Вакум маркуч /ОБОРОТИ/ М43 Б19

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1504
Регистриран на: 28.09.2005
Кара: любимата ни марка да е първа ;)
Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)

Вакум маркуч /ОБОРОТИ/ М43 Б19

Мнение от spower » 03 Мар 2009, 19:07

колеги пускам нова тема, но тя е пряко свързана с темата за оборотите при М43Б19 днес се позагледах под капака на колата и забелзах , че маркучето от схемата с N5 е скъсано на половина http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=45
смучеше въздух през него и целия маркуч беше напукан и втвърден като беше студен двигателя и го запушех с пруст оборотите леко се вдигаха после като загря колата си седяха постоянни.Знаетели тези номера какво значат NON-RETURN VALVE N 04 на схемата ;
07 CONTAINER ,13 ELECTR.VALVE и дали тези неща не са ключа към проблема с нестабилните обороти, при мен сега обортите ми седят малко над 750 а до преди 3 месеца стрелката на оборотомера при загрял двигател беше на 3мм надолу от 1000об/мин. в сравнение със сега 5мм надолу иначе много рядко ми прави феномена с падането на оборотите критично надолу при спиране на градско по кръстовища
Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25: :lalala: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Re: Вакум маркуч /ОБОРОТИ/ М43 Б19

Мнение от plamen_hh » 04 Мар 2009, 0:21

spower написа:колеги пускам нова тема, но тя е пряко свързана с темата за оборотите при М43Б19 днес се позагледах под капака на колата и забелзах , че маркучето от схемата с N5 е скъсано на половина http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=45
смучеше въздух през него и целия маркуч беше напукан и втвърден като беше студен двигателя и го запушех с пруст оборотите леко се вдигаха после като загря колата си седяха постоянни.Знаетели тези номера какво значат NON-RETURN VALVE N 04 на схемата ;
07 CONTAINER ,13 ELECTR.VALVE и дали тези неща не са ключа към проблема с нестабилните обороти, при мен сега обортите ми седят малко над 750 а до преди 3 месеца стрелката на оборотомера при загрял двигател беше на 3мм надолу от 1000об/мин. в сравнение със сега 5мм надолу иначе много рядко ми прави феномена с падането на оборотите критично надолу при спиране на градско по кръстовища

04 е вакумен клапан да задрържа вакума след гасене на мотора
07 трябва да е вакумен резервоар
а другото е ел.клапан който спира и пуска вакума там ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1504
Регистриран на: 28.09.2005
Кара: любимата ни марка да е първа ;)
Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)

Мнение от spower » 04 Мар 2009, 10:13

мерси колега :) а дали тия всичките неща имат отношение към спада на оборотите :roll:
Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25: :lalala: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 04 Мар 2009, 12:22

spower написа:мерси колега :) а дали тия всичките неща имат отношение към спада на оборотите :roll:

Не вярвам освен ако смуче въздух някаде от тия вакумчета .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 04 Мар 2009, 15:03

И според мен точно тези неща трябва да имат отношение към спада на оборотите, но не съм много наясно. И на мен преди половин година ми правеше този проблем (при сипиране оборотите падаха до 500), но се оправи от самосебе си , преди да отида на майстор.
Някой да сподели ако е сменял някоя от частите на диаграмата, за да видим точно каква работа вършат тези "неща"
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1504
Регистриран на: 28.09.2005
Кара: любимата ни марка да е първа ;)
Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)

Мнение от spower » 04 Мар 2009, 15:33

аз мисля всичките там маркучета да ги сменя ама сглупих , че не им измерих вътрешния диаметър , че да купя такива и да ги сменя щотот просто от температурата са се изпекли и се трошат като ги понатисна ...
Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25: :lalala: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 04 Мар 2009, 22:57

spower написа:аз мисля всичките там маркучета да ги сменя ама сглупих , че не им измерих вътрешния диаметър , че да купя такива и да ги сменя щотот просто от температурата са се изпекли и се трошат като ги понатисна ...

Няма какво да мериш взимаш си маркуч за излишната нафта и готово те са такива ;) Аз мойте всички маркучета за вакум си ги смених :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1504
Регистриран на: 28.09.2005
Кара: любимата ни марка да е първа ;)
Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)

Мнение от spower » 05 Мар 2009, 10:14

plamen_hh написа:
spower написа:аз мисля всичките там маркучета да ги сменя ама сглупих , че не им измерих вътрешния диаметър , че да купя такива и да ги сменя щотот просто от температурата са се изпекли и се трошат като ги понатисна ...

Няма какво да мериш взимаш си маркуч за излишната нафта и готово те са такива ;) Аз мойте всички маркучета за вакум си ги смених :D

а усети ли подобрение след смяната..
Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25: :lalala: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Мнение от oci » 06 Мар 2009, 14:55

аз ги смених мойте всичките тези маркучета и аз мисля, че имат отношение към оборотите защото моите бяха малко под 1000 студена при палене сега са над 1000 а бяха се опекли и напукали вътрешния им диаметър е 3,3 мм продават се като маркучи за вакум а не за излишна нафта мисля че те са по дебели

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1504
Регистриран на: 28.09.2005
Кара: любимата ни марка да е първа ;)
Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)

Мнение от spower » 06 Мар 2009, 16:08

тия дни сега ще видя да ги сменя и аз и мойте обороти да се вдигнат малко ще пиша после какъв е бил резултата ;)
Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25: :lalala: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 06 Мар 2009, 23:37

oci написа:аз ги смених мойте всичките тези маркучета и аз мисля, че имат отношение към оборотите защото моите бяха малко под 1000 студена при палене сега са над 1000 а бяха се опекли и напукали вътрешния им диаметър е 3,3 мм продават се като маркучи за вакум а не за излишна нафта мисля че те са по дебели

Аз като си купих за излишната нафта да ги сменям ми остана повече и смених и за вакумите при мене поне са същите пък и са доста дебели и по добре да не се огъват и да прекъснат вакума ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1504
Регистриран на: 28.09.2005
Кара: любимата ни марка да е първа ;)
Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)

Мнение от spower » 08 Мар 2009, 13:18

вчера смених маркучетата за вакума 3,2мм е вътр диаметър от Ауто + си ги взех и всичките бяха напукани, така че сменяйте ги смело :)
Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25: :lalala: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook