Гасне в движение

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 1.03.2009

Гасне в движение

Мнение от strahinovd » 02 Мар 2009, 0:39

Здравейте. Карам БМВ 316i '96 година. От известно време колата ми гасне в движение при всякакви скорости. Последният път беше на правата пред Червено знаме със 100км/ч. Оборотите падат на нула и колкото и да натискам педала на газта нищо не се случва. Като спра, колата не пали. След около 5мин пали и все едно няма проблем. Карах я при познат техник, замерва разни неща, каза, че проблемът напрактика може да се установи само ако се замерва когато не пали. Аз нямам никаква идея какво и как да меря и разбира се не мога да го направя сам. Оставих я при техника, той я кара две седмици и нито веднъж не му е загаснала. Гасне и по светофари, кръстовища и седя по 5мин докато не запали отново, много неловка ситуация. Предположиха, че е алармата, карах я при жичкаджия, той каза, че няма шанс да е от алармата. Вие имате ли идея какво може да е и дали ако я закарам на диагностика в Камор ще има някаква полза. Приемам ВСЯКАКВИ предложения, защото в момента колата е замразена, не смея никъде да я карам и седи в гараж и гние.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 542
Регистриран на: 24.09.2007
Местоположение: Кюстендил
Пол: Мъж
Кара: Е36 320

Мнение от belial » 02 Мар 2009, 0:45

провери датчика за оборотите и ламб сондата

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 02 Мар 2009, 1:10

от сонда няма как да гасне.....датчик на вала или бенз.помпа
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 8.01.2009
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Е36

Re: Гасне в движение

Мнение от kriso_bmw » 02 Мар 2009, 1:47

strahinovd написа:Здравейте. Карам БМВ 316i '96 година. От известно време колата ми гасне в движение при всякакви скорости. Последният път беше на правата пред Червено знаме със 100км/ч. Оборотите падат на нула и колкото и да натискам педала на газта нищо не се случва. Като спра, колата не пали. След около 5мин пали и все едно няма проблем. Карах я при познат техник, замерва разни неща, каза, че проблемът напрактика може да се установи само ако се замерва когато не пали. Аз нямам никаква идея какво и как да меря и разбира се не мога да го направя сам. Оставих я при техника, той я кара две седмици и нито веднъж не му е загаснала. Гасне и по светофари, кръстовища и седя по 5мин докато не запали отново, много неловка ситуация. Предположиха, че е алармата, карах я при жичкаджия, той каза, че няма шанс да е от алармата. Вие имате ли идея какво може да е и дали ако я закарам на диагностика в Камор ще има някаква полза. Приемам ВСЯКАКВИ предложения, защото в момента колата е замразена, не смея никъде да я карам и седи в гараж и гние.
Колега имах са6тия проблем 1:1 ДАТ4ИК КОЛЯНОВ ВАЛ може6 да го намери6 от 100 до 128 лв.
Zdraveite manqci

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 1.03.2009

Мнение от strahinovd » 02 Мар 2009, 9:53

Благодаря за предположенията. Има ли все пак смисъл да се кара на цялостна диагностика в Камор или някъде (препоръчано от Вас), където си знаят работата?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 02 Мар 2009, 10:36

Колега, за да гасне двигателя изведнъж и без видима причина, трябва или да му изчезват тоците или да му прекъсва бензина.

И двете причини трудно се оправят от самосебе си "след около 5мин пали и все едно няма проблем"

Съветвам те когато направи този номер да спреш веднага, да отвиеш капачката на резервоара и да се опиташ да запалиш отново.

Има вероятност един калапан който е за доизгаряне на изпаренията от резервоара да се е скапал и да създава вакуум в резервоара.
Тогава помпата не може де качи бензин до мотора.

Пиши какво е станало

ентусиаст
Аватар
Мнения: 920
Регистриран на: 3.05.2007
Местоположение: варна на морето
Пол: Мъж
Кара: BMW E60
Мечтае да кара: бмв М3,M5,X6
Детайли за колата: E60 530D 218коня

Мнение от spens_82 » 02 Мар 2009, 11:34

колега при мен 3 пъти ми гасна както при теб и накрая се оказа ламда сонда изгоряла.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 562
Регистриран на: 27.11.2008
Местоположение: Silistra
Пол: Мъж

шишщ

Мнение от Makarov 2 » 02 Мар 2009, 12:07

От ламбда сонда трудно ще угасне колата ,но да играят оборотитеда.Клапан за картерни газове,осбено ако си с мотор М43.Също така може да гасне око смуче въздух от някъде.Бензинова помпа.Запушен горивен филтър.Един приятел заради този филтър караше 200-300м ислед това забиваше муцуна и гаснеше.Късмет

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Мнение от ned_gm28 » 02 Мар 2009, 13:19

Имах същия проблем с предишната си кола-Mitsubishi Lancer 1.5i 12V.Реших си проблема,като го продадох,щото и без т`ва не му беше само това проблема.После разбрах,че са успяли да оправят проблема,който е бил лоша връзка при буксата на компа.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Мнение от Борис_Малинов » 02 Мар 2009, 20:38

Виж да не се наводнилло ЕКУ-то,като се запушат водостоците,водата започва да хиди към компа и става така.
Имах същия проблем,компа беше плувнал във вода.отпуших гумените водостоци,със сешоара малко по компа и всичко си заспа.
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!


Аватар
Мнения: 398
Регистриран на: 14.11.2007
Местоположение: Бургас
Кара: Бавно м52б28

Мнение от komarchyyyy » 02 Мар 2009, 21:03

ned_gm28 написа:Имах същия проблем с предишната си кола-Mitsubishi Lancer 1.5i 12V.Реших си проблема,като го продадох,щото и без т`ва не му беше само това проблема.После разбрах,че са успяли да оправят проблема,който е бил лоша връзка при буксата на компа.
колега кви са тез глупости с който съветваш колегата? след като му се е повредила колата и да е продаде :shock: той да не е като теб..... :twisted: нищо лично ама това са безмислици дето ги приказваш...

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 8.01.2009
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Е36

Мнение от kriso_bmw » 02 Мар 2009, 23:37

strahinovd написа:Благодаря за предположенията. Има ли все пак смисъл да се кара на цялостна диагностика в Камор или някъде (препоръчано от Вас), където си знаят работата?
колега здр.отново.Аз като имах са6тия проблем като твоя ходих до камор ауто и ми казаха 4е нямат софтуер за на6ият модел-явно там работят с по нови модели от на6ите или ме е излагал,за6тото не им се занимава?След това питах един приятел за Дару кар и тои ми каза преди да отида да си приготвя половината заплата за да ти кажат добре до6ал.Искам да направи6 не6то.В момента като ти изгасне колата и ако не може да запали след това отка4и един от кабелите на све6тите и сложи не6то например бургия или друго и опри на маса и др да варти ако не фарля искра да знае6 4е е ДАТ4ИКА НА КОЛЯНОВИЯ ВАЛ 100%.Аз така се преебах и си купих 2 бобини заради умните ни диагностици по някои сервизи и кабелите са6то си смених заради тях.така 4е деистваи и внимаваи в кои сервизи ходи6.Аз си оправих колата тук благодарение на този форум-с питане
Zdraveite manqci

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Мнение от ned_gm28 » 02 Мар 2009, 23:46

komarchyyyy написа:
ned_gm28 написа:Имах същия проблем с предишната си кола-Mitsubishi Lancer 1.5i 12V.Реших си проблема,като го продадох,щото и без т`ва не му беше само това проблема.После разбрах,че са успяли да оправят проблема,който е бил лоша връзка при буксата на компа.
колега кви са тез глупости с който съветваш колегата? след като му се е повредила колата и да е продаде :shock: той да не е като теб..... :twisted: нищо лично ама това са безмислици дето ги приказваш...

Имам гадното чувство,че не четеш внимателно!Аз не го съветвам да си продава колата,приятелю!Освен това,съм написал,че съм я продал ЗАЩОТО не и беше само това проблема!!!То по него си трябваха още 1000лв. за да си стане както на МЕН ми се иска!Така че,ако обичаш,само не прави констатации какъв съм аз и кой е и кой не е като мен!Става ли?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 118
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: Аксаково
Пол: Мъж
Кара: 325 TDS , Nissan primera 4x4
Мечтае да кара: GTR
Детайли за колата: комби,М пакет

Мнение от ТРСТ » 02 Мар 2009, 23:51

Не съм запознат с бензиновите мотори на БМВ,но ще споделя мнението си,защото имах абсолютно същия проблем преди десетина години с друг автомобил.Оказа се нещо много просто,но се диагностицира трудно.Някой по-горе беше писал да се проверява когато колата не работи,но тогава кое по-напред.БУБИНА.Студена работи.Като загрее дава на късо в първичната намотка (междувитково късо).След като изстине започва да работи.Няма да споменавам каква беше колата,защото най малкото някои ще се посмеят здраво.

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 1.03.2009

Мнение от strahinovd » 03 Мар 2009, 23:32

В такъв случай да я карам при някого да ги проверява тези неща или няма смисъл от диагностика, така ли? Мислите ли, че си струва да я проверят все пак или да не си харча парите?

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook