Гасне в движение
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- strahinovd
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 1.03.2009
Гасне в движение
Здравейте. Карам БМВ 316i '96 година. От известно време колата ми гасне в движение при всякакви скорости. Последният път беше на правата пред Червено знаме със 100км/ч. Оборотите падат на нула и колкото и да натискам педала на газта нищо не се случва. Като спра, колата не пали. След около 5мин пали и все едно няма проблем. Карах я при познат техник, замерва разни неща, каза, че проблемът напрактика може да се установи само ако се замерва когато не пали. Аз нямам никаква идея какво и как да меря и разбира се не мога да го направя сам. Оставих я при техника, той я кара две седмици и нито веднъж не му е загаснала. Гасне и по светофари, кръстовища и седя по 5мин докато не запали отново, много неловка ситуация. Предположиха, че е алармата, карах я при жичкаджия, той каза, че няма шанс да е от алармата. Вие имате ли идея какво може да е и дали ако я закарам на диагностика в Камор ще има някаква полза. Приемам ВСЯКАКВИ предложения, защото в момента колата е замразена, не смея никъде да я карам и седи в гараж и гние.
- belial
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 542
- Регистриран на: 24.09.2007
- Местоположение: Кюстендил
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
от сонда няма как да гасне.....датчик на вала или бенз.помпа

С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- kriso_bmw
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 8.01.2009
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Е36
Re: Гасне в движение
Колега имах са6тия проблем 1:1 ДАТ4ИК КОЛЯНОВ ВАЛ може6 да го намери6 от 100 до 128 лв.strahinovd написа:Здравейте. Карам БМВ 316i '96 година. От известно време колата ми гасне в движение при всякакви скорости. Последният път беше на правата пред Червено знаме със 100км/ч. Оборотите падат на нула и колкото и да натискам педала на газта нищо не се случва. Като спра, колата не пали. След около 5мин пали и все едно няма проблем. Карах я при познат техник, замерва разни неща, каза, че проблемът напрактика може да се установи само ако се замерва когато не пали. Аз нямам никаква идея какво и как да меря и разбира се не мога да го направя сам. Оставих я при техника, той я кара две седмици и нито веднъж не му е загаснала. Гасне и по светофари, кръстовища и седя по 5мин докато не запали отново, много неловка ситуация. Предположиха, че е алармата, карах я при жичкаджия, той каза, че няма шанс да е от алармата. Вие имате ли идея какво може да е и дали ако я закарам на диагностика в Камор ще има някаква полза. Приемам ВСЯКАКВИ предложения, защото в момента колата е замразена, не смея никъде да я карам и седи в гараж и гние.
Zdraveite manqci
- strahinovd
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 1.03.2009
Благодаря за предположенията. Има ли все пак смисъл да се кара на цялостна диагностика в Камор или някъде (препоръчано от Вас), където си знаят работата?
Колега, за да гасне двигателя изведнъж и без видима причина, трябва или да му изчезват тоците или да му прекъсва бензина.
И двете причини трудно се оправят от самосебе си "след около 5мин пали и все едно няма проблем"
Съветвам те когато направи този номер да спреш веднага, да отвиеш капачката на резервоара и да се опиташ да запалиш отново.
Има вероятност един калапан който е за доизгаряне на изпаренията от резервоара да се е скапал и да създава вакуум в резервоара.
Тогава помпата не може де качи бензин до мотора.
Пиши какво е станало
И двете причини трудно се оправят от самосебе си "след около 5мин пали и все едно няма проблем"
Съветвам те когато направи този номер да спреш веднага, да отвиеш капачката на резервоара и да се опиташ да запалиш отново.
Има вероятност един калапан който е за доизгаряне на изпаренията от резервоара да се е скапал и да създава вакуум в резервоара.
Тогава помпата не може де качи бензин до мотора.
Пиши какво е станало
- spens_82
- ентусиаст
-
- Мнения: 920
- Регистриран на: 3.05.2007
- Местоположение: варна на морето
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60
- Мечтае да кара: бмв М3,M5,X6
- Детайли за колата: E60 530D 218коня
- Makarov 2
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 562
- Регистриран на: 27.11.2008
- Местоположение: Silistra
- Пол: Мъж
шишщ
От ламбда сонда трудно ще угасне колата ,но да играят оборотитеда.Клапан за картерни газове,осбено ако си с мотор М43.Също така може да гасне око смуче въздух от някъде.Бензинова помпа.Запушен горивен филтър.Един приятел заради този филтър караше 200-300м ислед това забиваше муцуна и гаснеше.Късмет
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Имах същия проблем с предишната си кола-Mitsubishi Lancer 1.5i 12V.Реших си проблема,като го продадох,щото и без т`ва не му беше само това проблема.После разбрах,че са успяли да оправят проблема,който е бил лоша връзка при буксата на компа.
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Виж да не се наводнилло ЕКУ-то,като се запушат водостоците,водата започва да хиди към компа и става така.
Имах същия проблем,компа беше плувнал във вода.отпуших гумените водостоци,със сешоара малко по компа и всичко си заспа.
Имах същия проблем,компа беше плувнал във вода.отпуших гумените водостоци,със сешоара малко по компа и всичко си заспа.


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- komarchyyyy
-
-
- Мнения: 398
- Регистриран на: 14.11.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: Бавно м52б28
колега кви са тез глупости с който съветваш колегата? след като му се е повредила колата и да е продадеned_gm28 написа:Имах същия проблем с предишната си кола-Mitsubishi Lancer 1.5i 12V.Реших си проблема,като го продадох,щото и без т`ва не му беше само това проблема.После разбрах,че са успяли да оправят проблема,който е бил лоша връзка при буксата на компа.


- kriso_bmw
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 8.01.2009
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Е36
колега здр.отново.Аз като имах са6тия проблем като твоя ходих до камор ауто и ми казаха 4е нямат софтуер за на6ият модел-явно там работят с по нови модели от на6ите или ме е излагал,за6тото не им се занимава?След това питах един приятел за Дару кар и тои ми каза преди да отида да си приготвя половината заплата за да ти кажат добре до6ал.Искам да направи6 не6то.В момента като ти изгасне колата и ако не може да запали след това отка4и един от кабелите на све6тите и сложи не6то например бургия или друго и опри на маса и др да варти ако не фарля искра да знае6 4е е ДАТ4ИКА НА КОЛЯНОВИЯ ВАЛ 100%.Аз така се преебах и си купих 2 бобини заради умните ни диагностици по някои сервизи и кабелите са6то си смених заради тях.така 4е деистваи и внимаваи в кои сервизи ходи6.Аз си оправих колата тук благодарение на този форум-с питанеstrahinovd написа:Благодаря за предположенията. Има ли все пак смисъл да се кара на цялостна диагностика в Камор или някъде (препоръчано от Вас), където си знаят работата?
Zdraveite manqci
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
komarchyyyy написа:колега кви са тез глупости с който съветваш колегата? след като му се е повредила колата и да е продадеned_gm28 написа:Имах същия проблем с предишната си кола-Mitsubishi Lancer 1.5i 12V.Реших си проблема,като го продадох,щото и без т`ва не му беше само това проблема.После разбрах,че са успяли да оправят проблема,който е бил лоша връзка при буксата на компа.той да не е като теб.....
нищо лично ама това са безмислици дето ги приказваш...
Имам гадното чувство,че не четеш внимателно!Аз не го съветвам да си продава колата,приятелю!Освен това,съм написал,че съм я продал ЗАЩОТО не и беше само това проблема!!!То по него си трябваха още 1000лв. за да си стане както на МЕН ми се иска!Така че,ако обичаш,само не прави констатации какъв съм аз и кой е и кой не е като мен!Става ли?
- ТРСТ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: Аксаково
- Пол: Мъж
- Кара: 325 TDS , Nissan primera 4x4
- Мечтае да кара: GTR
- Детайли за колата: комби,М пакет
Не съм запознат с бензиновите мотори на БМВ,но ще споделя мнението си,защото имах абсолютно същия проблем преди десетина години с друг автомобил.Оказа се нещо много просто,но се диагностицира трудно.Някой по-горе беше писал да се проверява когато колата не работи,но тогава кое по-напред.БУБИНА.Студена работи.Като загрее дава на късо в първичната намотка (междувитково късо).След като изстине започва да работи.Няма да споменавам каква беше колата,защото най малкото някои ще се посмеят здраво.
- strahinovd
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 1.03.2009
В такъв случай да я карам при някого да ги проверява тези неща или няма смисъл от диагностика, така ли? Мислите ли, че си струва да я проверят все пак или да не си харча парите?
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани