Проблем! Цъфна ми гърнето! Ами сега?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем! Цъфна ми гърнето! Ами сега?
Здравейте, колеги!
Днес ми се стовари следния проблем: Карам Е36 320i. Днес се прибирах от село и на един баир настигам камион. Карах на пета. Като го наближих върнах на четвърта. Когато тръгнах да го изпреварвам върнах и на трета и с много газ излязох в лявата лента. Тъкмо бях на средата на камиона и отдолу някъде се чу лека "експлозия", след което колата започна да ръмжи като състезателна. Отбих, спрях и установих, че задното гърне, малко преди ауспуха, там където има една удебелена част е цъфнала по цялата си дължина, все едно нещо се е взривило вътре, а от дупката висеше едно голямо топче черна вата. Дупката е около 40 см дълга и около 20 см широка, май няма оправия. Та сега не знам какво точно да правя. От моргата гърне ли да търся, или да търся майстор да го прави ли? Тая вата от катализатора ли е? Като търся гърне с катализатор ли трябва да търся? Дали се сменя лесно или трябва в сервиз? Въобще приемам съвети всякакви от патили по темата...Помагайте, колеги! Благодаря предварително на отзовалите се!
Днес ми се стовари следния проблем: Карам Е36 320i. Днес се прибирах от село и на един баир настигам камион. Карах на пета. Като го наближих върнах на четвърта. Когато тръгнах да го изпреварвам върнах и на трета и с много газ излязох в лявата лента. Тъкмо бях на средата на камиона и отдолу някъде се чу лека "експлозия", след което колата започна да ръмжи като състезателна. Отбих, спрях и установих, че задното гърне, малко преди ауспуха, там където има една удебелена част е цъфнала по цялата си дължина, все едно нещо се е взривило вътре, а от дупката висеше едно голямо топче черна вата. Дупката е около 40 см дълга и около 20 см широка, май няма оправия. Та сега не знам какво точно да правя. От моргата гърне ли да търся, или да търся майстор да го прави ли? Тая вата от катализатора ли е? Като търся гърне с катализатор ли трябва да търся? Дали се сменя лесно или трябва в сервиз? Въобще приемам съвети всякакви от патили по темата...Помагайте, колеги! Благодаря предварително на отзовалите се!
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Я виж сега каде ти е катализатора и каде е задното гърне!
Сега се сещаш нали ,че ватата ти е от задното гърне а не от катализатора ,нали?
Ако искаш вземи си някое спортно за 100-120лв и иди да ти ударят една заварка!
По-добрия вариянт според мен е втора ръка тук във форума излизат добри оферти и ще паднеш под 100лв,все пак на 6-ка звука знаеш от каде идва!
П.С:И колеги да не започне спора спортно/нормално имаше тема за това!
Поздрави!


Сега се сещаш нали ,че ватата ти е от задното гърне а не от катализатора ,нали?
Ако искаш вземи си някое спортно за 100-120лв и иди да ти ударят една заварка!
По-добрия вариянт според мен е втора ръка тук във форума излизат добри оферти и ще паднеш под 100лв,все пак на 6-ка звука знаеш от каде идва!
П.С:И колеги да не започне спора спортно/нормално имаше тема за това!
Поздрави!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- hakerov
- Потребител
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: 9.08.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: без книжка
- Мечтае да кара: M5
momo
Градски поогледай в Продава се, както ти каза колегата.Аз си взех спортно G-Power и съм много доволен и то за -прилична сума.На него пишеше за 316и и 318и,явно има значение кубатурата.Някъде мернах да се продава Remus.Успех.
- Wierdo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 558
- Регистриран на: 8.04.2008
- Местоположение: кестен сити
- Пол: Мъж
- Кара: 545i
- Мечтае да кара: 6 series 650i Gran Coupe
- stef4o_BMW
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 17.07.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: настрани
- Мечтае да кара: M3 Power
- Детайли за колата: BMW E36 320 coupe
Малко си в грешка,но както и да е.Wierdo написа:Няма разлика за 318 и 320аз на моята съм сложил от 320 и си е екстра. Абсолютно еднакви са.
По темата :Колега няма кво да се чудиш,сменяи и тва е.Ако искаш оргинално за 320 ми драсни 1 ЛС.

- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Иди при първия арабин дето прави гърнета, сигурен съм че ще може горе-долу да го оправи и не се занимавай с глупости освен ако не искаш да се ъпгрейднеш 

- siso8888
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 10.06.2008
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: M Sport
- Мечтае да кара: M Power
Имам оригинално от 320 купе в много добро състояние.
Пиши ако искаш : )
Пиши ако искаш : )
The Brand With the Three Stripes
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Намирама ми се спортно,с изключително добър и басов звук,беше на 20ка.Ако иамш интерес ще го нащракам за да се види.


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- joreto_88
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 416
- Регистриран на: 12.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '01 E46 318Ci
Виж моето на какво приличаше:
Първоначално бях решил да го кърпя, но в момента в който подушеше телоподаващото дори и на най-ниския ампераж се получаваше дупка. Гърнето попринцип се състои от ламарина, вата в/у нея и в/у ватата още една ламарина. На снимките гърнето е без ватата и горната ламарина, трябваше да снимам купчината изгнило желязо - има-няма 4-5 кила (на снимката се вижда част от купчината). Отидох в една морга и за 70 лв си взех друго. Беше обявено за 80, но имаше лека забележка и ми смъкна 10лв. Диаметъра на тръбата беше една идея по-малък, май е от някоя IS-ка. Вече 1 мсесец си карам с него и нямам никакви ядове.


Първоначално бях решил да го кърпя, но в момента в който подушеше телоподаващото дори и на най-ниския ампераж се получаваше дупка. Гърнето попринцип се състои от ламарина, вата в/у нея и в/у ватата още една ламарина. На снимките гърнето е без ватата и горната ламарина, трябваше да снимам купчината изгнило желязо - има-няма 4-5 кила (на снимката се вижда част от купчината). Отидох в една морга и за 70 лв си взех друго. Беше обявено за 80, но имаше лека забележка и ми смъкна 10лв. Диаметъра на тръбата беше една идея по-малък, май е от някоя IS-ка. Вече 1 мсесец си карам с него и нямам никакви ядове.
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Моето е тръгнало по-пътя на твоето,без да знам баща ми беше закарал да го кърпи на някакъв майстор и след няколко месеца е пак както преди само ,че сега се клати цялата генерация,аман от некадарни майстори!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани