Вакум маркуч /ОБОРОТИ/ М43 Б19
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- spower
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1504
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
Вакум маркуч /ОБОРОТИ/ М43 Б19
колеги пускам нова тема, но тя е пряко свързана с темата за оборотите при М43Б19 днес се позагледах под капака на колата и забелзах , че маркучето от схемата с N5 е скъсано на половина http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=45
смучеше въздух през него и целия маркуч беше напукан и втвърден като беше студен двигателя и го запушех с пруст оборотите леко се вдигаха после като загря колата си седяха постоянни.Знаетели тези номера какво значат NON-RETURN VALVE N 04 на схемата ;
07 CONTAINER ,13 ELECTR.VALVE и дали тези неща не са ключа към проблема с нестабилните обороти, при мен сега обортите ми седят малко над 750 а до преди 3 месеца стрелката на оборотомера при загрял двигател беше на 3мм надолу от 1000об/мин. в сравнение със сега 5мм надолу иначе много рядко ми прави феномена с падането на оборотите критично надолу при спиране на градско по кръстовища
смучеше въздух през него и целия маркуч беше напукан и втвърден като беше студен двигателя и го запушех с пруст оборотите леко се вдигаха после като загря колата си седяха постоянни.Знаетели тези номера какво значат NON-RETURN VALVE N 04 на схемата ;
07 CONTAINER ,13 ELECTR.VALVE и дали тези неща не са ключа към проблема с нестабилните обороти, при мен сега обортите ми седят малко над 750 а до преди 3 месеца стрелката на оборотомера при загрял двигател беше на 3мм надолу от 1000об/мин. в сравнение със сега 5мм надолу иначе много рядко ми прави феномена с падането на оборотите критично надолу при спиране на градско по кръстовища
Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25:
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

Re: Вакум маркуч /ОБОРОТИ/ М43 Б19
spower написа:колеги пускам нова тема, но тя е пряко свързана с темата за оборотите при М43Б19 днес се позагледах под капака на колата и забелзах , че маркучето от схемата с N5 е скъсано на половина http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=45
смучеше въздух през него и целия маркуч беше напукан и втвърден като беше студен двигателя и го запушех с пруст оборотите леко се вдигаха после като загря колата си седяха постоянни.Знаетели тези номера какво значат NON-RETURN VALVE N 04 на схемата ;
07 CONTAINER ,13 ELECTR.VALVE и дали тези неща не са ключа към проблема с нестабилните обороти, при мен сега обортите ми седят малко над 750 а до преди 3 месеца стрелката на оборотомера при загрял двигател беше на 3мм надолу от 1000об/мин. в сравнение със сега 5мм надолу иначе много рядко ми прави феномена с падането на оборотите критично надолу при спиране на градско по кръстовища
04 е вакумен клапан да задрържа вакума след гасене на мотора
07 трябва да е вакумен резервоар
а другото е ел.клапан който спира и пуска вакума там

- spower
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1504
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
мерси колега
а дали тия всичките неща имат отношение към спада на оборотите 


Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25:
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
И според мен точно тези неща трябва да имат отношение към спада на оборотите, но не съм много наясно. И на мен преди половин година ми правеше този проблем (при сипиране оборотите падаха до 500), но се оправи от самосебе си , преди да отида на майстор.
Някой да сподели ако е сменял някоя от частите на диаграмата, за да видим точно каква работа вършат тези "неща"
Някой да сподели ако е сменял някоя от частите на диаграмата, за да видим точно каква работа вършат тези "неща"
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- spower
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1504
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
аз мисля всичките там маркучета да ги сменя ама сглупих , че не им измерих вътрешния диаметър , че да купя такива и да ги сменя щотот просто от температурата са се изпекли и се трошат като ги понатисна ...
Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25:
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

spower написа:аз мисля всичките там маркучета да ги сменя ама сглупих , че не им измерих вътрешния диаметър , че да купя такива и да ги сменя щотот просто от температурата са се изпекли и се трошат като ги понатисна ...
Няма какво да мериш взимаш си маркуч за излишната нафта и готово те са такива


- spower
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1504
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
plamen_hh написа:spower написа:аз мисля всичките там маркучета да ги сменя ама сглупих , че не им измерих вътрешния диаметър , че да купя такива и да ги сменя щотот просто от температурата са се изпекли и се трошат като ги понатисна ...
Няма какво да мериш взимаш си маркуч за излишната нафта и готово те са такиваАз мойте всички маркучета за вакум си ги смених
а усети ли подобрение след смяната..
Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25:
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
аз ги смених мойте всичките тези маркучета и аз мисля, че имат отношение към оборотите защото моите бяха малко под 1000 студена при палене сега са над 1000 а бяха се опекли и напукали вътрешния им диаметър е 3,3 мм продават се като маркучи за вакум а не за излишна нафта мисля че те са по дебели
- spower
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1504
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
тия дни сега ще видя да ги сменя и аз и мойте обороти да се вдигнат малко ще пиша после какъв е бил резултата 

Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25:
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

oci написа:аз ги смених мойте всичките тези маркучета и аз мисля, че имат отношение към оборотите защото моите бяха малко под 1000 студена при палене сега са над 1000 а бяха се опекли и напукали вътрешния им диаметър е 3,3 мм продават се като маркучи за вакум а не за излишна нафта мисля че те са по дебели
Аз като си купих за излишната нафта да ги сменям ми остана повече и смених и за вакумите при мене поне са същите пък и са доста дебели и по добре да не се огъват и да прекъснат вакума

- spower
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1504
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
вчера смених маркучетата за вакума 3,2мм е вътр диаметър от Ауто + си ги взех и всичките бяха напукани, така че сменяйте ги смело 

Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25:
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани