Неприятен проблем, огасна и не пали - идеи ?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Неприятен проблем, огасна и не пали - идеи ?
Колеги с огорчение пиша, че колата ми вчера ме предаде - както качваш баира на 4-ти километър и огаснах (на 3-та, около 2500 оборота с натиснат педал на газта) и оборотите почнаха да падат, все едно съм върнал ключа. Отбих и направих няколко бързи опита да запаля, но не ще. Не се чуха никакви звуци за громане, тропане, тракане, маслото е наред. Ще я прегледаме колата обстойно, но някой от вас ако има идея, моле нека да я сподели! Благодаря ви!
Между другото става дума за E46 320D, мотор 150к.с.
Между другото става дума за E46 320D, мотор 150к.с.
BMW only!
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Не, няма да се разглабя веднага, но поне електронните неща ще ги видим - бущончета, аларма, такива неща. По принцип съм в София, но съм доста недоверчив вече към сервизи, щом се отнася до двигател.
BMW only!
- Sergo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 14.04.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW 320d,2001, 136 к.с
vaskotre написа:Не си прави експерименти да ровиш по колата най добрия вариянт е да я закараш в хубав сервиз да се закачи на тестер кажи от каде си за да те орентирам за сервиз ако не искаш да ходиш в BMW
Аз съм от Пловдив и ше съм ти благодарен да ме ориентрираш към добър сервиз независимо даи за механични семени или нешо по двигател , в който да не си удвояват тарифите само като видят БМВ а в същото време да се чудят кой болт да отвият.
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Re: Неприятен проблем, огасна и не пали - идеи ?
amd написа:Колеги с огорчение пиша, че колата ми вчера ме предаде - както качваш баира на 4-ти километър и огаснах (на 3-та, около 2500 оборота с натиснат педал на газта) и оборотите почнаха да падат, все едно съм върнал ключа. Отбих и направих няколко бързи опита да запаля, но не ще. Не се чуха никакви звуци за громане, тропане, тракане, маслото е наред. Ще я прегледаме колата обстойно, но някой от вас ако има идея, моле нека да я сподели! Благодаря ви!
Между другото става дума за E46 320D, мотор 150к.с.
Да не ти е свършила нафтата

- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
И нашата аматьорска диагностика с бащата показа, че не идва гориво явно, но в резервоара датчика отчита над 1-вата бяла стрелка (тоест по мои сметки 20-тина литра? ). Може наистина подкачваща помпа или някаква електроника по управлението на горивоподаването да е изгоряла, не знам, ще си покаже в сервиза, аз наистина не знам къде да пипам.
BMW only!
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Диагностиката показва - проблемна горивна помпа, липса на достатъчно налягане за да запали мотора. На 4-ти ще я закарат в Бош сервиза, колеги моля ако имате по-добро предложение за дизел сервиз, споделете! Притеснява ме да не ме одерат много с ремонта тия от Бош 

BMW only!
- BMWIKTOR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 259
- Регистриран на: 12.03.2005
- Местоположение: Sofia,Sevlievo
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 E53 3.0i,Mini cooper S JCW
- Мечтае да кара: E30 M5 :)
100% Е изгорял електронният блок на нафтовата помпа на двигателя.На мен този проблем ми го решиха в Бош дизел(в двора на технотест) и излезе около 1500/1700 лв.В Дарукар ми взеха 150 лв. да смъкнат помпата и да я сложат.
ПС:дано да съм Ти бил полезен.Човека в Бош каза че електрониката изкарвала около 8/10 години.(ОРИГИНАЛНАТА)
ПС:дано да съм Ти бил полезен.Човека в Бош каза че електрониката изкарвала около 8/10 години.(ОРИГИНАЛНАТА)
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
BMWIKTOR написа:100% Е изгорял електронният блок на нафтовата помпа на двигателя.На мен този проблем ми го решиха в Бош дизел(в двора на технотест) и излезе около 1500/1700 лв.В Дарукар ми взеха 150 лв. да смъкнат помпата и да я сложат.
ПС:дано да съм Ти бил полезен.Човека в Бош каза че електрониката изкарвала около 8/10 години.(ОРИГИНАЛНАТА)
Колега колата няма ПОМПА(ГНП), това е 150к.с и си е Дюза помпа! Както ти каза колегата Пламен виж дали ти идва гориво от гориво подкачващата помпа


- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
И аз се надявам да е тази помпа, това всъщност е подобие на бензиновите инжекциони, така ли ? Ако е така обаче, какво е това ?
Подкачващата помпа излиза една и съща за двата мотора (136 и 150кс), тя е 117 лева в Дару и е ОК като цена, обаче тази "high pressure pump" от чертежа е над 1600 лева, което е абсурдно
За тия пари направо продавам колата или я почваме на части
редакция : Доколкото аз си го представям, подкачващата помпа дига нафтата през филтъра, от там засмуква помпата за високо налягане и пръска през дюзите - които са електронно управляеми? А самата помпа за високо налягане е хваната чрез шайба за ремък отпред ?
Утре ще проверим, като се замислих има голяма вероятност да е потопяемата, подкачваща помпа, защото не съм сменял горивния филтър, в резервоара може да е пълно с боклуци и като я настъпих здраво по баира да е засмукала боклуци и да се е задръстила/изгоряла.

Подкачващата помпа излиза една и съща за двата мотора (136 и 150кс), тя е 117 лева в Дару и е ОК като цена, обаче тази "high pressure pump" от чертежа е над 1600 лева, което е абсурдно


редакция : Доколкото аз си го представям, подкачващата помпа дига нафтата през филтъра, от там засмуква помпата за високо налягане и пръска през дюзите - които са електронно управляеми? А самата помпа за високо налягане е хваната чрез шайба за ремък отпред ?
Утре ще проверим, като се замислих има голяма вероятност да е потопяемата, подкачваща помпа, защото не съм сменял горивния филтър, в резервоара може да е пълно с боклуци и като я настъпих здраво по баира да е засмукала боклуци и да се е задръстила/изгоряла.
BMW only!
Колега колата няма ПОМПА(ГНП), това е 150к.с и си е Дюза помпа! Както ти каза колегата Пламен виж дали ти идва гориво от гориво подкачващата помпа
Дано е това ще се разминеш леко
Успех[/quote]
Нещо си се заблудил колега!Колата е комън рейл и има 2 нафтови помпи.Едната подкачва гориво от резервоара и след това е помпата която на старите дизели се води ГНП,тука не е ГнП,но пак е помпа за подаване на нафта с високо налягане.Самата помпа подава нафтата към рейката (rail),и оттам вече чрез дюзите се впръсква в цилиндрите!Просто няма как да стане номера без такава помпа!Това което може би имаш предвид е Помпа дюза,което е система на VW/Audi.Tам помпата,дюзата и разпръсквача са в едно и са на всеки цилиндър.Вместо една голяма има 4 малки помпички и така се впръква директно вече!


Нещо си се заблудил колега!Колата е комън рейл и има 2 нафтови помпи.Едната подкачва гориво от резервоара и след това е помпата която на старите дизели се води ГНП,тука не е ГнП,но пак е помпа за подаване на нафта с високо налягане.Самата помпа подава нафтата към рейката (rail),и оттам вече чрез дюзите се впръсква в цилиндрите!Просто няма как да стане номера без такава помпа!Това което може би имаш предвид е Помпа дюза,което е система на VW/Audi.Tам помпата,дюзата и разпръсквача са в едно и са на всеки цилиндър.Вместо една голяма има 4 малки помпички и така се впръква директно вече!

- BMWIKTOR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 259
- Регистриран на: 12.03.2005
- Местоположение: Sofia,Sevlievo
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 E53 3.0i,Mini cooper S JCW
- Мечтае да кара: E30 M5 :)
Дунев моторспортamd написа:Утре отивам при Дунев моторспорт на диагностика, пък да видим ще я бъде ли

АВТОЧАСТИ , МАСЛА , АКУМУЛАТОРИ ,НАВИГАЦИИ ,ТОП ЦЕНИ !!!
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани