Сваляне на всмукателен колектор и дюзи

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 343
Регистриран на: 2.04.2008
Местоположение: Европейски съюз
Пол: Мъж
Кара: Комбайн
Мечтае да кара: Фадрома

Сваляне на всмукателен колектор и дюзи

Мнение от ukelichko » 04 Мар 2009, 13:05

Здравейте колеги,
Днес закарах куклата(320 дизел преди фейса) на майстор, защото връщаше отработени газове в смукателния колектор. Та се започна едно разглабяне и така дкато да се извади пластмасата окло дюзите. За тази цел според майстора трябва да се махнат самите дюзи, които не излизаха. И така дойде обедната почивка и спряха работа. Въпросът ми е ка се сваля пластмасата около дюзите и филтъра за картерни газове и трябва ли за тази цел да се свалят дюзите. Ако трябва как става, защото освен двете гайки отгоре, в ОМ-а на схемата дават и някакъв страничен болт. Ползвах търсачката ама нещо....
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 04 Мар 2009, 13:49

Май даваш пари на вятъра те така ли иначе си вкарват отработени газове за доизгаряне и защо ще ти сваля дюзите тоз човек знае ли какво прави :shock: сигурно се мъчи да ти свали капака на главата :shock: той е пластмасата около дюзите :|

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 04 Мар 2009, 13:58

ама то кат си нямаш понятие и даваш грешна насока,а и те е страх май от хората,къде ти правят колата
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Re: Сваляне на всмукателен колектор и дюзи

Мнение от WALL » 04 Мар 2009, 14:28

ukelichko написа:Здравейте колеги,
Днес закарах куклата(320 дизел преди фейса) на майстор, защото връщаше отработени газове в смукателния колектор....


Те всички връщат газове от AGR клапана... Защо ще разглобяваш я дооточни?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 04 Мар 2009, 14:30

Тоз твоя майстор щом вижда пластмаса около дюзите много ме притеснява :shock:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 343
Регистриран на: 2.04.2008
Местоположение: Европейски съюз
Пол: Мъж
Кара: Комбайн
Мечтае да кара: Фадрома

Мнение от ukelichko » 04 Мар 2009, 17:05

Не си давам парите на вятъра, нали трябва да сме перфектни. А и доста разбирам, само че от ОПЕЛ и РЕНО та затова се шашкам. Филтъра(въздушния) е почернял от сажди. Най-вероятно е нещо от сорта на гарнитура на генерацията, защото не се вижда нищо по меката връзка . Отделно има пластмасов капак около дюзите(поне на пластмасов прилича) и не се вижда нищо без да се свали. А и напоследък взе да мирише на катализатор(знаете че съм човекът който познава всики машинни течности на вкус и мирис) в купето. Абе с една дума някъде излизат отработени газове от двигателя и то отзад към мястото на пасажера. Всичко в двигателния отсек е почерняло и е в сажди. АГР-а беше що годе добре, средно заталачен. Трагедия се оказа филтъра за картерни газове, поръчан е. Цялата работа е че за да се види мястото трябва да се махне това нещо като капак където са дюзите, не главата а над него. И понеже гледах и ми стана гадно, реших да питам. А хората са казали, че когато ти правят колата или ти таковат жената не трябва да гледаш защото ти става гадно. :roll:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 04 Мар 2009, 22:52

Щом ти е почернял въздужния филтър ме самнява че не е от сажди ами от масло ;) Няма от къде газовете от ауспуха да влязат там :D Смени го и ако стане пак черен аз ще ти кажа какво трябва да направиш :winky: Относно пластмасата около дюзите си е капака на главата от ляво а смукателните колектори отдясно :twisted:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 343
Регистриран на: 2.04.2008
Местоположение: Европейски съюз
Пол: Мъж
Кара: Комбайн
Мечтае да кара: Фадрома

Мнение от ukelichko » 05 Мар 2009, 0:07

Определено са сажди. А и има специфичната миризма в купето на газове минаващи през катализатор като стоя на място, което не е от печката, защото за проба я изключих. Но майстора утре ще продължи с разглобяването, докато има резултат и вечерта ще ми каже. Странното е, че иначе работи на пушка колата и за целия пробег(около 14000) долях само половин литър масло. И турбото ме съмнява, макар че не вие, ама нямам условия и инструмент да се занимавам и съм я хвърлил в сервиз.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 19.09.2008

...

Мнение от GTO » 05 Мар 2009, 0:57

само не знам за какво 6те се сваля капака на главата
бързо тръгва бавно спира, и леко се лъзга

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 19.09.2008

...

Мнение от GTO » 05 Мар 2009, 0:58

само не знам за какво 6те се сваля капака на главата
бързо тръгва бавно спира, и леко се лъзга

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 343
Регистриран на: 2.04.2008
Местоположение: Европейски съюз
Пол: Мъж
Кара: Комбайн
Мечтае да кара: Фадрома

Re: ...

Мнение от ukelichko » 05 Мар 2009, 1:41

GTO написа:само не знам за какво 6те се сваля капака на главата

Просто коментирах това което правеше майстора, а той се опитваше някак си да си открие фронт за оглед и много работи пречеха. Накрая ги оставих да се оправят и утре ще кажа резултата. Само от БМВ не разбирам, но такъв ми беше замисъла при покупката-никога да не се науча да ремонтирам такава кола. Предишните ми стигат за два живота.
Днес като ходих се оказа гарнитура на изпускателния колектор, но бързах и не погледнах точно как е изгояла.
Изображение

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]

Последни теми
Facebook