Сваляне на всмукателен колектор и дюзи
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- ukelichko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 2.04.2008
- Местоположение: Европейски съюз
- Пол: Мъж
- Кара: Комбайн
- Мечтае да кара: Фадрома
Сваляне на всмукателен колектор и дюзи
Здравейте колеги,
Днес закарах куклата(320 дизел преди фейса) на майстор, защото връщаше отработени газове в смукателния колектор. Та се започна едно разглабяне и така дкато да се извади пластмасата окло дюзите. За тази цел според майстора трябва да се махнат самите дюзи, които не излизаха. И така дойде обедната почивка и спряха работа. Въпросът ми е ка се сваля пластмасата около дюзите и филтъра за картерни газове и трябва ли за тази цел да се свалят дюзите. Ако трябва как става, защото освен двете гайки отгоре, в ОМ-а на схемата дават и някакъв страничен болт. Ползвах търсачката ама нещо....
Днес закарах куклата(320 дизел преди фейса) на майстор, защото връщаше отработени газове в смукателния колектор. Та се започна едно разглабяне и така дкато да се извади пластмасата окло дюзите. За тази цел според майстора трябва да се махнат самите дюзи, които не излизаха. И така дойде обедната почивка и спряха работа. Въпросът ми е ка се сваля пластмасата около дюзите и филтъра за картерни газове и трябва ли за тази цел да се свалят дюзите. Ако трябва как става, защото освен двете гайки отгоре, в ОМ-а на схемата дават и някакъв страничен болт. Ползвах търсачката ама нещо....
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
ама то кат си нямаш понятие и даваш грешна насока,а и те е страх май от хората,къде ти правят колата
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Re: Сваляне на всмукателен колектор и дюзи
ukelichko написа:Здравейте колеги,
Днес закарах куклата(320 дизел преди фейса) на майстор, защото връщаше отработени газове в смукателния колектор....
Те всички връщат газове от AGR клапана... Защо ще разглобяваш я дооточни?
- ukelichko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 2.04.2008
- Местоположение: Европейски съюз
- Пол: Мъж
- Кара: Комбайн
- Мечтае да кара: Фадрома
Не си давам парите на вятъра, нали трябва да сме перфектни. А и доста разбирам, само че от ОПЕЛ и РЕНО та затова се шашкам. Филтъра(въздушния) е почернял от сажди. Най-вероятно е нещо от сорта на гарнитура на генерацията, защото не се вижда нищо по меката връзка . Отделно има пластмасов капак около дюзите(поне на пластмасов прилича) и не се вижда нищо без да се свали. А и напоследък взе да мирише на катализатор(знаете че съм човекът който познава всики машинни течности на вкус и мирис) в купето. Абе с една дума някъде излизат отработени газове от двигателя и то отзад към мястото на пасажера. Всичко в двигателния отсек е почерняло и е в сажди. АГР-а беше що годе добре, средно заталачен. Трагедия се оказа филтъра за картерни газове, поръчан е. Цялата работа е че за да се види мястото трябва да се махне това нещо като капак където са дюзите, не главата а над него. И понеже гледах и ми стана гадно, реших да питам. А хората са казали, че когато ти правят колата или ти таковат жената не трябва да гледаш защото ти става гадно. 

- ukelichko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 2.04.2008
- Местоположение: Европейски съюз
- Пол: Мъж
- Кара: Комбайн
- Мечтае да кара: Фадрома
Определено са сажди. А и има специфичната миризма в купето на газове минаващи през катализатор като стоя на място, което не е от печката, защото за проба я изключих. Но майстора утре ще продължи с разглобяването, докато има резултат и вечерта ще ми каже. Странното е, че иначе работи на пушка колата и за целия пробег(около 14000) долях само половин литър масло. И турбото ме съмнява, макар че не вие, ама нямам условия и инструмент да се занимавам и съм я хвърлил в сервиз.
- ukelichko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 2.04.2008
- Местоположение: Европейски съюз
- Пол: Мъж
- Кара: Комбайн
- Мечтае да кара: Фадрома
Re: ...
GTO написа:само не знам за какво 6те се сваля капака на главата
Просто коментирах това което правеше майстора, а той се опитваше някак си да си открие фронт за оглед и много работи пречеха. Накрая ги оставих да се оправят и утре ще кажа резултата. Само от БМВ не разбирам, но такъв ми беше замисъла при покупката-никога да не се науча да ремонтирам такава кола. Предишните ми стигат за два живота.
Днес като ходих се оказа гарнитура на изпускателния колектор, но бързах и не погледнах точно как е изгояла.
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани