Пак кобилици,Защо?

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 176
Регистриран на: 9.09.2003
Местоположение: София

Пак кобилици,Защо?

Мнение от kalin » 25 Фев 2005, 12:16

В сряда вечер 1-ваааааа,2-раааааа,5000оборота и жестоки звуци от към мотора съчетани с рязък спад на мощността, и си викам ле ле леле,а мотора е след ремонт :mhihi: :mhihi: пощорях,взех малкото ключе и за 10мин. капака на клапаните на тротоара,гледам и се чудя пак кобилички ма.ка им метална :mhihi: :mhihi: чупи на изпускателните клапани защо?
благодаря за мненията ви !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 482
Регистриран на: 2.06.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Zik » 25 Фев 2005, 17:23

Може да има криви клапани

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 317
Регистриран на: 11.02.2005
Местоположение: СОФИЯ

Мнение от vili » 25 Фев 2005, 17:23

Калине пак ли бе.Дебелия какво каза

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 25 Фев 2005, 18:35

Кофти дистрибуторна капачка :shock: :idea:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 7.12.2004
Местоположение: София

Мнение от Добрия » 26 Фев 2005, 0:49

Това се получава при недобро пълнене на хидравличните повдигачи и оттам при рязко покачване на оборотите - удар, който го поемат кобилиците. Първо заминават на изпускателните клапани, защото хлабината е по-голяма при незагрят мотор.

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 26 Фев 2005, 4:34

Добрия написа:Това се получава при недобро пълнене на хидравличните повдигачи и оттам при рязко покачване на оборотите - удар, който го поемат кобилиците. Първо заминават на изпускателните клапани, защото хлабината е по-голяма при незагрят мотор.


На М20??? :shock:
Тва да не е Опел :)
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 317
Регистриран на: 11.02.2005
Местоположение: СОФИЯ

Мнение от vili » 26 Фев 2005, 8:07

Абе момчета,хич не разбирам тоя"ДОБРИЯ" защо се изказва неподготвен за какви хидравлични повдигачи говори :confused: момчето има проблем а тоя специалист му пълни главата с глупости

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 29.03.2004

Мнение от E34 520i » 26 Фев 2005, 20:50

brato mnoo natqga6 klapanite i za tva i az sam 4upil na 520kata na 5 cilindar ama maistora deto q karax da gi legulira gi nategnal mnoo i ........
:confused: ta vikam ostavi gi po xlabavi toi ato zagree motora i 6a se opravqt :mhihi: ina4e tova 4upene se pou4ava ot dvoinata prujina na klapana i kogato toi e mnoo nategnat se polu4ava nekav rezonans i 4upi kobilicata :uups: nepriqtno ama fakt taka 4e ......


sorry za latinicata pod linux e kluba i nema fonetika :(
BMW Мноооо Яки.............
Не карайте BMW-тата си бавно ЗА ДА НЕ ЗАЦАПАТ СВЕЩИТЕ!!!!!!!!!!

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 26 Фев 2005, 21:06

E34 520i написа:brato mnoo natqga6 klapanite i za tva i az sam 4upil na 520kata na 5 cilindar ama maistora deto q karax da gi legulira gi nategnal mnoo i ........
:confused: ta vikam ostavi gi po xlabavi toi ato zagree motora i 6a se opravqt :mhihi: ina4e tova 4upene se pou4ava ot dvoinata prujina na klapana i kogato toi e mnoo nategnat se polu4ava nekav rezonans i 4upi kobilicata :uups: nepriqtno ama fakt taka 4e ......


sorry za latinicata pod linux e kluba i nema fonetika :(
е, тогава ти е простено :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 29.03.2004

Мнение от E34 520i » 27 Фев 2005, 17:57

е пак и беше студена и имаше трагване от място на изключвател :mhihi: :mhihi:
BMW Мноооо Яки.............
Не карайте BMW-тата си бавно ЗА ДА НЕ ЗАЦАПАТ СВЕЩИТЕ!!!!!!!!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 7.12.2004
Местоположение: София

Мнение от Добрия » 27 Фев 2005, 23:46

Споко пичове, не видях че мотора е М20, трябва да гледам повече за в бъдеще, извинявам се. :uups: Исках да помогна и помислих че е М40 - карах такова 3.5 години.

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 26.02.2005

Мнение от Haynes » 28 Фев 2005, 1:17

Според мен е желателно да се провери зацепването на ангренажа !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 317
Регистриран на: 11.02.2005
Местоположение: СОФИЯ

Мнение от vili » 28 Фев 2005, 3:08

Доколкото знам след ремонта не е правил нов реглаж на клапаните,така че няма логика да е от стегнати клапани,за други марки коли знам че клапаните се натягат но за BMW знам точно обратното че отхлабват а при хлабави клапани няма причина да чупи кобилици,според мен и това с ремака отпада защото ако е зацепен неправилно ще счупи кобилицата още през парвият час,има вариант да е бил хлабав ремака и като е видял много зор да е прескочил някой зъб или да е еб..н ремака и да е оронил забците.а аз си сложих двойни пружини и засега всичко е наред,вазможно е да им е дошло времето на тия кобилици.това е мое мнение и не искам да ангажирам никой

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 176
Регистриран на: 9.09.2003
Местоположение: София

Мнение от kalin » 28 Фев 2005, 11:57

благодаря на всички за мненията!!

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook