смених разпределителен вал ....
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
смених разпределителен вал ....
От скоро взех на жената една Е36 с М40-мотора щракаше на поразия-свалихме капака на клапаните и видехме че гърбиците на първи цилиндър беха заминали и мотора изключваше на 4000 об.Купих вал и смених само 2 те кубилици на въпросния цилиндър както и ремък и малката обтяжна ролка.Мотора поутихна сега не е такава лешникотрошачка обаче сега пък изключва на малко повече..на 5000.
С две думи..
майнищо не направих-пари на вятъра
требваше май да сменя и повдигачите.
Има теми пуснати по тоа проблем но аз искам да чуя на компетентните тука мнението.
Не вярвам тва изключване да е от запушен филтър на гориво.Все пак малко или много М40 ми е познат.Ама май се поизложихме тоа път
____
С две думи..
майнищо не направих-пари на вятъра
требваше май да сменя и повдигачите.
Има теми пуснати по тоа проблем но аз искам да чуя на компетентните тука мнението.
Не вярвам тва изключване да е от запушен филтър на гориво.Все пак малко или много М40 ми е познат.Ама май се поизложихме тоа път
____

- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
колега вземи си още 6 кубилици и си ги смени да ти е мирна главата,повдигачите няма нужда според мен ама ако ти се дават пари смени и тях.
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
да ти кажа че тези кубилици дето не ги сменихме беха запазени-много леко беха износени-ама...никва не е свършихме-значи да считам че проблема е в старите кубилици дето оставих-така ли еpetio_bmw 318is написа:колега вземи си още 6 кубилици и си ги смени да ти е мирна главата,повдигачите няма нужда според мен ама ако ти се дават пари смени и тях.


- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
вала е чисто нов.Дадоха ми го за немски-поне така пишеше на кутиятаMileitiii написа:Не би ли могло де е от новия вал? Смисъл ако е втора ръка или е някво гадно менте.

- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
според мен няма друго какво да е то тва си е запазена марка на М40,на моя брат стигаше до 4000,4500 и като сменихме вала и кубилиците си стига до прекъсвач без проблемbmwfena написа:да ти кажа че тези кубилици дето не ги сменихме беха запазени-много леко беха износени-ама...никва не е свършихме-значи да считам че проблема е в старите кубилици дето оставих-така ли еpetio_bmw 318is написа:колега вземи си още 6 кубилици и си ги смени да ти е мирна главата,повдигачите няма нужда според мен ама ако ти се дават пари смени и тях.
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
ясно...ама я свършихpetio_bmw 318is написа:според мен няма друго какво да е то тва си е запазена марка на М40,на моя брат стигаше до 4000,4500 и като сменихме вала и кубилиците си стига до прекъсвач без проблемbmwfena написа:да ти кажа че тези кубилици дето не ги сменихме беха запазени-много леко беха износени-ама...никва не е свършихме-значи да считам че проблема е в старите кубилици дето оставих-така ли еpetio_bmw 318is написа:колега вземи си още 6 кубилици и си ги смени да ти е мирна главата,повдигачите няма нужда според мен ама ако ти се дават пари смени и тях.



- stef4o_BMW
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 17.07.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: настрани
- Мечтае да кара: M3 Power
- Детайли за колата: BMW E36 320 coupe
petio_bmw 318is написа:според мен няма друго какво да е то тва си е запазена марка на М40,на моя брат стигаше до 4000,4500 и като сменихме вала и кубилиците си стига до прекъсвач без проблемbmwfena написа:да ти кажа че тези кубилици дето не ги сменихме беха запазени-много леко беха износени-ама...никва не е свършихме-значи да считам че проблема е в старите кубилици дето оставих-така ли еpetio_bmw 318is написа:колега вземи си още 6 кубилици и си ги смени да ти е мирна главата,повдигачите няма нужда според мен ама ако ти се дават пари смени и тях.



- Binev_OuT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i Touring
- Мечтае да кара: някакво М
Според мен при такъв вид ремонт е най-добре да се смени цялото оборудване на главата.Почисти и самата глава хубво (ако не си го направил де) и ако има разни точици по нея може и шлайф да се направи и си напълно готов с този проблем 


- Xscape
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 25.11.2008
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320 Ci
- Детайли за колата: Black, M6 Rims
Колега, тъй като и аз мисля скоро да сменям моя и го коментирах с доста приятели по сервизите - сменяш вал и кобилици ако искаш да го правиш 1 път и да ти е мир на главата. Слагаш и забравяш за известно време, ама все пак М40 - на 200 000 км си му е обслужване разпределителния вал с кобилиците 

Think. Believe. Dream. Dare...
Xscape написа:Колега, тъй като и аз мисля скоро да сменям моя и го коментирах с доста приятели по сервизите - сменяш вал и кобилици ако искаш да го правиш 1 път и да ти е мир на главата. Слагаш и забравяш за известно време, ама все пак М40 - на 200 000 км си му е обслужване разпределителния вал с кобилиците
... и повдигачите!
Личен опит...двигателя ми "роди" , защото се направих на майстор и исках да мина тънко.
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
ай пак стана интересноrombeca написа:Xscape написа:Колега, тъй като и аз мисля скоро да сменям моя и го коментирах с доста приятели по сервизите - сменяш вал и кобилици ако искаш да го правиш 1 път и да ти е мир на главата. Слагаш и забравяш за известно време, ама все пак М40 - на 200 000 км си му е обслужване разпределителния вал с кобилиците
... и повдигачите!
Личен опит...двигателя ми "роди" , защото се направих на майстор и исках да мина тънко.



- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- robert1975
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 468
- Регистриран на: 9.05.2007
Има една тръбичка горе на главата която ако се запуши прави мизерии,налягането на маслената помпа трябва да се види- оттам много се ебава вал и всичко на тия мотори........
BMW-маниак


20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани