смених разпределителен вал ....

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

смених разпределителен вал ....

Мнение от bmwfena » 03 Мар 2009, 22:27

От скоро взех на жената една Е36 с М40-мотора щракаше на поразия-свалихме капака на клапаните и видехме че гърбиците на първи цилиндър беха заминали и мотора изключваше на 4000 об.Купих вал и смених само 2 те кубилици на въпросния цилиндър както и ремък и малката обтяжна ролка.Мотора поутихна сега не е такава лешникотрошачка обаче сега пък изключва на малко повече..на 5000.
С две думи..
майнищо не направих-пари на вятъра
требваше май да сменя и повдигачите.
Има теми пуснати по тоа проблем но аз искам да чуя на компетентните тука мнението.
Не вярвам тва изключване да е от запушен филтър на гориво.Все пак малко или много М40 ми е познат.Ама май се поизложихме тоа път
____
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Мнение от ~Мишо~ » 03 Мар 2009, 22:33

;) Трябвало да смениш всичко , не я карай така , ще замине и този вал , смени и тръбичката за маслото.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1264
Регистриран на: 27.04.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: M42 POWER

Мнение от petio_bmw 318is » 03 Мар 2009, 22:54

колега вземи си още 6 кубилици и си ги смени да ти е мирна главата,повдигачите няма нужда според мен ама ако ти се дават пари смени и тях.

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 03 Мар 2009, 22:58

petio_bmw 318is написа:колега вземи си още 6 кубилици и си ги смени да ти е мирна главата,повдигачите няма нужда според мен ама ако ти се дават пари смени и тях.
да ти кажа че тези кубилици дето не ги сменихме беха запазени-много леко беха износени-ама...никва не е свършихме-значи да считам че проблема е в старите кубилици дето оставих-така ли е :?:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 433
Регистриран на: 11.03.2006
Местоположение: sf

Мнение от Mileitiii » 03 Мар 2009, 23:18

Не би ли могло де е от новия вал? Смисъл ако е втора ръка или е някво гадно менте.

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 03 Мар 2009, 23:19

Mileitiii написа:Не би ли могло де е от новия вал? Смисъл ако е втора ръка или е някво гадно менте.
вала е чисто нов.Дадоха ми го за немски-поне така пишеше на кутията
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1264
Регистриран на: 27.04.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: M42 POWER

Мнение от petio_bmw 318is » 03 Мар 2009, 23:42

bmwfena написа:
petio_bmw 318is написа:колега вземи си още 6 кубилици и си ги смени да ти е мирна главата,повдигачите няма нужда според мен ама ако ти се дават пари смени и тях.
да ти кажа че тези кубилици дето не ги сменихме беха запазени-много леко беха износени-ама...никва не е свършихме-значи да считам че проблема е в старите кубилици дето оставих-така ли е :?:
според мен няма друго какво да е то тва си е запазена марка на М40,на моя брат стигаше до 4000,4500 и като сменихме вала и кубилиците си стига до прекъсвач без проблем

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 04 Мар 2009, 1:03

petio_bmw 318is написа:
bmwfena написа:
petio_bmw 318is написа:колега вземи си още 6 кубилици и си ги смени да ти е мирна главата,повдигачите няма нужда според мен ама ако ти се дават пари смени и тях.
да ти кажа че тези кубилици дето не ги сменихме беха запазени-много леко беха износени-ама...никва не е свършихме-значи да считам че проблема е в старите кубилици дето оставих-така ли е :?:
според мен няма друго какво да е то тва си е запазена марка на М40,на моя брат стигаше до 4000,4500 и като сменихме вала и кубилиците си стига до прекъсвач без проблем
ясно...ама я свърших :evil: :evil:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 17.07.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: настрани
Мечтае да кара: M3 Power
Детайли за колата: BMW E36 320 coupe

Мнение от stef4o_BMW » 04 Мар 2009, 2:13

petio_bmw 318is написа:
bmwfena написа:
petio_bmw 318is написа:колега вземи си още 6 кубилици и си ги смени да ти е мирна главата,повдигачите няма нужда според мен ама ако ти се дават пари смени и тях.
да ти кажа че тези кубилици дето не ги сменихме беха запазени-много леко беха износени-ама...никва не е свършихме-значи да считам че проблема е в старите кубилици дето оставих-така ли е :?:
според мен няма друго какво да е то тва си е запазена марка на М40,на моя брат стигаше до 4000,4500 и като сменихме вала и кубилиците си стига до прекъсвач без проблем

:yes: Колега смени и останалите и ще се оправи ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 15.02.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E36 323i Touring
Мечтае да кара: някакво М

Мнение от Binev_OuT » 04 Мар 2009, 5:13

Според мен при такъв вид ремонт е най-добре да се смени цялото оборудване на главата.Почисти и самата глава хубво (ако не си го направил де) и ако има разни точици по нея може и шлайф да се направи и си напълно готов с този проблем ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 207
Регистриран на: 25.11.2008
Пол: Мъж
Кара: e46 320 Ci
Детайли за колата: Black, M6 Rims

Мнение от Xscape » 04 Мар 2009, 6:32

Колега, тъй като и аз мисля скоро да сменям моя и го коментирах с доста приятели по сервизите - сменяш вал и кобилици ако искаш да го правиш 1 път и да ти е мир на главата. Слагаш и забравяш за известно време, ама все пак М40 - на 200 000 км си му е обслужване разпределителния вал с кобилиците :)
Think. Believe. Dream. Dare...

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 23.12.2008
Местоположение: София

Мнение от rombeca » 04 Мар 2009, 8:49

Xscape написа:Колега, тъй като и аз мисля скоро да сменям моя и го коментирах с доста приятели по сервизите - сменяш вал и кобилици ако искаш да го правиш 1 път и да ти е мир на главата. Слагаш и забравяш за известно време, ама все пак М40 - на 200 000 км си му е обслужване разпределителния вал с кобилиците :)


... и повдигачите!
Личен опит...двигателя ми "роди" , защото се направих на майстор и исках да мина тънко.

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 04 Мар 2009, 11:49

rombeca написа:
Xscape написа:Колега, тъй като и аз мисля скоро да сменям моя и го коментирах с доста приятели по сервизите - сменяш вал и кобилици ако искаш да го правиш 1 път и да ти е мир на главата. Слагаш и забравяш за известно време, ама все пак М40 - на 200 000 км си му е обслужване разпределителния вал с кобилиците :)


... и повдигачите!
Личен опит...двигателя ми "роди" , защото се направих на майстор и исках да мина тънко.
ай пак стана интересно ;) ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 04 Мар 2009, 13:06

замери налягането на бензиновата помпа, преди да даваш още пари :)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 468
Регистриран на: 9.05.2007

Мнение от robert1975 » 04 Мар 2009, 15:09

Има една тръбичка горе на главата която ако се запуши прави мизерии,налягането на маслената помпа трябва да се види- оттам много се ебава вал и всичко на тия мотори........
BMW-маниак
Изображение

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook