имаш късмета с висока скорост да провлачиш гумите малко повечко и да останеш жив след това щото не си излязъл от пътя, то тези гуми ще са вече за боклука

Всяко едно БМВ, което съм карал спира достатъчно добре ако караш разумно. Ако често ти се налага да намаляваш рязко скоростта си със 50- 60 и повече км, то значи караш глупаво и не можеш да преценяваш ситуацията на пътя. Естествено, винаги има шанса да се случи ситуация над която нямаш контрол и за която нямаш вина и ако си с по-силни спирачки би я избегнал. Аз лично за това карам с 325мм дискове. Винаги остава възможността обаче и от по-сложна ситуация... в някои случаи въпрос на късмет.
- SammY
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 217
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: Под е30 ката
- Пол: Мъж
- Кара: e30 //M42 power е39 525 tds Touring
Колега в твоя случаи и аз бих си оставил АБС щот бая маховик си сложил + големите гуми колата трябва да спира като луда
и само при по агресивно каране да си махам бушончето , тва за мен е наи добрия варянт другото е компромис, но се пак всеки сам си решава

54 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани